Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.494
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.960
- Πόντοι
- 28.246
Κωλομπαρας είσαι και φαίνεσαι.Πες τα αδελφε με τους κωλομπαραδες
Κωλομπαρας είσαι και φαίνεσαι.Πες τα αδελφε με τους κωλομπαραδες
Bρε ουστ κωλομπαραΚωλομπαρας είσαι και φαίνεσαι.
Να σου κοπεί η όρεξη για τρεις μέρες.Bρε ουστ κωλομπαρα
Πάει αυτός........Να σου κοπεί η όρεξη για τρεις μέρες.
me προπονητη ταβερνιαρη δεν παμε μπροστα.Tακη βολλευ τι γίνεται?
ο πιρολα ο μπιανκον και ο ρετσος δεν σου κανουν?Ένα στόπερ ζητάμε και τέλος αδερφέ. Ο,τιδηποτε άλλο είναι υπερβολή. Με έναν στόπερ ολοκληρώσες το καλοκαίρι τις μεταγραφές σου.

Αμε. Δεν έχω παράπονο. Θέλω όμως έναν βράχο. Έναν Σεμεδο, έναν Καρμο, τον καλό όμως Καρμο, έναν Μπελμπεργκ. Έναν τέτοιον.τελος πάντων.ο πιρολα ο μπιανκον και ο ρετσος δεν σου κανουν?![]()
ειδαμε και τον καρμο περυσι οποτε εμπαινε μας εκαιγε.Αμε. Δεν έχω παράπονο. Θέλω όμως έναν βράχο. Έναν Σεμεδο, έναν Καρμο, τον καλό όμως Καρμο, έναν Μπελμπεργκ. Έναν τέτοιον.τελος πάντων.
Και μετά να ανακοινώσει μεταγραφές τέλος. Πολλά ζητάω;
Είπα τον καλό Καρμο. Όχι τον Καρμο της χρονιάς που πέρασε.ειδαμε και τον καρμο περυσι οποτε εμπαινε μας εκαιγε.
Οχι... Φτιαχνουμε ομαδα να μη μαζευει πενταρες κ να στεκεται αξιοπρεπως στα σαλονια.... Αλλο conference, αλλο europa, αλλο CL.... Εκει δεν εχει λιμα κ οι αντιπαλοι ειναι απο το πανω ραφι.... Ολοι τους..... Μην σου πω θελει κ 2 στοπερ...... Ο ενας στυλ Καρμο κ ο αλλος κατι σαν τον Σουρερ ενα πραγμα....καλα πλακα κανεις? δλδ φτιαχνουμε ομαδα να κοντραρει Χαλαντ, Γιαμαλ, Σαλαχ περνοντας παιχτες που μπορουν να τους κοντραρουν? εχουμε τρελαθει?
σε αυτο το επιπεδο θελει ομαδικοτητα και κλεψιμο πορτοφολιου τιποτα αλλο δεν παιζει
Εχε υποψη οτι θα εχεις μαλλον 2 αγγλικες κ μια ισπανικη να παιξεις... Μπαρτσα, Λιβερπουλ, Τοτεναμ ας πουμε..... Κ απο κοντα καμια Ναπολι, Ντορτμουντ.... Οποτε μαλλον δεν φτανουν... Δεν θα μαρκαρουν τον Λαμελα, ουτε τον Μπακασετα....ο πιρολα ο μπιανκον και ο ρετσος δεν σου κανουν?![]()
Μελμπεργκ με Αβρααμ μαζι.... θα μοιραζανε ποδια στα χερια...Αμε. Δεν έχω παράπονο. Θέλω όμως έναν βράχο. Έναν Σεμεδο, έναν Καρμο, τον καλό όμως Καρμο, έναν Μπελμπεργκ. Έναν τέτοιον.τελος πάντων.
Και μετά να ανακοινώσει μεταγραφές τέλος. Πολλά ζητάω;

www.sport24.gr
αυτο ειναι ειδησαρα![]()
Ολυμπιακός: Εγκρίθηκε ομόφωνα η σύμβαση κατασκευής του Υδάτινου Πάρκου στο ΣΕΦ, οι εντυπωσιακές φωτογραφίες του κατακόκκινου κολυμβητηρίου
Το Υδάτινο Πάρκο του Ολυμπιακού στο ΣΕΦ είναι έτοιμο να πάρει σάρκα και οστά, καθώς εγκρίθηκε από την Περιφερειακή Επιτροπή η προγραμματική σύμβαση για την κατασκευή και πλέον το μόνο που απομένει είναι η έγκριση απ’ το Ελεγκτικό Συνέδριο και οι υπογραφές μεταξύ των συμβαλλομένων μερών. Οι άκρως...www.sport24.gr










πρεπει να ανοιξει αλλο ενα jumbo στο Φαληρο, απτην μερια της παραλιας. Να προμηθευονται πιο ευκολα οι οπαδοι μπρατσακια για τα ματς με το βαζελο![]()
Ολυμπιακός: Εγκρίθηκε ομόφωνα η σύμβαση κατασκευής του Υδάτινου Πάρκου στο ΣΕΦ, οι εντυπωσιακές φωτογραφίες του κατακόκκινου κολυμβητηρίου
Το Υδάτινο Πάρκο του Ολυμπιακού στο ΣΕΦ είναι έτοιμο να πάρει σάρκα και οστά, καθώς εγκρίθηκε από την Περιφερειακή Επιτροπή η προγραμματική σύμβαση για την κατασκευή και πλέον το μόνο που απομένει είναι η έγκριση απ’ το Ελεγκτικό Συνέδριο και οι υπογραφές μεταξύ των συμβαλλομένων μερών. Οι άκρως...www.sport24.gr

η μονη απαντηση που εχω ειναι δυο...ρε μαγκες ο Μπετανκορ μονο εμενα μου φαινεται παραλογο που φευγει;
Δεν εχω δει ολο το σηριαλ, αν υπαρχει κατι που μου εχει ξεφυγει δηλαδη, αλλα μιλαμε για τον πρωτο σκορερ της σουπερλιγκ που ξερει καλα το πρωταθλημα, και που παστελωσε γκολ και στους τρεις μεγαλους. Δηλαδη τοσο πολυ μας χαλαγε να επαιζε ολα τα ματς-αγγαρεια του κυπελλου, να εμπαινε αλλαγη στον Ελ Καβλι στα τελειωμενα ματς κτλ...? Το συμβολαιο του αν δεν κανω λαθος ηταν χαμηλο...
ρε μαγκες ο Μπετανκορ μονο εμενα μου φαινεται παραλογο που φευγει;
Δεν εχω δει ολο το σηριαλ, αν υπαρχει κατι που μου εχει ξεφυγει δηλαδη, αλλα μιλαμε για τον πρωτο σκορερ της σουπερλιγκ που ξερει καλα το πρωταθλημα, και που παστελωσε γκολ και στους τρεις μεγαλους. Δηλαδη τοσο πολυ μας χαλαγε να επαιζε ολα τα ματς-αγγαρεια του κυπελλου, να εμπαινε αλλαγη στον Ελ Καβλι στα τελειωμενα ματς κτλ...? Το συμβολαιο του αν δεν κανω λαθος ηταν χαμηλο...
Απλα κοιταω την ομαδα, και αν δεν κανω λαθος, εχουμε μονο Καβλι και Γιαρεμτσουκ για σεντερ φορ. Και ο παππους εδειξε πολλες φορες περσι οτι γουσταρει να δοκιμαζει συστημα με 2 επιθετικους, αλλα ακομα και με εναν, δεν μπορεις να βγαλεις τη χρονια ετσι αν υπαρξει καποιος τραυματισμος. Αρα θα παρουμε τριτο σεντερ φορ, ή θα βαφτισουμε καποιο χαφ/εξτρεμ και θα το πεταμε να το φανε τα σκυλια. Και δεν καταλαβαινω γιατι δεν κρατησαμε τον φτηνο και εμπειρο Μπετανκορ... Δηλαδη τωρα θα βγουμε στην πιατσα να ψαχνουμε παλτο για τον παγκο ενω ειχαμε ετοιμο τιμιο παικτη;η μονη απαντηση που εχω ειναι δυο...
ξερει ο παππους
και κατι ξερει και ο βαγγελης
Αποτι καταλαβαινω εγινε ως κινηση "ασφαλειας", να εχεις καβατζα σε περιπτωση αναγκης και κυριως να μην τον παρουν οι αλλοι γαμπροι εντος ελλαδας. Αλλα ετσι οπως εγιναν τα πραγματα, μονο αχρηστος δεν ειναι στην ομαδα. Ξαναλεω, πρωτος σκορερ στη σουπερλιγκ με συμβολαιο 450χιλιαρικα αν δεν κανω λαθος... τον Ιουλιο εγινε 32, δεν γερασε, και περσι επαιξε 30 ματς.Ο Μπέτανκορ έπρεπε να δοκιμαστεί πέρυσι στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος που είχε μομέντουμ και είχαμε και πρόβλημα με τους τραυματισμούς του Ελ Καμπί και του Κωστούλα.
Επέλεξαν όμως να τον αφήσουν δανεικό και αναρωτιέται κανείς ποιός ο λόγος αυτής της μεταγραφής.
Ξερει ο μεντιρε μαγκες ο Μπετανκορ μονο εμενα μου φαινεται παραλογο που φευγει;
Δεν εχω δει ολο το σηριαλ, αν υπαρχει κατι που μου εχει ξεφυγει δηλαδη, αλλα μιλαμε για τον πρωτο σκορερ της σουπερλιγκ που ξερει καλα το πρωταθλημα, και που παστελωσε γκολ και στους τρεις μεγαλους. Δηλαδη τοσο πολυ μας χαλαγε να επαιζε ολα τα ματς-αγγαρεια του κυπελλου, να εμπαινε αλλαγη στον Ελ Καβλι στα τελειωμενα ματς κτλ...? Το συμβολαιο του αν δεν κανω λαθος ηταν χαμηλο...