goustarwnaxunw
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 1.222
- Like
- 4.276
- Πόντοι
- 456
Θα είσαι όντως χειρότερα αφού θα σου έχουνε ρουφήξει ακόμα καιθα δειξει αγαπητε διαδικτυακε μου φιλε
Θα είσαι όντως χειρότερα αφού θα σου έχουνε ρουφήξει ακόμα καιθα δειξει αγαπητε διαδικτυακε μου φιλε
Θα είσαι όντως χειρότερα αφού θα σου έχουνε ρουφήξει ακόμα καιθα δειξει αγαπητε διαδικτυακε μου φιλε
Πράσινη έπρεπε να τη βάψεις την καραπουτσακλάρα. ΠΡΆΣΙΝΗ
δωσε μια 500σουρα να παω να πνιξω τον πονο μουΠράσινη έπρεπε να τη βάψεις την καραπουτσακλάρα. ΠΡΆΣΙΝΗ
Σάλτα να ψαρέψεις καμιά ρέγγα, κι άστα τα ποδοσφαιρικά. Αυτά είναι για άντρες .το επνιξε το πεναλτακι να τα λεμε και αυτα.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί άλλαξε την 11άδα σε σχέση με τον προηγούμενο αγώναμια χαρα.τουλαχιστον ξυπνησαν στο τελευταιο 5λεπτο κατι ειναι και αυτο.
αν του ειχ βγει το ονειρο θα λεγαμε αλλα,δυστυχως ομως ο ρεαμπτσουν ειναι αυτος που ξερουμε ελαχιστα χειροτερος,ο ροντινει δεν υπαρχει ο μασουρας το ιδιο,πασχαλακης αντι να κανει ελευθερο παιζει πασουλες στην αμυνα.Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί άλλαξε την 11άδα σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα![]()
Άλλος πανάχρηστος από κεί. Μόνο για κανα ματς με Λεβαδειακό είναι για να αποθεώσουν οι ούγκανοι τα «ζογκλερικά» του.Πετα εξω το Χαμες ρε καραφλα
τα ειχαμε ολα πλακωσε και το πουλι,δεν τον βαζεις στο κλουβι του?Εντελώς της πλάκας είμαστε. Τουλάχιστον γλιτώνουμε το διασυρμό (μέχρι στιγμής). Σωκράτη σάλτα και γαμήσου μαλάκα βετεράνε.
