Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 72 άτομα (9 μέλη και 63 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.857
Πόντοι
28.246
για μπετανκορ λεω. τον στειλαμε δανεικο και ψαχνουμε αλλον. και μπορει να ξεμεινουμε με κανα ταγαρι...

παει ο κωστουλας, με τετοια λεφτα φιογκο στο κεφαλι και αεροδρομιο πακετο, δε το συζηταω
Και που ξέρεις τι συμφωνία έκανε με την Αλμπαθέτε; Αν είναι δηλαδή δανεισμός με καμιά οψιόν αγοράς στο 1,5 πχ. Ή μήπως δεν θα βρεις άλλον σαν τον Μπετανκόρ; Γεμάτη είναι η πιάτσα από τέτοιους.
Υπάρχει υποχρεωτική οψιόν αγοράς από για Μπετανκόρ αν ανέβει κατηγορία η Αλμπαθέτε.... Νούμερο δεν έγινε γνωστό.
Και ο δημοσιογράφος που έκανε το συγκεκριμένο ρεπορτάζ εικάζει στο εκατομμύριο.
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.281
Κριτικές
67
Like
38.896
Πόντοι
10.656
Υπάρχει υποχρεωτική οψιόν αγοράς από για Μπετανκόρ αν ανέβει κατηγορία η Αλμπαθέτε.... Νούμερο δεν έγινε γνωστό.
Και ο δημοσιογράφος που έκανε το συγκεκριμένο ρεπορτάζ εικάζει στο εκατομμύριο.
Αν και δεν εχω δει ολη την καινουρια ομαδα προφανως, με το ζορι πλησιαζει τα πλευοφ, στη μεση της βαθμολογιας ειναι τοσα χρονια. Η σεγουντα ειναι απο τα σκληροπυρηνικα πρωταθληματα, απειρο ξυλο, πολλα ματς, ιστορικες ομαδες με εδρες φωτια και δεν συμμαζευεται. Το εισιτηριο για Α ισπανιας ειναι πολλα λεφτα, και τρομερη διαφημιση για την ομαδα μονο και μονο που θα παιζει με ρεαλ με μπαρτσελονες.

Φαντασου να κανει γαμω τις σεζον ο Μπετανκορ και να καταφερουν να ανεβουν (λεμε τωρα). Ουτε εκεινος θα θελει να γυρισει μετα :tooth: θα αραξει στα σαλονια...
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.857
Πόντοι
28.246
Αν και δεν εχω δει ολη την καινουρια ομαδα προφανως, με το ζορι πλησιαζει τα πλευοφ, στη μεση της βαθμολογιας ειναι τοσα χρονια. Η σεγουντα ειναι απο τα σκληροπυρηνικα πρωταθληματα, απειρο ξυλο, πολλα ματς, ιστορικες ομαδες με εδρες φωτια και δεν συμμαζευεται. Το εισιτηριο για Α ισπανιας ειναι πολλα λεφτα, και τρομερη διαφημιση για την ομαδα μονο και μονο που θα παιζει με ρεαλ με μπαρτσελονες.

Φαντασου να κανει γαμω τις σεζον ο Μπετανκορ και να καταφερουν να ανεβουν (λεμε τωρα). Ουτε εκεινος θα θελει να γυρισει μετα :tooth: θα αραξει στα σαλονια...
Σου ξανά λέω την νοοτροπία του Βαγγέλα. Πάρτον εσύ, τζάμπα είναι, λεφτά δεν σου τρώει. Και αξιοποιησέ τον ανάλογα με το πως βολεύει και που ξέρεις...

Εδώ, πριν κάποια χρόνια, ο Ολυμπιακός του Μαρινάκη έβγαλε λεφτά από παίχτη που δεν έπαιξε ποτέ ούτε λεπτό έστω σε φιλικό του Ολυμπιακού.

Θυμάσαι εσύ τέτοιον παίχτη σε εμάς;

 
Τελευταία τροποποίηση:

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.281
Κριτικές
67
Like
38.896
Πόντοι
10.656
Σου ξανά λέω την νοοτροπία του Βαγγέλα. Πάρτον εσύ, τζάμπα είναι, λεφτά δεν σου τρώει. Και αξιοποιησέ τον ανάλογα με το πως βολεύει και που ξέρεις...

Εδώ, πριν κάποια χρόνια, ο Ολυμπιακός του Μαρινάκη πούλησε παίχτη που δεν έπαιξε ποτέ ούτε λεπτό έστω σε φιλικό του Ολυμπιακού.

Θυμάσαι εσύ τέτοιον παίχτη σε εμάς;

Μωρε καταλαβα.
Απλα μου κακοφαινεται. Δεν μπορω να το ελεγξω :tooth: Τον θεωρουσα καλο παικτακι που θα μπορουσε να βοηθησει.
Αν ειχαμε σκοπο να ανεβουμε δραματικα λεβελ, και να παρουμε ΑΑΑ επιθετικο για βασικο, ναι, ο Ισπανος προφανως θα ηταν ο πρωτος που επρεπε να φυγει. Τωρα που πιθανοτατα θα καταληξουμε με κατι παρομοιο για δευτερο ή τριτο, που ετσι κι αλλιως παγκο θα γυαλιζει, το θεωρω αδικια προς τον παικτη. Πες με ρομαντικο, τι να σου πω. Ο Βαγγελας το βλεπει μονο διπλωματικα, δουλεια του ειναι, δεν τον κρινω.

Τελος παντων, το εξαντλησαμε το θεμα. Εγω περιμενω να δω κυριως ποιος θα ειναι ο τριτος επιθετικος, και σε δευτερη μοιρα ποσο αποδοτικος θα ειναι ο Ισπανος στην Αλμπαθετε. Ειπαμε, στην ωρα τους θα κριθουν ολοι εκ του αποτελεσματος.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.857
Πόντοι
28.246
Μωρε καταλαβα.
Απλα μου κακοφαινεται. Δεν μπορω να το ελεγξω :tooth: Τον θεωρουσα καλο παικτακι που θα μπορουσε να βοηθησει.
Αν ειχαμε σκοπο να ανεβουμε δραματικα λεβελ, και να παρουμε ΑΑΑ επιθετικο για βασικο, ναι, ο Ισπανος προφανως θα ηταν ο πρωτος που επρεπε να φυγει. Τωρα που πιθανοτατα θα καταληξουμε με κατι παρομοιο για δευτερο ή τριτο, που ετσι κι αλλιως παγκο θα γυαλιζει, το θεωρω αδικια προς τον παικτη. Πες με ρομαντικο, τι να σου πω. Ο Βαγγελας το βλεπει μονο διπλωματικα, δουλεια του ειναι, δεν τον κρινω.

Τελος παντων, το εξαντλησαμε το θεμα. Εγω περιμενω να δω κυριως ποιος θα ειναι ο τριτος επιθετικος, και σε δευτερη μοιρα ποσο αποδοτικος θα ειναι ο Ισπανος στην Αλμπαθετε. Ειπαμε, στην ωρα τους θα κριθουν ολοι εκ του αποτελεσματος.
Ο Βαγγέλας εκτός από γαύρος γεννήθηκε και επιχειρηματίας. Τίποτα από τα δυο δεν έγινε στην πορεία της ζωής του. Γεννήθηκε έτσι, και συνδυάζει την γαυρίλα με το κέρδος.

Όσο για τον τρίτο επιθετικό όπως ακριβώς τον θέλει ο Μεντιλίμπαρ, τον έχεις ήδη. Αλλά και για αυτόν ακούμε το τελευταίο διήμερο, ότι παίζει να πωληθεί. Γιαζίτσι τον λένε. Κοίτα που χωρίς να παίξει πέρυσι στον Ολυμπιακό, από τα φιλικά και μόνο, αν του δώσουν κανά 8άρι μήπως και τον στείλει. Ελεύθερος αποκτήθηκε....

:tooth:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.857
Πόντοι
28.246
Αδερφός @troubakhs

Δες τι κρατάω στα χέρια μου. Το ήπια όλο μονορουφι...

IMG_20250807_174727.jpg
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.261
Κριτικές
47
Like
17.804
Πόντοι
13.116
Σου ξανά λέω την νοοτροπία του Βαγγέλα. Πάρτον εσύ, τζάμπα είναι, λεφτά δεν σου τρώει. Και αξιοποιησέ τον ανάλογα με το πως βολεύει και που ξέρεις...

Εδώ, πριν κάποια χρόνια, ο Ολυμπιακός του Μαρινάκη έβγαλε λεφτά από παίχτη που δεν έπαιξε ποτέ ούτε λεπτό έστω σε φιλικό του Ολυμπιακού.

Θυμάσαι εσύ τέτοιον παίχτη σε εμάς;

Ο Γιάνκοβιτς ήταν ποδοσφαιριστής μαν...κανονικός....
Από τον Φελιξ Μπόρχα, τον κσεκωλιαστή των σεντερ μπακ που έλεγε και μια ψυχή :2funny:
που πήγε μπουντεσλίνγκα με 800.000 ευρω, κανείς δεν ήταν καλύτερη πώληση !! :rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.857
Πόντοι
28.246
Ο Γιάνκοβιτς ήταν ποδοσφαιριστής μαν...κανονικός....
Από τον Φελιξ Μπόρχα, τον κσεκωλιαστή των σεντερ μπακ που έλεγε και μια ψυχή :2funny:
που πήγε μπουντεσλίνγκα με 800.000 ευρω, κανείς δεν ήταν καλύτερη πώληση !! :rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:
Ο Αλέφαντος είχε πει το πιο επικό για τον Μπορχα.

Κάντε τον σέντερ Μπακ, έχει άλμα, καλό κεφάλι. Για επιθετικός δεν κάνει. :2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
528343744_10162997466537822_2930856914485644128_n.jpg

αληθευει οτι με τετοιο θα ειναι γεματη η πισινα στο νεο γηπεδο?
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.857
Πόντοι
28.246
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.261
Κριτικές
47
Like
17.804
Πόντοι
13.116
Ο Αλέφαντος είχε πει το πιο επικό για τον Μπορχα.

Κάντε τον σέντερ Μπακ, έχει άλμα, καλό κεφάλι. Για επιθετικός δεν κάνει. :2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
Κατα καιρους εχουμε φερει κατι φυντανια, ειδικα στην επιθεση, αλλο πραγμα.... :headbang:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
καλησπερα παιδια.....
δεν εχουμε παιξει ακομα και....
παλι θα τους το ξανακλεψουμε νομιζω απο της ομδαρες
 

Συνημμένα

  • 528782543_1284999606327530_489774497860186468_n.jpg
    528782543_1284999606327530_489774497860186468_n.jpg
    85,2 KB · Εμφανίσεις: 17

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom