Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 48 άτομα (0 μέλη και 48 επισκέπτες)

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.282
Like
19.209
Πόντοι
2.606
ανοιξε και το μουσειο σημερα
527641618_4395910450733406_8598030785419696911_n.jpg
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.131
Κριτικές
174
Like
119.245
Πόντοι
46.423
Ο Βέλντε είναι για το πούτσο τελείως.

Ο Μασούρας δυστυχώς έχει ξεχάσει και αυτά τα λίγα που ήξερε.

Ούτε πάσα δεν μπορεί τώρα να δώσει.

Ο Νασιμέντο φοβάμαι ότι θα αποδειχθεί πατάτα ολκής.

Μακάρι να διαψευστώ.
 

matrix21

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Φεβ 2008
Μηνύματα
2.598
Κριτικές
27
Like
3.897
Πόντοι
8.595
@Zebu
man παω καμια βολτα στο αλλο διπλα να πουμε για καμια φετα καλαβρυτων, κανα ψωμι ζυμωτο και τιποτα ορφανα γεμιστα, γιατι εδω μολις εμφανιστηκα με πηρε με τα φλοκια ο παιχτης απο πανω...:sunglasses:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.131
Κριτικές
174
Like
119.245
Πόντοι
46.423

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.500
Κριτικές
42
Like
49.961
Πόντοι
28.246

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.500
Κριτικές
42
Like
49.961
Πόντοι
28.246
Τσιμπαμε ηρεμα λεμε,ξερει ο μεντι.
«Το 1999 πήραμε Ζάχοβιτς και Ζιοβάννι. Και οι δυο πάιζανε στην ίδια θέση και δεν ήξερε κανένας προπονητής πως να τους χωρέσει όσο ήντουσαν και οι δυο μαζί. Θα μπορούσαμε να πάρουμε έναν από τους δυο και τα λεφτά που δόθηκαν για τον άλλον να τα δώσουμε σε έναν βαρβάτο στόπερ να μην μας κουνάει τίποτα».

Τζόρτζεβιτς, Ελευθερόπουλος. Πόσο άδικο είχαν;

(Για την ιστορία βέβαια ο Ζιο τραυματίστηκε με χιαστούς και όταν γύρισε, ο ΄Ζαχοβιτς είχε πάρει τον πουλόπουλο)

Πόσα λένε ότι δίνει για Καντσελιέρι; (Ο Σάρι θα τον κρατήσει τελικά) 6 μύρια. Πόσα μας δίνουν για τον Βέλντε; 4 μύρια. Ας τα κάνει πακέτο, σύνολο 10 μύρια και να φέρει έναν στόπερ που να γαμάει και να δέρνει. Και χίλιες φορές μην φέρει άλλο εξτρέμ. Μια χαρά είμαι κι έτσι στα εξτρέμ και έχω και εναλλακτικές. Και ο Βάσκος στην άμυντική λειτουργία εστιάζει κυρίως. Στην επίθεση το βρίσκει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.500
Κριτικές
42
Like
49.961
Πόντοι
28.246
Σε δυνατοούς ρυθμούς κινείται το προγραμμα σαπουνόπερων στον Πειραιά. Τελειώνει και το σήριαλ Καντσελιέρι και πάμε σε Αργεντίνικη σειρούλα τώρα.

Σε αυτό το επεισόδιο λέει ότι δίνει 6 εκατομμύρια για τον τύπο.


Στο νέο επεισόδιο μας λέει ότι μας τα τρίψανε στα μούτρα.


:coffee::coffee::coffee::coffee::coffee::coffee::coffee::coffee::coffee:
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.262
Κριτικές
47
Like
17.806
Πόντοι
13.116
«Το 1999 πήραμε Ζάχοβιτς και Ζιοβάννι. Και οι δυο πάιζανε στην ίδια θέση και δεν ήξερε κανένας προπονητής πως να τους χωρέσει όσο ήντουσαν και οι δυο μαζί. Θα μπορούσαμε να πάρουμε έναν από τους δυο και τα λεφτά που δόθηκαν για τον άλλον να τα δώσουμε σε έναν βαρβάτο στόπερ να μην μας κουνάει τίποτα».

Τζόρτζεβιτς, Ελευθερόπουλος. Πόσο άδικο είχαν;

(Για την ιστορία βέβαια ο Ζιο τραυματίστηκε με χιαστούς και όταν γύρισε, ο ΄Ζαχοβιτς είχε πάρει τον πουλόπουλο)

Πόσα λένε ότι δίνει για Καντσελιέρι; (Ο Σάρι θα τον κρατήσει τελικά) 6 μύρια. Πόσα μας δίνουν για τον Βέλντε; 4 μύρια. Ας τα κάνει πακέτο, σύνολο 10 μύρια και να φέρει έναν στόπερ που να γαμάει και να δέρνει. Και χίλιες φορές μην φέρει άλλο εξτρέμ. Μια χαρά είμαι κι έτσι στα εξτρέμ και έχω και εναλλακτικές. Και ο Βάσκος στην άμυντική λειτουργία εστιάζει κυρίως. Στην επίθεση το βρίσκει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.
Ο Μπαγιεβιτς τοτε ηθελε στοπερ κ οι φημες ελεγαν για εναν ουρουγουανο που επαιζε στη Γιουβεντους τον Μοντερο αν θυμασαι αλλα φυσικα ο Κοκκαλης τον εγραψε κανονικα κ μετα εδιωξε κ τον Ντουσαν κ εφερε τον Μπιγκον.... :2funny:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.500
Κριτικές
42
Like
49.961
Πόντοι
28.246
Ο Μπαγιεβιτς τοτε ηθελε στοπερ κ οι φημες ελεγαν για εναν ουρουγουανο που επαιζε στη Γιουβεντους τον Μοντερο αν θυμασαι αλλα φυσικα ο Κοκκαλης τον εγραψε κανονικα κ μετα εδιωξε κ τον Ντουσαν κ εφερε τον Μπιγκον.... :2funny:
Δεν θυμάμαι τι στόπερ ήθελε. Τον Ζάχοβοτς είχε καημό να του φέρει για το κέντρο. Του τον έφερε. Αλλά ο Κόκκαλης επειδή είχε ο ίδιος καημό τον Ζιοβάνι έκανε ταυτόχρονα και το δικό του κέφι. Με αποτέλεσμα να του το γαμήσει του Μπάγεβοτς, άσχετα αν ο Σέρβος ήταν κομπλέξας και μαλάκας.
Τον Γενάρη της ίδιας σεζόν έσταξε επίσης έναν σκασμό λεφτά να φέρει και τον Χούτο. Τόσα λεφτά και στόπερ γιοκ. Ακριβός στο πίτουρο και φτηνός στ'αλέυρι.
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.262
Κριτικές
47
Like
17.806
Πόντοι
13.116
Δεν θυμάμαι τι στόπερ ήθελε. Τον Ζάχοβοτς είχε καημό να του φέρει για το κέντρο. Του τον έφερε. Αλλά ο Κόκκαλης επειδή είχε ο ίδιος καημό τον Ζιοβάνι έκανε ταυτόχρονα και το δικό του κέφι. Με αποτέλεσμα να του το γαμήσει του Μπάγεβοτς, άσχετα αν ο Σέρβος ήταν κομπλέξας και μαλάκας.
Τον Γενάρη της ίδιας σεζόν έσταξε επίσης έναν σκασμό λεφτά να φέρει και τον Χούτο. Τόσα λεφτά και στόπερ γιοκ. Ακριβός στο πίτουρο και φτηνός στ'αλέυρι.
Τον Μοντερο ηθελε.... Κ 2 χρονια πριν μας ειχαν προτεινει πακετο το κεντρικο διδυμο της εθνικης Παραγουαης, Τσελσο Αγιαλα και τον Γκαμαρα που μετα ειχε παειστην αεκ... Κ οι 2 μαζι καπου 2.5 δις... Ο παπαρας ο προεδρας οχι....
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.648
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Μιλαμε για τον Μπαγεβιτς που προτιμουσε τον Τσιααααααααρτα απο τον Ριβαλντο;Πολυ καλα εκανε και τον εγραφε στις αρχιδαρες του ο Σωκραταρος....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom