Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
1. Στην Βαρσοβία θα δεις μέσες γυναίκες, εδώ μπορεί να βλέπεις και καλύτερες αλλά από το πουθενά θα περάσει κάποιος άγγελος και θα σαλτάρεις. Μία στις 50 θα είναι αλλά πολύ δύσκολο να την προσσεγίσεις.
Ρε μαγκες εγω σημερα χωρισα απο μια ουκρανεζα, ημασταν μαζι εξη μηνες αλλα δυστηχως εχει πολλα αποθημενα απο το παρελθον της και τα εβγαζε συχνα και δεν αντεξα !!!
σορρυ ειναι ασχετο αλλα ειδα ουκρανια κ εγραψα !!!
οποτε ακουω για ουκρανια-ζες το μυαλο μου παει στην φραση.. "θες χουρο? θες πουτο?"
μια Μολδαβη καποτε μου ειχε πει οτι οι ουκρανες δεν εχουν αισθηματα, ολα για τα λεφτα και την καλοπεραση, ειναι ετσι η ρατσα τους, ωραια μ..νια βεβαια αλλα αρπακτικα!αστα μεγαλο αλανι μπορω να πω !!! μου ριχνει και 10 χρονια !!! αλλα ηταν χρονια στο κουρμπετι αλλα πλεον εχει αποσυρθει!!! γιατι τα μαζεψε χοντρα !! βεβαια κατα βαθος ειχε καλη ψυχη αλλα της την ειχαν γαμισει αυτα που περασε στην ζωη της!!!
αρχηγε αυτη ειχε πιο πολλα λεφτα απο εμενα !!! δυσκολο και μου ριχνει και 10 χρονια !!!μια Μολδαβη καποτε μου ειχε πει οτι οι ουκρανες δεν εχουν αισθηματα, ολα για τα λεφτα και την καλοπεραση, ειναι ετσι η ρατσα τους, ωραια μ..νια βεβαια αλλα αρπακτικα!
πηδηξες περασες καλα? thats all, ατην να παει στην ευχηαρχηγε αυτη ειχε πιο πολλα λεφτα απο εμενα !!! δυσκολο και μου ριχνει και 10 χρονια !!!
γεια σας
ξερει κανεις αν παιζει πιθανοτητα να μπει η Ουκρανία στη ΕΕ το 2009. Να καταργηθουν οι βιζες και οι γαμημενες ενδιαμεσες πτησεις μεσω Πραγασ για Κιεβο??
Οπως καταλάβατε από το μύνημα μου τελικά δεν χρειάστηκε να πάρω prof και δεν μπορώ να κάνω αξιολογιση. Είχα όμως έτοιμα site αν κάτι δεν πήγαινε καλά με την κοπέλα που είχα κανονίσει να βγούμε:
Κάποια άλλα που έχουν μεταφερθεί ήδη από άλλους
εγω αντιθετα εχω πολυ καλες αναμνησεις απο Ουκρανεζες.πολυ καλητερες απο της Ρωσσιδες.πολυ πιο εργατικες.δεν ειναι τοσο κακομαθημενες οσο οι γκομενες της Αγιας Πετρουπολης.και πολυ πιο συναισθηματικες.μιλαμε για απλες γκομενες και οχι για αυτες που ερχονται στην Ελλαδα ουτε και για πουτανες...
και εγω σε αυτο κατεληξα μετα απο ενδελεχη ερευνα ιντερνετικη. Γιατι ομως. Γιατι,γιατι,γιατι...Κατι παιζει εκει και πρεπει να το μαθουμε. Εχω δει τα δημογραφικα τους οι γυναικες ειναι πραγματι περισσοτερεςεγω αντιθετα εχω πολυ καλες αναμνησεις απο Ουκρανεζες.πολυ καλητερες απο της Ρωσσιδες.πολυ πιο εργατικες.δεν ειναι τοσο κακομαθημενες οσο οι γκομενες της Αγιας Πετρουπολης.και πολυ πιο συναισθηματικες.μιλαμε για απλες γκομενες και οχι για αυτες που ερχονται στην Ελλαδα ουτε και για πουτανες...