You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Annapurna
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 7 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 32.130
- Κριτικές
- 174
- Like
- 119.236
- Πόντοι
- 46.423
Ο Βέλντε είναι για το πούτσο τελείως.
Ο Μασούρας δυστυχώς έχει ξεχάσει και αυτά τα λίγα που ήξερε.
Ούτε πάσα δεν μπορεί τώρα να δώσει.
Ο Νασιμέντο φοβάμαι ότι θα αποδειχθεί πατάτα ολκής.
Μακάρι να διαψευστώ.
Ο Μασούρας δυστυχώς έχει ξεχάσει και αυτά τα λίγα που ήξερε.
Ούτε πάσα δεν μπορεί τώρα να δώσει.
Ο Νασιμέντο φοβάμαι ότι θα αποδειχθεί πατάτα ολκής.
Μακάρι να διαψευστώ.
matrix21
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 13 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 2.598
- Κριτικές
- 27
- Like
- 3.897
- Πόντοι
- 8.595
ανοιξε και το μουσειο σημερα
![]()
τα βαλατε ολα τα εκθεματα στο μουσειο ρε?

Συνημμένα
Ναι φίλε, έχει και τα φλόκια του Ελ Καβλί απ'την πρόσφατη 6άρα που σας τάισε.τα βαλατε ολα τα εκθεματα στο μουσειο ρε?![]()






Annapurna
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 7 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 32.130
- Κριτικές
- 174
- Like
- 119.236
- Πόντοι
- 46.423
Ολυμπιακός, μεταγραφές: Έτοιμος να πουλήσει τον Βέλντε στο Πόρτλαντ με πάνω από 4 εκατ. ευρώ
Σύμφωνα με πληροφορίες του SPORT24, που επιβεβαιώνονται κι από τις ΗΠΑ, απομένουν λεπτομέρειες για την πώληση του Κρίστοφερ Βέλντε στους Πόρτλαντ Τίμπερς αντί 4.25 εκατ. ευρώ.
www.sport24.gr
Αρσεναλάκιας exAragorn135
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 1 Μαρ 2015
- Μηνύματα
- 4.262
- Κριτικές
- 47
- Like
- 17.806
- Πόντοι
- 13.116
Παρτε στοπερ ρεεεεε...
SLIM SHADY
Μέγας
- Εγγρ.
- 30 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 3.072
- Κριτικές
- 8
- Like
- 32.308
- Πόντοι
- 4.936
Μπα θα πάρουμε 24 χρονών εξτρέμ με 11 γκολ καριέρας...Παρτε στοπερ ρεεεεε...
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.763
- Like
- 57.674
- Πόντοι
- 12.756
Μη φωνάζεις ρε κοιμαται το μωρό.Παρτε στοπερ ρεεεεε...
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.493
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.960
- Πόντοι
- 28.246
Μπα θα πάρουμε 24 χρονών εξτρέμ με 11 γκολ καριέρας...
Έχει δίκαιο ο Αραγκόν ρεεεεεεεεεΜη φωνάζεις ρε κοιμαται το μωρό.
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.763
- Like
- 57.674
- Πόντοι
- 12.756
Τσιμπαμε ηρεμα λεμε,ξερει ο μεντι.Έχει δίκαιο ο Αραγκόν ρεεεεεεεεε
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.493
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.960
- Πόντοι
- 28.246
«Το 1999 πήραμε Ζάχοβιτς και Ζιοβάννι. Και οι δυο πάιζανε στην ίδια θέση και δεν ήξερε κανένας προπονητής πως να τους χωρέσει όσο ήντουσαν και οι δυο μαζί. Θα μπορούσαμε να πάρουμε έναν από τους δυο και τα λεφτά που δόθηκαν για τον άλλον να τα δώσουμε σε έναν βαρβάτο στόπερ να μην μας κουνάει τίποτα».Τσιμπαμε ηρεμα λεμε,ξερει ο μεντι.
Τζόρτζεβιτς, Ελευθερόπουλος. Πόσο άδικο είχαν;
(Για την ιστορία βέβαια ο Ζιο τραυματίστηκε με χιαστούς και όταν γύρισε, ο ΄Ζαχοβιτς είχε πάρει τον πουλόπουλο)
Πόσα λένε ότι δίνει για Καντσελιέρι; (Ο Σάρι θα τον κρατήσει τελικά) 6 μύρια. Πόσα μας δίνουν για τον Βέλντε; 4 μύρια. Ας τα κάνει πακέτο, σύνολο 10 μύρια και να φέρει έναν στόπερ που να γαμάει και να δέρνει. Και χίλιες φορές μην φέρει άλλο εξτρέμ. Μια χαρά είμαι κι έτσι στα εξτρέμ και έχω και εναλλακτικές. Και ο Βάσκος στην άμυντική λειτουργία εστιάζει κυρίως. Στην επίθεση το βρίσκει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.
Τελευταία τροποποίηση:
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.493
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.960
- Πόντοι
- 28.246
Σε δυνατοούς ρυθμούς κινείται το προγραμμα σαπουνόπερων στον Πειραιά. Τελειώνει και το σήριαλ Καντσελιέρι και πάμε σε Αργεντίνικη σειρούλα τώρα.
Σε αυτό το επεισόδιο λέει ότι δίνει 6 εκατομμύρια για τον τύπο.
www.sport-fm.gr
Στο νέο επεισόδιο μας λέει ότι μας τα τρίψανε στα μούτρα.
www.sport-fm.gr









Σε αυτό το επεισόδιο λέει ότι δίνει 6 εκατομμύρια για τον τύπο.
«Ο Ολυμπιακός δίνει 6 εκατ. ευρώ για τον Ζενόν της Μπόκα»
Τον Κέβιν Ζενόν της Μπόκα Τζούνιορς τοποθετούν στο στόχαστρο του Ολυμπιακού οι Αργεντινοί, με το εν λόγω σενάριο να μην επιβεβαιώνεται προς ώρας.
Στο νέο επεισόδιο μας λέει ότι μας τα τρίψανε στα μούτρα.
«Απέρριψε την πρόταση του Ολυμπιακού η Μπόκα - Ο Ζενόν πιέζει για Ελλάδα»
Σύμφωνα με τους Αργεντινούς, η Μπόκα Τζούνιορς απέρριψε την πρόταση του Ολυμπιακού για την απόκτηση του Κέβιν Ζενόν, την ώρα όπου ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής πιέζει για Ελλάδα!









Αρσεναλάκιας exAragorn135
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 1 Μαρ 2015
- Μηνύματα
- 4.262
- Κριτικές
- 47
- Like
- 17.806
- Πόντοι
- 13.116
Ο Μπαγιεβιτς τοτε ηθελε στοπερ κ οι φημες ελεγαν για εναν ουρουγουανο που επαιζε στη Γιουβεντους τον Μοντερο αν θυμασαι αλλα φυσικα ο Κοκκαλης τον εγραψε κανονικα κ μετα εδιωξε κ τον Ντουσαν κ εφερε τον Μπιγκον....«Το 1999 πήραμε Ζάχοβιτς και Ζιοβάννι. Και οι δυο πάιζανε στην ίδια θέση και δεν ήξερε κανένας προπονητής πως να τους χωρέσει όσο ήντουσαν και οι δυο μαζί. Θα μπορούσαμε να πάρουμε έναν από τους δυο και τα λεφτά που δόθηκαν για τον άλλον να τα δώσουμε σε έναν βαρβάτο στόπερ να μην μας κουνάει τίποτα».
Τζόρτζεβιτς, Ελευθερόπουλος. Πόσο άδικο είχαν;
(Για την ιστορία βέβαια ο Ζιο τραυματίστηκε με χιαστούς και όταν γύρισε, ο ΄Ζαχοβιτς είχε πάρει τον πουλόπουλο)
Πόσα λένε ότι δίνει για Καντσελιέρι; (Ο Σάρι θα τον κρατήσει τελικά) 6 μύρια. Πόσα μας δίνουν για τον Βέλντε; 4 μύρια. Ας τα κάνει πακέτο, σύνολο 10 μύρια και να φέρει έναν στόπερ που να γαμάει και να δέρνει. Και χίλιες φορές μην φέρει άλλο εξτρέμ. Μια χαρά είμαι κι έτσι στα εξτρέμ και έχω και εναλλακτικές. Και ο Βάσκος στην άμυντική λειτουργία εστιάζει κυρίως. Στην επίθεση το βρίσκει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.

Αρσεναλάκιας exAragorn135
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 1 Μαρ 2015
- Μηνύματα
- 4.262
- Κριτικές
- 47
- Like
- 17.806
- Πόντοι
- 13.116
Εναν Μελμπεργκ ρεεεε....Μη φωνάζεις ρε κοιμαται το μωρό.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.493
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.960
- Πόντοι
- 28.246
Δεν θυμάμαι τι στόπερ ήθελε. Τον Ζάχοβοτς είχε καημό να του φέρει για το κέντρο. Του τον έφερε. Αλλά ο Κόκκαλης επειδή είχε ο ίδιος καημό τον Ζιοβάνι έκανε ταυτόχρονα και το δικό του κέφι. Με αποτέλεσμα να του το γαμήσει του Μπάγεβοτς, άσχετα αν ο Σέρβος ήταν κομπλέξας και μαλάκας.Ο Μπαγιεβιτς τοτε ηθελε στοπερ κ οι φημες ελεγαν για εναν ουρουγουανο που επαιζε στη Γιουβεντους τον Μοντερο αν θυμασαι αλλα φυσικα ο Κοκκαλης τον εγραψε κανονικα κ μετα εδιωξε κ τον Ντουσαν κ εφερε τον Μπιγκον....![]()
Τον Γενάρη της ίδιας σεζόν έσταξε επίσης έναν σκασμό λεφτά να φέρει και τον Χούτο. Τόσα λεφτά και στόπερ γιοκ. Ακριβός στο πίτουρο και φτηνός στ'αλέυρι.
Αρσεναλάκιας exAragorn135
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 1 Μαρ 2015
- Μηνύματα
- 4.262
- Κριτικές
- 47
- Like
- 17.806
- Πόντοι
- 13.116
Τον Μοντερο ηθελε.... Κ 2 χρονια πριν μας ειχαν προτεινει πακετο το κεντρικο διδυμο της εθνικης Παραγουαης, Τσελσο Αγιαλα και τον Γκαμαρα που μετα ειχε παειστην αεκ... Κ οι 2 μαζι καπου 2.5 δις... Ο παπαρας ο προεδρας οχι....Δεν θυμάμαι τι στόπερ ήθελε. Τον Ζάχοβοτς είχε καημό να του φέρει για το κέντρο. Του τον έφερε. Αλλά ο Κόκκαλης επειδή είχε ο ίδιος καημό τον Ζιοβάνι έκανε ταυτόχρονα και το δικό του κέφι. Με αποτέλεσμα να του το γαμήσει του Μπάγεβοτς, άσχετα αν ο Σέρβος ήταν κομπλέξας και μαλάκας.
Τον Γενάρη της ίδιας σεζόν έσταξε επίσης έναν σκασμό λεφτά να φέρει και τον Χούτο. Τόσα λεφτά και στόπερ γιοκ. Ακριβός στο πίτουρο και φτηνός στ'αλέυρι.
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.646
- Like
- 30.683
- Πόντοι
- 6.256
Μιλαμε για τον Μπαγεβιτς που προτιμουσε τον Τσιααααααααρτα απο τον Ριβαλντο;Πολυ καλα εκανε και τον εγραφε στις αρχιδαρες του ο Σωκραταρος....
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.763
- Like
- 57.674
- Πόντοι
- 12.756
Ναι στα όνειρα σουΕναν Μελμπεργκ ρεεεε....
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 274
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 31K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 35K