Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 66 άτομα (2 μέλη και 64 επισκέπτες)

ririkonav

Ανώτατος
Εγγρ.
2 Απρ 2007
Μηνύματα
6.140
Κριτικές
49
Like
7.103
Πόντοι
11.445
o καραφλας ο γαλλος τα εκανε σκατα σημερα στο ποιο σημαντικο ματσ . Βαγγελα κατεβα να κουτσαρεις ρε :angry:
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
αν του ειχ βγει το ονειρο θα λεγαμε αλλα,δυστυχως ομως ο ρεαμπτσουν ειναι αυτος που ξερουμε ελαχιστα χειροτερος,ο ροντινει δεν υπαρχει ο μασουρας το ιδιο,πασχαλακης αντι να κανει ελευθερο παιζει πασουλες στην αμυνα.
σωκρατης εκανε την μαλακια του αλλα και ο μπα δεν ειναι καλυτερος,ετσι αναγκαζεται ο φορτουνης να ερχεται στην αμυνα να παρει μπαλα,οποτε μια χαρα μας εχουν κλεισει στα καρε μας.
40 δινει το 2πλο τωρα....
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656

Συνημμένα

  • Firefox_Screenshot_2023-04-09T19-05-40.657Z.png
    Firefox_Screenshot_2023-04-09T19-05-40.657Z.png
    11 KB · Εμφανίσεις: 41

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
θαριξω ενα δεκαευρω.
 
Εγγρ.
24 Αυγ 2017
Μηνύματα
982
Like
927
Πόντοι
86
Ρίξτε αβερτα…τοσα στόματα έχει να ταΐσει ο Κόκκαλης στον ΟΠΑΠ
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
ρε τον κουρμπελη επιανε το προσωπο του ο κουρκουλος. :tooth::tooth::tooth:
 

ugly duckling

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουν 2013
Μηνύματα
309
Like
590
Πόντοι
81
Καπου στα ψηλα, ενας γεματουλης σκεπτεται τις δηλωσεις που πρεπει να κανει σε λιγο.. Λογικα θα ειναι μεσα στα παρακατω πλαισια

".. Καταγγελω την μαφια που μας κυβερνα. .. Αυτη η συμμορια, θα παει εκει που της αξιζει με νομιμες μεθοδους."
' Θα μιλησω οταν πρεπει να μιλησω"..

Κατα τα αλλα, ποιο καραβι απ την Περσια, πιαστηκε στην Κορινθια ?

Αυτα.. Να μαστε καλα και του χρονου με υγεια.
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.973
Πόντοι
6.056
Με κανονική 11αδα τουλάχιστον δεν θα χάνατε
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
ανεβηκαμε τουλαχιστον δεν ειμαστε αυτο το χαλι.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom