Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 55 άτομα (1 μέλη και 54 επισκέπτες)

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
χαλάρωσε ο ρυθμός του φίλου αθηναίου :coffee:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
εκ του αποτελεσματος λανθασμενες επιλογες του γκουσγκουνη και δωρο του σωκρατη πιες το κονιο το πρωτο γκολ στον καλο παναθηναικου του πρωτου ημιχρονου.
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
ειναι αληθεια ειμαι χαλαρος τωρα αλλα σε εγρηγορση..περιμενω τροφιμο ΨΝΑ Ραο για αναλυση να γελασω
Τι να πει? Με μισό πρώτο γκολ πάρτο-βάλτο δώρο και γενικά τα πρώτα 35 λεπτά έτσι όπως ήταν, η ανάλυση είναι εύκολη. Ανέβηκαν λίγο στο τέλος.
Για το 2ο μέχρι τώρα... εγώ πάντως είμαι συνέχεια στο τάμπλετ και χαζεύω:confused:
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.389
Like
117.910
Πόντοι
16.631
Τι να πει? Με μισό πρώτο γκολ πάρτο-βάλτο δώρο και γενικά τα πρώτα 35 λεπτά έτσι όπως ήταν, η ανάλυση είναι εύκολη. Ανέβηκαν λίγο στο τέλος.
Για το 2ο μέχρι τώρα... εγώ πάντως είμαι συνέχεια στο τάμπλετ και χαζεύω:confused:
Ραο ειναι αυτος εχει αστειρευτη μαλακυνση μεσα του:tooth:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
φυγε απο δω μεσα ρε βαζελογαυρε!!!
τουλαχιστον ο αρχηγος σας ο χελ δεν γραφει να μας σπασει τα αρχιδια, γιατι τωρα ειναι στο πεταλο της θυρας 13....
:confused::confused::confused::confused::confused:
Τακη οταν δεν παει καλα το μαγαζι την πληρωνουν οι υπαλληλοι πρωτα.....καλο ειναι να ψαχνεις για νεα δουλεια σιγα σιγα.:confused:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
αν ειχαμε την αμυντικη λειτουργια του βαζελου με αυτο το ροστερ και ετσι οπως πηγε η χρονια φετος θα ειχαμε τουλαχιστον 10-15 βαθμους διαφορα απο τον δευτερο.
ΣΩΚΡΑΤΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΡΟΣΦΕΡΕΣ ΠΟΛΛΑ στους αντιπαλους.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.711
Πόντοι
5.006
Τακη οταν δεν παει καλα το μαγαζι την πληρωνουν οι υπαλληλοι πρωτα.....καλο ειναι να ψαχνεις για νεα δουλεια σιγα σιγα.:confused:
δεν τελειωσε ακομα το ματς...γιατι εφυγες απο το πεταλο?
:think::confused:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.711
Πόντοι
5.006
ολονυχτια βαζελογαυρων θα εχει αποψε στο νημα...
οπλιστειτε με βαλεριανα και μυοχαλαρωτικα για να αντιμετωπιστουν οι κλαιουσες και βαρυπενθουσες...
:coffee::coffee::coffee::coffee::coffee:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Άντε να δούμε τώρα ποιον θα βρει η θύρα 7 να του πει τράβα σπίτι σου αλλιώς θα σε στείλουμε εμείς.
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Άντε να δούμε τώρα ποιον θα βρει η θύρα 7 να του πει τράβα σπίτι σου αλλιώς θα σε στείλουμε εμείς.
ενταξει τωρα εσυ το παρατραβηξες,ο γκουσγκουνης εκανε λαθος διαχειριση οκ δεν ειναι προπονητης για τον ολυμπιακο οποτε δικαιολογηται,τα ταγαρια στην αμυνα μας εχουν γαμησει ακομα και οταν ειμαστε χωμα τα μουνοπανα μας πισω τα γαμανε ολα.
μια χαρα τελος σεζον ευκαιρια να οργανωθουμε απο τωρα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom