Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 58 άτομα (0 μέλη και 58 επισκέπτες)

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.131
Κριτικές
174
Like
119.247
Πόντοι
46.423
Απλα κοιταω την ομαδα, και αν δεν κανω λαθος, εχουμε μονο Καβλι και Γιαρεμτσουκ για σεντερ φορ. Και ο παππους εδειξε πολλες φορες περσι οτι γουσταρει να δοκιμαζει συστημα με 2 επιθετικους, αλλα ακομα και με εναν, δεν μπορεις να βγαλεις τη χρονια ετσι αν υπαρξει καποιος τραυματισμος. Αρα θα παρουμε τριτο σεντερ φορ, ή θα βαφτισουμε καποιο χαφ/εξτρεμ και θα το πεταμε να το φανε τα σκυλια. Και δεν καταλαβαινω γιατι δεν κρατησαμε τον φτηνο και εμπειρο Μπετανκορ... Δηλαδη τωρα θα βγουμε στην πιατσα να ψαχνουμε παλτο για τον παγκο ενω ειχαμε ετοιμο τιμιο παικτη;

Αν θυμαστε, η προκριση στο γιουροπα χαθηκε γιατι ειχε τραυματιστει ο Μαροκινος, και στο ματς στη νορβηγια δεν σκοραραμε...

Αποτι καταλαβαινω εγινε ως κινηση "ασφαλειας", να εχεις καβατζα σε περιπτωση αναγκης και κυριως να μην τον παρουν οι αλλοι γαμπροι εντος ελλαδας. Αλλα ετσι οπως εγιναν τα πραγματα, μονο αχρηστος δεν ειναι στην ομαδα. Ξαναλεω, πρωτος σκορερ στη σουπερλιγκ με συμβολαιο 450χιλιαρικα αν δεν κανω λαθος... τον Ιουλιο εγινε 32, δεν γερασε, και περσι επαιξε 30 ματς.

Τι να πω. Ας ελπισουμε οτι ο παππους ξερει καλυτερα γιατι τετοιες μαλακιες πληρωνονται. Τον πεταξαμε σαν σκουπιδι στην Β ισπανιας ενω ηταν καυλωμενος για καποια διακριση, ειναι λιγο αδικο

Θα πάρουμε άλλον επιθετικό.

Ο Μπέτανκορ μάλλον αποδέχτηκε την μοίρα του και αποφάσισε να αποχωρήσει μόνος του σε ομάδα της χώρας του όπου θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο.

Ευτυχώς ξεμπλέξαμε και απο τον Βέλντε.

Μυστήριο καράβι αυτός.

Είναι ικανός να κάνει παπάδες στο MLS.

Ο Μασούρας ξέχασε και τα λίγα που ήξερε.

:confused:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.968
Πόντοι
28.246
:alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.968
Πόντοι
28.246
ρε μαγκες ο Μπετανκορ μονο εμενα μου φαινεται παραλογο που φευγει;
Δεν εχω δει ολο το σηριαλ, αν υπαρχει κατι που μου εχει ξεφυγει δηλαδη, αλλα μιλαμε για τον πρωτο σκορερ της σουπερλιγκ που ξερει καλα το πρωταθλημα, και που παστελωσε γκολ και στους τρεις μεγαλους. Δηλαδη τοσο πολυ μας χαλαγε να επαιζε ολα τα ματς-αγγαρεια του κυπελλου, να εμπαινε αλλαγη στον Ελ Καβλι στα τελειωμενα ματς κτλ...? Το συμβολαιο του αν δεν κανω λαθος ηταν χαμηλο...
η μονη απαντηση που εχω ειναι δυο...
ξερει ο παππους
και κατι ξερει και ο βαγγελης
Παπαροτρίφτουλα, να σου εξηγήσω την απάντηση του Τρουμπάκη. Που έχει δίκιο.

Ο Μεντιλίμπαρ θέλει επιθετικο που να του σουλατσάρει και έξω από την περιοχή, όπως του το έκανε ο Κωστούλας. Αν του φέρει κάποιον ή αν βρει κάποιον από μέσα στην ομάδα είναι άλλο καπέλο. Ο Μπετανκορ δεν μπορει να το κάνει σε μεγάλο βαθμό.

Ο Βαγγέλας από την άλλη, μόλις βρει μια καλή ευκαιρία χωρίς να δώσει φράγκο για παίχτη από εδώ, θα τον πάρει, άσχετα αν τον έχει ανάγκη ο Ολυμπιακός και θα τον αξιοποιήσει ανάλογα με το πως βολεύει. Δεν κάνει για εμάς, αλλά ο παίχτης δεν είναι για πέταμα. Ή θα τον έδινε δανεικό εδώ, ή θα τον έστελνε στην Ρίο Άβε γιατί εκεί περιμένουν τι θα περισσέψει από Πειραιά μεριά μιας και έχουν τραβήγματα με τα οικονομικά που προσπαθεί να νοικοκυρέψει ο Μαρινάκης, όπως τα κάνανε οι προηγούμενοι, ή θα τον στείλει κάπου έξω και θα βγάλει έστω ένα πεντακοσάρικο.... λεφτάκια είναι και αυτά. Αν του κάτσει και μπορεί να προσφέρει εδώ; Καλώς να μείνει.
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Ο Μπετανκορ αγοράστηκε κοψοχρονια προφανώς να υπάρχει ενα back up τουλάχιστον για το ελληνικό πρωτάθλημα.Οταν είχε αγοραστεί ο Γιαρεμτσουκ δεν ειχε ακόμα πάρει τα πανω του οριστικά και πχ είχε φάει τα μπινελίκια της ζωής του για κάτι φάσεις σαν την Λιβαδειά.
Σε κάθε περίπτωση θες 3 επιθετικούς γιατι παίζεις Τσαμπιονς Λιγκ και οχι Σούπερ Λιγκ . Όσο κι αν ο "τρίτος" τρώει παγκο και ειναι δυνητική μουρμούρα μια μεγάλη ομάδα αυτο θελει.
Ο παππούς βέβαια τον 3ο τον θελει ακριβως με τα χαρακτηριστικά του Κωστούλα να βάζει γκολ αλλα και να δίνει μπάλες. Τέτοιον φυσικα θες 20 εκατομμύρια για πλάκα και ο χοντρός δεν θα δώσει ποτέ. Με πρόβες των 2 εκατομμυρίων φυσικά δεν θα βρεις.Λογικα όμως ο παππούς ίσως σκέφτεται για τέτοιο ρόλο τον Γιατζιτζι. Φυσικά φαίνεται να λογαριάζει χωρίς τον χοντρουλιακα που αν ισχύουν οι βρωμες απο Γαλλία θα τον δώσει νύχτα άμα τα πάρει.
Τα φιλικά αν και φιλικά έδειξαν περίτρανα πως απο πίσω μπαίνουν τρένα. Με την Παναχαϊκη χεστηκες αλλα με την Μπαρτσελονα δεν θα φτάνεις με τίποτα.
Δεν ειναι θεμα Ρετσου δεν ειναι άχρηστος ο παίκτης αλλα ποιος πιστεύει πως θα βγάλει όλα τα ματς (τουλάχιστον Ευρωπη)όπως τα 3-4 προς τον τελικό του Κονφερενς ηταν αλάνθαστος?
Οι παραστάσεις στο Τσου Λου ειναι διαφορετικές θες ενα επίπεδο πανω εξ ου και σωστά αναφέρθηκε ο προπέρσινος Καρμο.
Τετοιον παικτη θες οχι τον περσυνο.
Η αμυνα εχει "πεσει ενα επιπεδο" προς το παρον γιατι η συζητηση δεν ειναι να κανεις μπαλωματα ή δενβξερω γω τι ειναι να πάρεις ΣΤΟΠΕΡ ΑΡΧΙΔΑΤΟ ΓΙΑ ΤΣΟΥ ΛΟΥ
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.289
Κριτικές
67
Like
38.985
Πόντοι
10.656
Ο Μπετανκορ αγοράστηκε κοψοχρονια προφανώς να υπάρχει ενα back up τουλάχιστον για το ελληνικό πρωτάθλημα.Οταν είχε αγοραστεί ο Γιαρεμτσουκ δεν ειχε ακόμα πάρει τα πανω του οριστικά και πχ είχε φάει τα μπινελίκια της ζωής του για κάτι φάσεις σαν την Λιβαδειά.
Σε κάθε περίπτωση θες 3 επιθετικούς γιατι παίζεις Τσαμπιονς Λιγκ και οχι Σούπερ Λιγκ . Όσο κι αν ο "τρίτος" τρώει παγκο και ειναι δυνητική μουρμούρα μια μεγάλη ομάδα αυτο θελει.
Ο παππούς βέβαια τον 3ο τον θελει ακριβως με τα χαρακτηριστικά του Κωστούλα να βάζει γκολ αλλα και να δίνει μπάλες. Τέτοιον φυσικα θες 20 εκατομμύρια για πλάκα και ο χοντρός δεν θα δώσει ποτέ. Με πρόβες των 2 εκατομμυρίων φυσικά δεν θα βρεις.Λογικα όμως ο παππούς ίσως σκέφτεται για τέτοιο ρόλο τον Γιατζιτζι. Φυσικά φαίνεται να λογαριάζει χωρίς τον χοντρουλιακα που αν ισχύουν οι βρωμες απο Γαλλία θα τον δώσει νύχτα άμα τα πάρει.
ε αυτο σκεφτομαι και εγω. Οτι δεν προκειται να σκασουμε λεφτα για σοβαρο αντι-Κωστουλα.
Και με προβληματιζει οτι πρωτα τον στειλαμε, και μετα "θα" βρουμε καινουριο επιθετικο. Δηλαδη το ενδεχομενο να μεινουμε με κανα σαπακι το οποιο θα το παρουμε με το ζορι γιατι δεν θα εχουμε αλλη επιλογη, το εχουμε λυσει...

Τελος παντων, με βαρκα την ελπιδα οπως παντα, δεν θα αμφισβητησω αλλο τις επιλογες του στρατηγου. Απο σεπτεμβρη η επισημη κριτικη στις επιλογες.
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
ε αυτο σκεφτομαι και εγω. Οτι δεν προκειται να σκασουμε λεφτα για σοβαρο αντι-Κωστουλα.
Και με προβληματιζει οτι πρωτα τον στειλαμε, και μετα "θα" βρουμε καινουριο επιθετικο. Δηλαδη το ενδεχομενο να μεινουμε με κανα σαπακι το οποιο θα το παρουμε με το ζορι γιατι δεν θα εχουμε αλλη επιλογη, το εχουμε λυσει...

Τελος παντων, με βαρκα την ελπιδα οπως παντα, δεν θα αμφισβητησω αλλο τις επιλογες του στρατηγου. Απο σεπτεμβρη η επισημη κριτικη στις επιλογες.
Πριν 2 χρονια ακριβως μας επαισε το Τζόκερ και πήραμε τον Ελ Καμπι.Βεβαια τοτε είχαμε τον Ελ Αραμπι που θεωρητικά έλεγες κάτι θα χω στην τελική κτλ
Σεπτέμβριο λοιπόν πηγές με Ελ Καμπι Ελ Αραμπι και Γιοβετιτς
Ο Γιοβετιτς ουσιαστικά ηταν "το ονομα" και αν θυμάμαι καλα είχε έρθει με σεζόν με γκολ απο την Γερμανία με τα αστεράκια όμως των τραυματισμων
Οκ κάποιες στιγμες μπορείς να ρισκάρεις (οταν καπως ας πουμε σε παιρνει οταν εχεις μια βαση οταν δεν καιγεσαι οταν οτα οταν)και έκ του αποτελέσματος να κρίνεις μια κίνηση .
Όμως πχ να πας τώρα "σε στοίχημα" για στόπερ ε τοτε τα λόγια περισσεύουν.
Κινήσεις τύπου Πάλμα ειναι από την αφετηρία λαθος
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.968
Πόντοι
28.246
Και με προβληματιζει οτι πρωτα τον στειλαμε, και μετα "θα" βρουμε καινουριο επιθετικο.
Αν περίμενε πρώτα να βρει και μετά να τον πουλήσει, χαιρετίσματα. Δηλαδή, τι θα της έλεγε της Μπράιτον; Περίμενε να βρω ισάξιο αντικαταστάτη και μετά να στον πουλήσω;
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.968
Πόντοι
28.246
Πριν 2 χρονια ακριβως μας επαισε το Τζόκερ και πήραμε τον Ελ Καμπι.Βεβαια τοτε είχαμε τον Ελ Αραμπι που θεωρητικά έλεγες κάτι θα χω στην τελική κτλ
Σεπτέμβριο λοιπόν πηγές με Ελ Καμπι Ελ Αραμπι και Γιοβετιτς
Ο Γιοβετιτς ουσιαστικά ηταν "το ονομα" και αν θυμάμαι καλα είχε έρθει με σεζόν με γκολ απο την Γερμανία με τα αστεράκια όμως των τραυματισμων
Οκ κάποιες στιγμες μπορείς να ρισκάρεις (οταν καπως ας πουμε σε παιρνει οταν εχεις μια βαση οταν δεν καιγεσαι οταν οτα οταν)και έκ του αποτελέσματος να κρίνεις μια κίνηση .
Όμως πχ να πας τώρα "σε στοίχημα" για στόπερ ε τοτε τα λόγια περισσεύουν.
Κινήσεις τύπου Πάλμα ειναι από την αφετηρία λαθος
Σταματήστε την γκρίνια λέμεεεεεεεεεε. Έχουμε ακόμα μέρες για να καλυφθούν κενά. Και δεν ξέρετε τι άλλα κενά θα υπάρξουν γιατί άλλες τόσες μέρες υπάρχουν και για να μας χτυπήσουν την πόρτα ενδιαφερόμενοι για παίχτες...
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Σταματήστε την γκρίνια λέμεεεεεεεεεε. Έχουμε ακόμα μέρες για να καλυφθούν κενά. Και δεν ξέρετε τι άλλα κενά θα υπάρξουν γιατί άλλες τόσες μέρες υπάρχουν και για να μας χτυπήσουν την πόρτα ενδιαφερόμενοι για παίχτες...
Τυπε η κριτική δεν ειναι γκρινια
Μάτια εχουμε και βλέπουμε
Και η ιστορικότητα έδειξε και περσυ πως τα τρανταχτά κενά δεν καλύφθηκαν.
Οι μεταγραφες του Αυγουστου που και περσυ είχαμε χρόνο για την καίρια θέση ηταν ο ινφλουενσερ του Μιλτιάδη που πηγαίναμε βόλτα τη γυναίκα του 3 μερες
Και ο Ολιβειρα
Ο παππούς δεν μπορεί να βγάζει έσαει λαγούς απο το καπέλο του
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.968
Πόντοι
28.246
Τυπε η κριτική δεν ειναι γκρινια
Μάτια εχουμε και βλέπουμε
Και η ιστορικότητα έδειξε και περσυ πως τα τρανταχτά κενά δεν καλύφθηκαν.
Οι μεταγραφες του Αυγουστου που και περσυ είχαμε χρόνο για την καίρια θέση ηταν ο ινφλουενσερ του Μιλτιάδη που πηγαίναμε βόλτα τη γυναίκα του 3 μερες
Και ο Ολιβειρα
Ο παππούς δεν μπορεί να βγάζει έσαει λαγούς απο το καπέλο του
Μέχρι τώρα έχεις δει να έχει φέρει κανέναν μαιντανό; Το τι έκανε πέρυσι, τι δεν έκανε, δεν σημαίνει ότι θα κριτικάρουμε και με το μαχαίρι στα δόντια. Αν φέρει και έναν στόπερ που καίγεσαι έχει καλός, αν όχι μιλάμε. Και για εξτρέμ γκρινιάζαμε και τον έφερε σχετικά νωρίς. Το αν βγει ή όχι είναι άλλη κουβέντα, αυτός, του τον έφερε του Βάσκου.
Και μιας και αναφέρθηκες στο πέρυσι. Και για Κάρμο γκρινιάζαμε πέρυσι, ότι μας δουλεέυει και τον έφερε, όπως τον έφερε. Να τον χαιρόμαστε τον Κάρμο μαζί με την γκρίνια...

Κάντε και μια φορά υπομονή.
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Μέχρι τώρα έχεις δει να έχει φέρει κανέναν μαιντανό; Το τι έκανε πέρυσι, τι δεν έκανε, δεν σημαίνει ότι θα κριτικάρουμε και με το μαχαίρι στα δόντια. Αν φέρει και έναν στόπερ που καίγεσαι έχει καλός, αν όχι μιλάμε. Και για εξτρέμ γκρινιάζαμε και τον έφερε σχετικά νωρίς. Το αν βγει ή όχι είναι άλλη κουβέντα, αυτός, του τον έφερε του Βάσκου.
Και μιας και αναφέρθηκες στο πέρυσι. Και για Κάρμο γκρινιάζαμε πέρυσι, ότι μας δουλεέυει και τον έφερε, όπως τον έφερε. Να τον χαιρόμαστε τον Κάρμο μαζί με την γκρίνια...

Κάντε και μια φορά υπομονή.
Κανένας δεν κριτικάρει με το μαχαίρι στα δόντια όλοι την πραγματικότητα περιγράφουν η αναφέρουν
Εξτρεμ ψάχνεις απο περσυ και δεν πήρες οπότε δεν τον πήρες νωρίς
Ο Καρμο καλώς ηρθε ήταν σωστή κίνηση εξ αρχης είχε τις σωστές προϋποθέσεις κτλ Μπορει να μην έπαιξε οπως την 1η χρονια,κάνεις ομως δεν ειπε " τι τον πήραμε το βλακα " τον Αυγουστο αλλα "πως παίζει φετος ρε πουστη μου" μετά.
Τον Γουίλιαν όλοι εκτός απο τον Νικολακοπουλο ομως είπαμε "τι τον πήραμε το βλακα"
Κανεις δεν μηδενιζει τις κινησεις,κανεις δεν κατηγορει τις πωλησεις ομως υπάρχει αναντιστοιχια του να "αναγκελω" πως θελω να ανέβω κι αλλο επίπεδο και να κωλυσιεργω .
Ευτυχώς απαλλαγηκαμε απο τον Πέπ γιατι ενα άγχος το είχα :grin:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.968
Πόντοι
28.246
Κανένας δεν κριτικάρει με το μαχαίρι στα δόντια όλοι την πραγματικότητα περιγράφουν η αναφέρουν
Εξτρεμ ψάχνεις απο περσυ και δεν πήρες οπότε δεν τον πήρες νωρίς
Ο Καρμο καλώς ηρθε ήταν σωστή κίνηση εξ αρχης είχε τις σωστές προϋποθέσεις κτλ Μπορει να μην έπαιξε οπως την 1η χρονια,κάνεις ομως δεν ειπε " τι τον πήραμε το βλακα " τον Αυγουστο αλλα "πως παίζει φετος ρε πουστη μου" μετά.
Τον Γουίλιαν όλοι εκτός απο τον Νικολακοπουλο ομως είπαμε "τι τον πήραμε το βλακα"
Κανεις δεν μηδενιζει τις κινησεις,κανεις δεν κατηγορει τις πωλησεις ομως υπάρχει αναντιστοιχια του να "αναγκελω" πως θελω να ανέβω κι αλλο επίπεδο και να κωλυσιεργω .
Ευτυχώς απαλλαγηκαμε απο τον Πέπ γιατι ενα άγχος το είχα :grin:
Δεν στον έφερε σχετικά νωρίς τον εξτρεμ ενώ η ομάδα είναι ακόμα και τώρα στην Όλλανδία. Αλλά ξέχασα, εσύ τον ήθελες από την πρώτη με΄ρα της φετινής συνάντησης της ομάδας στο Ρέντη. Λες και είναι τόσο εύκολο να φέρεις παίχτη. Λες και δεν είχε εξτρέμ να δουλέψει ο Μεντιλίμπαρ στο πρώτο δεκαήμερο στην Ολλανδία. Μάστα... Που να στον έφερνε και σήμερα που μιλάμε δηλαδή...

Για τα υπόλοιπα της ψωλής μας τον χαβά...
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.289
Κριτικές
67
Like
38.985
Πόντοι
10.656
Αν περίμενε πρώτα να βρει και μετά να τον πουλήσει, χαιρετίσματα. Δηλαδή, τι θα της έλεγε της Μπράιτον; Περίμενε να βρω ισάξιο αντικαταστάτη και μετά να στον πουλήσω;
για μπετανκορ λεω. τον στειλαμε δανεικο και ψαχνουμε αλλον. και μπορει να ξεμεινουμε με κανα ταγαρι...

παει ο κωστουλας, με τετοια λεφτα φιογκο στο κεφαλι και αεροδρομιο πακετο, δε το συζηταω
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Δεν στον έφερε σχετικά νωρίς τον εξτρεμ ενώ η ομάδα είναι ακόμα και τώρα στην Όλλανδία. Αλλά ξέχασα, εσύ τον ήθελες από την πρώτη με΄ρα της φετινής συνάντησης της ομάδας στο Ρέντη. Λες και είναι τόσο εύκολο να φέρεις παίχτη. Λες και δεν είχε εξτρέμ να δουλέψει ο Μεντιλίμπαρ στο πρώτο δεκαήμερο στην Ολλανδία. Μάστα... Που να στον έφερνε και σήμερα που μιλάμε δηλαδή...

Για τα υπόλοιπα της ψωλής μας τον χαβά...
Έτσι ειναι αν έτσι νομιζεις
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.289
Κριτικές
67
Like
38.985
Πόντοι
10.656
Κάντε και μια φορά υπομονή.
Νταξει ρε μλκ και συ, δεν σταυρωσαμε την ομαδα. Κουβεντα κανουμε...
Αυγουστος ειναι, οι ομαδαρες σαν κι εμας δεν εχουν υποχρεωσεις τετοια εποχη, και απλα σκαλιζουμε τα παπαρια μας. Θα γελασουμε με το ζελα και την κουλα αυριο, σημερα κατι θελουμε να ξεπιαστουμε. Ειπαμε, εμπιστοσυνη στον κοουτς υπαρχει. Θα κριθει και εντος του γηπεδου οταν ερθει η ωρα, μεχρι τοτε εχουμε δρομο
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.968
Πόντοι
28.246
για μπετανκορ λεω. τον στειλαμε δανεικο και ψαχνουμε αλλον. και μπορει να ξεμεινουμε με κανα ταγαρι...

παει ο κωστουλας, με τετοια λεφτα φιογκο στο κεφαλι και αεροδρομιο πακετο, δε το συζηταω
Και που ξέρεις τι συμφωνία έκανε με την Αλμπαθέτε; Αν είναι δηλαδή δανεισμός με καμιά οψιόν αγοράς στο 1,5 πχ. Ή μήπως δεν θα βρεις άλλον σαν τον Μπετανκόρ; Γεμάτη είναι η πιάτσα από τέτοιους.

Νταξει ρε μλκ και συ, δεν σταυρωσαμε την ομαδα. Κουβεντα κανουμε...
Αυγουστος ειναι, οι ομαδαρες σαν κι εμας δεν εχουν υποχρεωσεις τετοια εποχη, και απλα σκαλιζουμε τα παπαρια μας. Θα γελασουμε με το ζελα και την κουλα αυριο, σημερα κατι θελουμε να ξεπιαστουμε. Ειπαμε, εμπιστοσυνη στον κοουτς υπαρχει. Θα κριθει και εντος του γηπεδου οταν ερθει η ωρα, μεχρι τοτε εχουμε δρομο
Άλλο κουβέντα κάνουμε, και άλλο κρίνουμε με βάση τι έγινε με τον Ποντένσε πέρυσι που μας λέγανε ότι είχε ρήτρα αγοράς αλλά τελικά δεν είχε, και που φέραμε τον τελειωμένο Γουίλιαν. Πάει καλά μέχρι τώρα και όποιος δεν κάνει φεύγει και το μόνο ζήτημα είναι στην άμυνα; Τέλος. Με υποθέσεις σύμφωνα με το παρελθόν δεν είναι κουβέντα.
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.262
Κριτικές
47
Like
17.806
Πόντοι
13.116
Απλα κοιταω την ομαδα, και αν δεν κανω λαθος, εχουμε μονο Καβλι και Γιαρεμτσουκ για σεντερ φορ. Και ο παππους εδειξε πολλες φορες περσι οτι γουσταρει να δοκιμαζει συστημα με 2 επιθετικους, αλλα ακομα και με εναν, δεν μπορεις να βγαλεις τη χρονια ετσι αν υπαρξει καποιος τραυματισμος. Αρα θα παρουμε τριτο σεντερ φορ, ή θα βαφτισουμε καποιο χαφ/εξτρεμ και θα το πεταμε να το φανε τα σκυλια. Και δεν καταλαβαινω γιατι δεν κρατησαμε τον φτηνο και εμπειρο Μπετανκορ... Δηλαδη τωρα θα βγουμε στην πιατσα να ψαχνουμε παλτο για τον παγκο ενω ειχαμε ετοιμο τιμιο παικτη;

Αν θυμαστε, η προκριση στο γιουροπα χαθηκε γιατι ειχε τραυματιστει ο Μαροκινος, και στο ματς στη νορβηγια δεν σκοραραμε...

Αποτι καταλαβαινω εγινε ως κινηση "ασφαλειας", να εχεις καβατζα σε περιπτωση αναγκης και κυριως να μην τον παρουν οι αλλοι γαμπροι εντος ελλαδας. Αλλα ετσι οπως εγιναν τα πραγματα, μονο αχρηστος δεν ειναι στην ομαδα. Ξαναλεω, πρωτος σκορερ στη σουπερλιγκ με συμβολαιο 450χιλιαρικα αν δεν κανω λαθος... τον Ιουλιο εγινε 32, δεν γερασε, και περσι επαιξε 30 ματς.

Τι να πω. Ας ελπισουμε οτι ο παππους ξερει καλυτερα γιατι τετοιες μαλακιες πληρωνονται. Τον πεταξαμε σαν σκουπιδι στην Β ισπανιας ενω ηταν καυλωμενος για καποια διακριση, ειναι λιγο αδικο
Ο αργεντινος εξτρεμ που θελουμε παιζει κ ψευτοενιαρι....
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.262
Κριτικές
47
Like
17.806
Πόντοι
13.116
Απλα κοιταω την ομαδα, και αν δεν κανω λαθος, εχουμε μονο Καβλι και Γιαρεμτσουκ για σεντερ φορ. Και ο παππους εδειξε πολλες φορες περσι οτι γουσταρει να δοκιμαζει συστημα με 2 επιθετικους, αλλα ακομα και με εναν, δεν μπορεις να βγαλεις τη χρονια ετσι αν υπαρξει καποιος τραυματισμος. Αρα θα παρουμε τριτο σεντερ φορ, ή θα βαφτισουμε καποιο χαφ/εξτρεμ και θα το πεταμε να το φανε τα σκυλια. Και δεν καταλαβαινω γιατι δεν κρατησαμε τον φτηνο και εμπειρο Μπετανκορ... Δηλαδη τωρα θα βγουμε στην πιατσα να ψαχνουμε παλτο για τον παγκο ενω ειχαμε ετοιμο τιμιο παικτη;

Αν θυμαστε, η προκριση στο γιουροπα χαθηκε γιατι ειχε τραυματιστει ο Μαροκινος, και στο ματς στη νορβηγια δεν σκοραραμε...

Αποτι καταλαβαινω εγινε ως κινηση "ασφαλειας", να εχεις καβατζα σε περιπτωση αναγκης και κυριως να μην τον παρουν οι αλλοι γαμπροι εντος ελλαδας. Αλλα ετσι οπως εγιναν τα πραγματα, μονο αχρηστος δεν ειναι στην ομαδα. Ξαναλεω, πρωτος σκορερ στη σουπερλιγκ με συμβολαιο 450χιλιαρικα αν δεν κανω λαθος... τον Ιουλιο εγινε 32, δεν γερασε, και περσι επαιξε 30 ματς.

Τι να πω. Ας ελπισουμε οτι ο παππους ξερει καλυτερα γιατι τετοιες μαλακιες πληρωνονται. Τον πεταξαμε σαν σκουπιδι στην Β ισπανιας ενω ηταν καυλωμενος για καποια διακριση, ειναι λιγο αδικο
Ο Ελ Καβλι ΔΕΝ επρεπε να παιξει με την ΑΕΚ.. Το ματς ειχε κριθει.... Τραυματιστηκε κι αυτος κι ο Ορτα σε ενα παιχνιδι ανευ σημασιας, με την πιο μιζερη ομαδα του πρωταθληματος.... Βεβαια υπαρχει μια φημη οτι υπαρχει καποιος ορος στο συμβολαιο που εχει να κανει με γκολ, συμμετοχες κλπ.... Οτι και να ειναι, εκει χαθηκε η προκριση.....
Μεταγραφες θα κανουμε κι αλλες οπωσδηποτε., επειδη ακριβως ξερει ο Μεντι... Στοπερ, εξτρεμ κ ισως κατι ακομη....Ακουγεται οτι μπορει να σκασει προταση κ για τον τουρκο... Θα δουμε....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom