Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ανοιξε και το μουσειο σημερα
![]()

Ναι φίλε, έχει και τα φλόκια του Ελ Καβλί απ'την πρόσφατη 6άρα που σας τάισε.τα βαλατε ολα τα εκθεματα στο μουσειο ρε?![]()






www.sport24.gr
Μπα θα πάρουμε 24 χρονών εξτρέμ με 11 γκολ καριέρας...Παρτε στοπερ ρεεεεε...
Μη φωνάζεις ρε κοιμαται το μωρό.Παρτε στοπερ ρεεεεε...
Μπα θα πάρουμε 24 χρονών εξτρέμ με 11 γκολ καριέρας...
Έχει δίκαιο ο Αραγκόν ρεεεεεεεεεΜη φωνάζεις ρε κοιμαται το μωρό.
Τσιμπαμε ηρεμα λεμε,ξερει ο μεντι.Έχει δίκαιο ο Αραγκόν ρεεεεεεεεε
«Το 1999 πήραμε Ζάχοβιτς και Ζιοβάννι. Και οι δυο πάιζανε στην ίδια θέση και δεν ήξερε κανένας προπονητής πως να τους χωρέσει όσο ήντουσαν και οι δυο μαζί. Θα μπορούσαμε να πάρουμε έναν από τους δυο και τα λεφτά που δόθηκαν για τον άλλον να τα δώσουμε σε έναν βαρβάτο στόπερ να μην μας κουνάει τίποτα».Τσιμπαμε ηρεμα λεμε,ξερει ο μεντι.









Ο Μπαγιεβιτς τοτε ηθελε στοπερ κ οι φημες ελεγαν για εναν ουρουγουανο που επαιζε στη Γιουβεντους τον Μοντερο αν θυμασαι αλλα φυσικα ο Κοκκαλης τον εγραψε κανονικα κ μετα εδιωξε κ τον Ντουσαν κ εφερε τον Μπιγκον....«Το 1999 πήραμε Ζάχοβιτς και Ζιοβάννι. Και οι δυο πάιζανε στην ίδια θέση και δεν ήξερε κανένας προπονητής πως να τους χωρέσει όσο ήντουσαν και οι δυο μαζί. Θα μπορούσαμε να πάρουμε έναν από τους δυο και τα λεφτά που δόθηκαν για τον άλλον να τα δώσουμε σε έναν βαρβάτο στόπερ να μην μας κουνάει τίποτα».
Τζόρτζεβιτς, Ελευθερόπουλος. Πόσο άδικο είχαν;
(Για την ιστορία βέβαια ο Ζιο τραυματίστηκε με χιαστούς και όταν γύρισε, ο ΄Ζαχοβιτς είχε πάρει τον πουλόπουλο)
Πόσα λένε ότι δίνει για Καντσελιέρι; (Ο Σάρι θα τον κρατήσει τελικά) 6 μύρια. Πόσα μας δίνουν για τον Βέλντε; 4 μύρια. Ας τα κάνει πακέτο, σύνολο 10 μύρια και να φέρει έναν στόπερ που να γαμάει και να δέρνει. Και χίλιες φορές μην φέρει άλλο εξτρέμ. Μια χαρά είμαι κι έτσι στα εξτρέμ και έχω και εναλλακτικές. Και ο Βάσκος στην άμυντική λειτουργία εστιάζει κυρίως. Στην επίθεση το βρίσκει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.

Εναν Μελμπεργκ ρεεεε....Μη φωνάζεις ρε κοιμαται το μωρό.
Δεν θυμάμαι τι στόπερ ήθελε. Τον Ζάχοβοτς είχε καημό να του φέρει για το κέντρο. Του τον έφερε. Αλλά ο Κόκκαλης επειδή είχε ο ίδιος καημό τον Ζιοβάνι έκανε ταυτόχρονα και το δικό του κέφι. Με αποτέλεσμα να του το γαμήσει του Μπάγεβοτς, άσχετα αν ο Σέρβος ήταν κομπλέξας και μαλάκας.Ο Μπαγιεβιτς τοτε ηθελε στοπερ κ οι φημες ελεγαν για εναν ουρουγουανο που επαιζε στη Γιουβεντους τον Μοντερο αν θυμασαι αλλα φυσικα ο Κοκκαλης τον εγραψε κανονικα κ μετα εδιωξε κ τον Ντουσαν κ εφερε τον Μπιγκον....![]()
Τον Μοντερο ηθελε.... Κ 2 χρονια πριν μας ειχαν προτεινει πακετο το κεντρικο διδυμο της εθνικης Παραγουαης, Τσελσο Αγιαλα και τον Γκαμαρα που μετα ειχε παειστην αεκ... Κ οι 2 μαζι καπου 2.5 δις... Ο παπαρας ο προεδρας οχι....Δεν θυμάμαι τι στόπερ ήθελε. Τον Ζάχοβοτς είχε καημό να του φέρει για το κέντρο. Του τον έφερε. Αλλά ο Κόκκαλης επειδή είχε ο ίδιος καημό τον Ζιοβάνι έκανε ταυτόχρονα και το δικό του κέφι. Με αποτέλεσμα να του το γαμήσει του Μπάγεβοτς, άσχετα αν ο Σέρβος ήταν κομπλέξας και μαλάκας.
Τον Γενάρη της ίδιας σεζόν έσταξε επίσης έναν σκασμό λεφτά να φέρει και τον Χούτο. Τόσα λεφτά και στόπερ γιοκ. Ακριβός στο πίτουρο και φτηνός στ'αλέυρι.
Ναι στα όνειρα σουΕναν Μελμπεργκ ρεεεε....