Manimal
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 26.204
- Κριτικές
- 7
- Like
- 51.161
- Πόντοι
- 16.411
Τον χαλυβδόγατα θέλει εδώ που έφαγε τον Καραμάνητα ειχαμε ολα πλακωσε και το πουλι,δεν τον βαζεις στο κλουβι του?
Τον χαλυβδόγατα θέλει εδώ που έφαγε τον Καραμάνητα ειχαμε ολα πλακωσε και το πουλι,δεν τον βαζεις στο κλουβι του?

40 δινει το 2πλο τωρα....αν του ειχ βγει το ονειρο θα λεγαμε αλλα,δυστυχως ομως ο ρεαμπτσουν ειναι αυτος που ξερουμε ελαχιστα χειροτερος,ο ροντινει δεν υπαρχει ο μασουρας το ιδιο,πασχαλακης αντι να κανει ελευθερο παιζει πασουλες στην αμυνα.
σωκρατης εκανε την μαλακια του αλλα και ο μπα δεν ειναι καλυτερος,ετσι αναγκαζεται ο φορτουνης να ερχεται στην αμυνα να παρει μπαλα,οποτε μια χαρα μας εχουν κλεισει στα καρε μας.
για μαλακες ψαχνεις?40 δινει το 2πλο τωρα....
θα χωσω 2μιση ευρω γιατι πιστευω την ομαδα ρε μουνι40 δινει το 2πλο τωρα....
40 δινει το 2πλο τωρα....
θα χωσω 2μιση ευρω γιατι πιστευω την ομαδα ρε μουνι
Θα είσαι όντως χειρότερα αφού θα σου έχουνε ρουφήξει ακόμα και



τυπε εχει αλλαξει η χιλιετια....ουτε κοκκαλης ουτε οπαπΡίξτε αβερτα…τοσα στόματα έχει να ταΐσει ο Κόκκαλης στον ΟΠΑΠ
Εγω για το καλό σας μην παρασυρεις και άλλουςτυπε εχει αλλαξει η χιλιετια....ουτε κοκκαλης ουτε οπαπ
ισχυει φιλε-μπαρεανεβηκαμε τουλαχιστον δεν ειμαστε αυτο το χαλι.
ο παπασταθοπουλος δεν πρεπει να παιξει αλλο τελος.ισχυει φιλε-μπαρε