Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 54 άτομα (0 μέλη και 54 επισκέπτες)

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.758
Like
57.673
Πόντοι
12.756
Μιλανε και οι βιαστές του αθλήματος,με τη νεκροκεφαλή που είχαν τοσα χρόνια κσι καθάριζε.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.282
Like
19.209
Πόντοι
2.606
πρωτο μποι θα ειναι η ομαδα φετος πρωτο μποι:confused:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ενταξει αν θελουν κορμια τα κοριτσια εχουμε....
images.jpeg
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Κι ύστερα αυτοί είπαν πως δεν θα παίξει αλλα εμείς είπαμε θα παίξει και είπαν δεν χτύπησε αλλα αυτός χτύπησε οπότε δεν θα παίξει και μετά θα παίξει αλλα μετά ειπαμε δεν πα παιξει
Screenshot_20250730_003751_Chrome.jpg
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.492
Κριτικές
42
Like
49.960
Πόντοι
28.246
Κι ύστερα αυτοί είπαν πως δεν θα παίξει αλλα εμείς είπαμε θα παίξει και είπαν δεν χτύπησε αλλα αυτός χτύπησε οπότε δεν θα παίξει και μετά θα παίξει αλλα μετά ειπαμε δεν πα παιξει
Screenshot_20250730_003751_Chrome.jpg
Ωχου τωρα κι εσυ, αδερφε... Λες και ο γερος δεν εχει παίχτες να λύσει το προβλημα.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.483
Κριτικές
207
Like
67.464
Πόντοι
48.917
Επιστολή των διεθνών του Παναθηναϊκού στον Πρωθυπουργό για ΕΟΚ και διαιτησία ...

Ο τολιοπουλος γιατί νευρίασε με τη διαιτησία ;;;; Δλδ είναι 31 χρόνων και σε σέβεται τον εαυτό του
Άντε 18χρονων θα υποστεί το πρεζακι αλλά 31 χρόνων κάθεται κ υπογράφει τέτοια επιστολή ....


.δλδ τόσα χρόνια που ο Μπατίστ έκανε σκρον κ ο κωλος του έβγαινε τρία μέτρα σπρώχνοντας ήταν καλή η διαιτησία ;

Το ελληνικό μπάσκετ νοσεί από Έλληνες μπασκετμπολίστες από όλες τις μεριές κ καλό είναι να μην επενδύσει κανείς πάνω σε αυτούς ..

Απίστευτα
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.260
Like
911
Πόντοι
96
Επιστολή των διεθνών του Παναθηναϊκού στον Πρωθυπουργό για ΕΟΚ και διαιτησία ...

Ο τολιοπουλος γιατί νευρίασε με τη διαιτησία ;;;; Δλδ είναι 31 χρόνων και σε σέβεται τον εαυτό του
Άντε 18χρονων θα υποστεί το πρεζακι αλλά 31 χρόνων κάθεται κ υπογράφει τέτοια επιστολή ....


.δλδ τόσα χρόνια που ο Μπατίστ έκανε σκρον κ ο κωλος του έβγαινε τρία μέτρα σπρώχνοντας ήταν καλή η διαιτησία ;

Το ελληνικό μπάσκετ νοσεί από Έλληνες μπασκετμπολίστες από όλες τις μεριές κ καλό είναι να μην επενδύσει κανείς πάνω σε αυτούς ..

Απίστευτα
Να στείλει συμπληρωματική και ο Ραγκαβοπουλος
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.492
Κριτικές
42
Like
49.960
Πόντοι
28.246

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.282
Like
19.209
Πόντοι
2.606
φανελαρα αλλα η αλλη με εχει κερδισει με τις σαλτσες απο τα μακαρονια του χοντρου :tooth:
525615237_18520740181019393_1217145447992436229_n.jpg
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.282
Like
19.209
Πόντοι
2.606
κατι κατσαρολια που εχουνε κρεμασει στους τοιχους τι στο διαολο ειναι χυτρες ταχυτητος στο μουσειο μας ? γιατι δεν βαζανε κανονια και ασυρματους ρακαλ σαν το μουσειο της αεκ
mouseio-aek-kanonia-670x357.jpg
 
Τελευταία τροποποίηση:

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Η "καινουρια" φανελα μας ειναι ενα περυσινο generic σχεδιο της Adidas....ουτε η Σπιθα Νικαιας τετοια καταντια.

1753957946852.jpeg
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
τι κριμα για τον ευρωπαιο παο :confused:

δεν κερδισε ο καλυτερος
φταιει η διαιτησια
αν δεν βαλεις γκολ το τρως
πορνη μπαλα :wanker:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.130
Κριτικές
174
Like
119.236
Πόντοι
46.423

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom