Φιλε μου ειμαι ΠΑΟ και σου λεω οτι κανεις μεγαλο λαθος , οχι απο οπαδικη αποψη αλλα απο αποψη λογικης . Ανθρωποι σαν τον Ομπραντοβιτσ δεν τους ξεπερναει το αθλημα , χανουνε το κινητρο τους λογω του περιβαλλοντος στο οποιο παιζουν . Τα ιδια λεγανε για τον Phil Jackson το 2004 οταν εχασε στους τελικους απο τους Pistons , τα ιδια λεγαν για τον Ποποβιτσ μετα το 2007 , παντα τα ιδια λενε . Και εδω να θυμισω οτι ο Ντουντα επεστρεψε στον Ολυμπιακο οταν ηταν 70 . Επισης , ο Ομπραντοβιτσ δεν ειναι Μουρινιο με την καμμια . Το 21 επεστρεψε σε μια διαλυμενη Παρτιζαν , την συμμαζεψε , την ξαναεβαλε Euroleague . Tο 23 , ειδικα στο 2o μισο της season εχει παιξει το καλυτερο μπασκετ , μαζι με τον Ολυμπιακο . Και αν ο Παντερ και ο Λεσσορ δεν μαλακιζοντουσαν θα ειχε παει τελικο και σε 1 παιχνιδι ολα γινονται . Το 25 , εφτιαξε την ομαδα απο την αρχη, και εχασε τα play-in λογω του κακου ξεκινηματος στην season , οπου η ομαδα ειχε παικτες απειρους απο Εuroleague . Φετος , ολα τα προβληματα ηταν εξωαγωνιστικα με την διοικηση και ειχε και ατυχιες με τραυματισμους .
Προφανως επειδη ειναι ο Ζοτς δεν σημαινει οτι θα εχει την ιδια επιτυχια με την 1η του θητεια , κανενας δεν υπογραφει συμβολαιο με την επιτυχια . Ομως , και ηταν μονοδρομος η επιλογη του για εμας και εχει κινητρο και πραγματα να δωσει . Ολα θα φανουν στο παρκε εν τελη .