Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 51 άτομα (0 μέλη και 51 επισκέπτες)

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
Ένα στόπερ ζητάμε και τέλος αδερφέ. Ο,τιδηποτε άλλο είναι υπερβολή. Με έναν στόπερ ολοκληρώσες το καλοκαίρι τις μεταγραφές σου.
ο πιρολα ο μπιανκον και ο ρετσος δεν σου κανουν? :coffee:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.469
Κριτικές
42
Like
49.882
Πόντοι
28.246
ο πιρολα ο μπιανκον και ο ρετσος δεν σου κανουν? :coffee:
Αμε. Δεν έχω παράπονο. Θέλω όμως έναν βράχο. Έναν Σεμεδο, έναν Καρμο, τον καλό όμως Καρμο, έναν Μπελμπεργκ. Έναν τέτοιον.τελος πάντων.
Και μετά να ανακοινώσει μεταγραφές τέλος. Πολλά ζητάω;
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
Αμε. Δεν έχω παράπονο. Θέλω όμως έναν βράχο. Έναν Σεμεδο, έναν Καρμο, τον καλό όμως Καρμο, έναν Μπελμπεργκ. Έναν τέτοιον.τελος πάντων.
Και μετά να ανακοινώσει μεταγραφές τέλος. Πολλά ζητάω;
ειδαμε και τον καρμο περυσι οποτε εμπαινε μας εκαιγε.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.469
Κριτικές
42
Like
49.882
Πόντοι
28.246
ειδαμε και τον καρμο περυσι οποτε εμπαινε μας εκαιγε.
Είπα τον καλό Καρμο. Όχι τον Καρμο της χρονιάς που πέρασε.
Θέλεις και τον καλό Σεμεδο; Γιατί και αυτός από μυαλό βέβαια, καυλι. Όχι γιατί εκανε αγγαρεία.
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.261
Κριτικές
47
Like
17.804
Πόντοι
13.116
καλα πλακα κανεις? δλδ φτιαχνουμε ομαδα να κοντραρει Χαλαντ, Γιαμαλ, Σαλαχ περνοντας παιχτες που μπορουν να τους κοντραρουν? εχουμε τρελαθει?
σε αυτο το επιπεδο θελει ομαδικοτητα και κλεψιμο πορτοφολιου τιποτα αλλο δεν παιζει
Οχι... Φτιαχνουμε ομαδα να μη μαζευει πενταρες κ να στεκεται αξιοπρεπως στα σαλονια.... Αλλο conference, αλλο europa, αλλο CL.... Εκει δεν εχει λιμα κ οι αντιπαλοι ειναι απο το πανω ραφι.... Ολοι τους..... Μην σου πω θελει κ 2 στοπερ...... Ο ενας στυλ Καρμο κ ο αλλος κατι σαν τον Σουρερ ενα πραγμα....
Φυσικα ο παππους ξερει, οποτε εχω το κεφαλι μου ησυχο, αλλα στο CL αν πας χαλαρος δεν θα ξερεις απο που σου ηρθε.....
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.261
Κριτικές
47
Like
17.804
Πόντοι
13.116
ο πιρολα ο μπιανκον και ο ρετσος δεν σου κανουν? :coffee:
Εχε υποψη οτι θα εχεις μαλλον 2 αγγλικες κ μια ισπανικη να παιξεις... Μπαρτσα, Λιβερπουλ, Τοτεναμ ας πουμε..... Κ απο κοντα καμια Ναπολι, Ντορτμουντ.... Οποτε μαλλον δεν φτανουν... Δεν θα μαρκαρουν τον Λαμελα, ουτε τον Μπακασετα....
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.261
Κριτικές
47
Like
17.804
Πόντοι
13.116
Αμε. Δεν έχω παράπονο. Θέλω όμως έναν βράχο. Έναν Σεμεδο, έναν Καρμο, τον καλό όμως Καρμο, έναν Μπελμπεργκ. Έναν τέτοιον.τελος πάντων.
Και μετά να ανακοινώσει μεταγραφές τέλος. Πολλά ζητάω;
Μελμπεργκ με Αβρααμ μαζι.... θα μοιραζανε ποδια στα χερια... :2funny:
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.277
Like
19.188
Πόντοι
2.606
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
αυτο ειναι ειδησαρα :alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick:

οχι οι στοπερ και τα εξτρεμ που ΔΕΝ θελουμε....απογειωση της ομαδας και της πολης
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.287
Κριτικές
67
Like
38.952
Πόντοι
10.656
ρε μαγκες ο Μπετανκορ μονο εμενα μου φαινεται παραλογο που φευγει;
Δεν εχω δει ολο το σηριαλ, αν υπαρχει κατι που μου εχει ξεφυγει δηλαδη, αλλα μιλαμε για τον πρωτο σκορερ της σουπερλιγκ που ξερει καλα το πρωταθλημα, και που παστελωσε γκολ και στους τρεις μεγαλους. Δηλαδη τοσο πολυ μας χαλαγε να επαιζε ολα τα ματς-αγγαρεια του κυπελλου, να εμπαινε αλλαγη στον Ελ Καβλι στα τελειωμενα ματς κτλ...? Το συμβολαιο του αν δεν κανω λαθος ηταν χαμηλο...
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.287
Κριτικές
67
Like
38.952
Πόντοι
10.656
πρεπει να ανοιξει αλλο ενα jumbo στο Φαληρο, απτην μερια της παραλιας. Να προμηθευονται πιο ευκολα οι οπαδοι μπρατσακια για τα ματς με το βαζελο :coffee:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Zebu

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ρε μαγκες ο Μπετανκορ μονο εμενα μου φαινεται παραλογο που φευγει;
Δεν εχω δει ολο το σηριαλ, αν υπαρχει κατι που μου εχει ξεφυγει δηλαδη, αλλα μιλαμε για τον πρωτο σκορερ της σουπερλιγκ που ξερει καλα το πρωταθλημα, και που παστελωσε γκολ και στους τρεις μεγαλους. Δηλαδη τοσο πολυ μας χαλαγε να επαιζε ολα τα ματς-αγγαρεια του κυπελλου, να εμπαινε αλλαγη στον Ελ Καβλι στα τελειωμενα ματς κτλ...? Το συμβολαιο του αν δεν κανω λαθος ηταν χαμηλο...
η μονη απαντηση που εχω ειναι δυο...
ξερει ο παππους
και κατι ξερει και ο βαγγελης
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.124
Κριτικές
174
Like
119.206
Πόντοι
46.423
ρε μαγκες ο Μπετανκορ μονο εμενα μου φαινεται παραλογο που φευγει;
Δεν εχω δει ολο το σηριαλ, αν υπαρχει κατι που μου εχει ξεφυγει δηλαδη, αλλα μιλαμε για τον πρωτο σκορερ της σουπερλιγκ που ξερει καλα το πρωταθλημα, και που παστελωσε γκολ και στους τρεις μεγαλους. Δηλαδη τοσο πολυ μας χαλαγε να επαιζε ολα τα ματς-αγγαρεια του κυπελλου, να εμπαινε αλλαγη στον Ελ Καβλι στα τελειωμενα ματς κτλ...? Το συμβολαιο του αν δεν κανω λαθος ηταν χαμηλο...

Ο Μπέτανκορ έπρεπε να δοκιμαστεί πέρυσι στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος που είχε μομέντουμ και είχαμε και πρόβλημα με τους τραυματισμούς του Ελ Καμπί και του Κωστούλα.

Επέλεξαν όμως να τον αφήσουν δανεικό και αναρωτιέται κανείς ποιός ο λόγος αυτής της μεταγραφής.
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.287
Κριτικές
67
Like
38.952
Πόντοι
10.656
η μονη απαντηση που εχω ειναι δυο...
ξερει ο παππους
και κατι ξερει και ο βαγγελης
Απλα κοιταω την ομαδα, και αν δεν κανω λαθος, εχουμε μονο Καβλι και Γιαρεμτσουκ για σεντερ φορ. Και ο παππους εδειξε πολλες φορες περσι οτι γουσταρει να δοκιμαζει συστημα με 2 επιθετικους, αλλα ακομα και με εναν, δεν μπορεις να βγαλεις τη χρονια ετσι αν υπαρξει καποιος τραυματισμος. Αρα θα παρουμε τριτο σεντερ φορ, ή θα βαφτισουμε καποιο χαφ/εξτρεμ και θα το πεταμε να το φανε τα σκυλια. Και δεν καταλαβαινω γιατι δεν κρατησαμε τον φτηνο και εμπειρο Μπετανκορ... Δηλαδη τωρα θα βγουμε στην πιατσα να ψαχνουμε παλτο για τον παγκο ενω ειχαμε ετοιμο τιμιο παικτη;

Αν θυμαστε, η προκριση στο γιουροπα χαθηκε γιατι ειχε τραυματιστει ο Μαροκινος, και στο ματς στη νορβηγια δεν σκοραραμε...
Ο Μπέτανκορ έπρεπε να δοκιμαστεί πέρυσι στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος που είχε μομέντουμ και είχαμε και πρόβλημα με τους τραυματισμούς του Ελ Καμπί και του Κωστούλα.

Επέλεξαν όμως να τον αφήσουν δανεικό και αναρωτιέται κανείς ποιός ο λόγος αυτής της μεταγραφής.
Αποτι καταλαβαινω εγινε ως κινηση "ασφαλειας", να εχεις καβατζα σε περιπτωση αναγκης και κυριως να μην τον παρουν οι αλλοι γαμπροι εντος ελλαδας. Αλλα ετσι οπως εγιναν τα πραγματα, μονο αχρηστος δεν ειναι στην ομαδα. Ξαναλεω, πρωτος σκορερ στη σουπερλιγκ με συμβολαιο 450χιλιαρικα αν δεν κανω λαθος... τον Ιουλιο εγινε 32, δεν γερασε, και περσι επαιξε 30 ματς.

Τι να πω. Ας ελπισουμε οτι ο παππους ξερει καλυτερα γιατι τετοιες μαλακιες πληρωνονται. Τον πεταξαμε σαν σκουπιδι στην Β ισπανιας ενω ηταν καυλωμενος για καποια διακριση, ειναι λιγο αδικο
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.723
Like
57.527
Πόντοι
12.756
ρε μαγκες ο Μπετανκορ μονο εμενα μου φαινεται παραλογο που φευγει;
Δεν εχω δει ολο το σηριαλ, αν υπαρχει κατι που μου εχει ξεφυγει δηλαδη, αλλα μιλαμε για τον πρωτο σκορερ της σουπερλιγκ που ξερει καλα το πρωταθλημα, και που παστελωσε γκολ και στους τρεις μεγαλους. Δηλαδη τοσο πολυ μας χαλαγε να επαιζε ολα τα ματς-αγγαρεια του κυπελλου, να εμπαινε αλλαγη στον Ελ Καβλι στα τελειωμενα ματς κτλ...? Το συμβολαιο του αν δεν κανω λαθος ηταν χαμηλο...
Ξερει ο μεντι
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom