Annapurna
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 7 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 32.149
- Κριτικές
- 174
- Like
- 119.303
- Πόντοι
- 46.423
Απλα κοιταω την ομαδα, και αν δεν κανω λαθος, εχουμε μονο Καβλι και Γιαρεμτσουκ για σεντερ φορ. Και ο παππους εδειξε πολλες φορες περσι οτι γουσταρει να δοκιμαζει συστημα με 2 επιθετικους, αλλα ακομα και με εναν, δεν μπορεις να βγαλεις τη χρονια ετσι αν υπαρξει καποιος τραυματισμος. Αρα θα παρουμε τριτο σεντερ φορ, ή θα βαφτισουμε καποιο χαφ/εξτρεμ και θα το πεταμε να το φανε τα σκυλια. Και δεν καταλαβαινω γιατι δεν κρατησαμε τον φτηνο και εμπειρο Μπετανκορ... Δηλαδη τωρα θα βγουμε στην πιατσα να ψαχνουμε παλτο για τον παγκο ενω ειχαμε ετοιμο τιμιο παικτη;
Αν θυμαστε, η προκριση στο γιουροπα χαθηκε γιατι ειχε τραυματιστει ο Μαροκινος, και στο ματς στη νορβηγια δεν σκοραραμε...
Αποτι καταλαβαινω εγινε ως κινηση "ασφαλειας", να εχεις καβατζα σε περιπτωση αναγκης και κυριως να μην τον παρουν οι αλλοι γαμπροι εντος ελλαδας. Αλλα ετσι οπως εγιναν τα πραγματα, μονο αχρηστος δεν ειναι στην ομαδα. Ξαναλεω, πρωτος σκορερ στη σουπερλιγκ με συμβολαιο 450χιλιαρικα αν δεν κανω λαθος... τον Ιουλιο εγινε 32, δεν γερασε, και περσι επαιξε 30 ματς.
Τι να πω. Ας ελπισουμε οτι ο παππους ξερει καλυτερα γιατι τετοιες μαλακιες πληρωνονται. Τον πεταξαμε σαν σκουπιδι στην Β ισπανιας ενω ηταν καυλωμενος για καποια διακριση, ειναι λιγο αδικο
Θα πάρουμε άλλον επιθετικό.
Ο Μπέτανκορ μάλλον αποδέχτηκε την μοίρα του και αποφάσισε να αποχωρήσει μόνος του σε ομάδα της χώρας του όπου θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο.
Ευτυχώς ξεμπλέξαμε και απο τον Βέλντε.
Μυστήριο καράβι αυτός.
Είναι ικανός να κάνει παπάδες στο MLS.
Ο Μασούρας ξέχασε και τα λίγα που ήξερε.
