Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 39 άτομα (2 μέλη και 37 επισκέπτες)

Vegito

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2019
Μηνύματα
102
Κριτικές
22
Like
1.065
Πόντοι
991
Αυτός ο σκατοκωλογλειφτης ο Νικολακόπουλος είναι ότι χειρότερο στην δημοσιογραφία
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Ελπίζω να φέρει Βρουσαι να κάνει τη διαφορά στην άμυνα.

Ίσως και Ανδρούτσο και μπουχαλακη αλλά μάλλον ζητάω πολλά.
Νομίζω ότι Νίκος Συρίγος κερδίζει με διαφορά τον βραβείο σιχάματος στην δημοσιογραφία φίλε
 

Vegito

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2019
Μηνύματα
102
Κριτικές
22
Like
1.065
Πόντοι
991
Προετοιμασία με Φορτούνη, Μασούρα και Πνευμονίδη θα κάνουμε φέτος ...

:confused:
Μην είσαι γκρινιάρης…
Θα έχουμε και φρεντακι - φιλαράκι στα εξτρέμ και τον Φρεντι Μερκιουρι τον Ισπανό στα χάφ
 

Vegito

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2019
Μηνύματα
102
Κριτικές
22
Like
1.065
Πόντοι
991
Φιλε μου ειμαι ΠΑΟ και σου λεω οτι κανεις μεγαλο λαθος , οχι απο οπαδικη αποψη αλλα απο αποψη λογικης . Ανθρωποι σαν τον Ομπραντοβιτσ δεν τους ξεπερναει το αθλημα , χανουνε το κινητρο τους λογω του περιβαλλοντος στο οποιο παιζουν . Τα ιδια λεγανε για τον Phil Jackson το 2004 οταν εχασε στους τελικους απο τους Pistons , τα ιδια λεγαν για τον Ποποβιτσ μετα το 2007 , παντα τα ιδια λενε . Και εδω να θυμισω οτι ο Ντουντα επεστρεψε στον Ολυμπιακο οταν ηταν 70 . Επισης , ο Ομπραντοβιτσ δεν ειναι Μουρινιο με την καμμια . Το 21 επεστρεψε σε μια διαλυμενη Παρτιζαν , την συμμαζεψε , την ξαναεβαλε Euroleague . Tο 23 , ειδικα στο 2o μισο της season εχει παιξει το καλυτερο μπασκετ , μαζι με τον Ολυμπιακο . Και αν ο Παντερ και ο Λεσσορ δεν μαλακιζοντουσαν θα ειχε παει τελικο και σε 1 παιχνιδι ολα γινονται . Το 25 , εφτιαξε την ομαδα απο την αρχη, και εχασε τα play-in λογω του κακου ξεκινηματος στην season , οπου η ομαδα ειχε παικτες απειρους απο Εuroleague . Φετος , ολα τα προβληματα ηταν εξωαγωνιστικα με την διοικηση και ειχε και ατυχιες με τραυματισμους .

Προφανως επειδη ειναι ο Ζοτς δεν σημαινει οτι θα εχει την ιδια επιτυχια με την 1η του θητεια , κανενας δεν υπογραφει συμβολαιο με την επιτυχια . Ομως , και ηταν μονοδρομος η επιλογη του για εμας και εχει κινητρο και πραγματα να δωσει . Ολα θα φανουν στο παρκε εν τελη .
Ωραία τα λες αδερφέ. Μακάρι και άλλοι παναθηναϊκοί να ήτανε σαν και εσένα. Δυστυχώς έχει γεμίσει ο τόπος βαζελους.
 
  • Like
Αντιδράσεις: NP24

Vegito

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2019
Μηνύματα
102
Κριτικές
22
Like
1.065
Πόντοι
991
αν μπει στο κολπο προ ρεκο και φερενσβαρος δυσκολα τα πραγματα γιατι δινουν φραγκα...κακκαρης τεραστια απωλεια...
στο πολο μαλλον κανουμε συντηρηση καποια χρονια μεχρι να μπουμε στο καινουργιο κολυμβητηριο...
Τάκη στο volley η ομάδα φτιάχνει Stealth με πυρηνικά. Πάμε για μεγάλα πράγματα…
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.281
Κριτικές
67
Like
38.901
Πόντοι
10.656
Το γήπεδο είναι 20 χρονών, ολοκαίνουργιο πρακτικά (όταν μιλάμε για γήπεδο )

Αν θυμάμαι καλά , όταν είχε γίνει το γήπεδο, μιλούσαμε για απόσβεση 25 χρόνων.

Όπως και να έχει , και με το κίνδυνο να βγουν οι συν οπαδοί γαύροι να με κράξουν , πιστεύω το γήπεδο γίνεται παραπάνω για λόγους εγωισμού, επιθυμίας του παχύδερμου να εδραιώσει την υστεροφημία του και παρά για τις ανάγκες της ομάδας
Ετσι γινονται ολα τα "εργα" στην Ελλαδα. Ξηλωνουν αυτα που δουλευουν σωστα για να παρουν τις χοντρες μιζες, και "ανακαινιζουν" τα μπουρδελα που θελουν γκρεμισμα για να "εξοικονομησουν" πορους :coffee: Θα κανει το πλυντηριακι του ο Βαγγελας, μην εχουμε αυταπατες
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Το να ανήκει στον ολυμπιακό όταν ο ολυμπιακός χρωστάει το δάνειο στον Οβελίξ δε λέει και πολλά. Ίσα ίσα θα το παίξει και χουβαρντάς σε αντίθεση με τον Κόκκαλη που το είχε στην κατασκευαστική.

Πανε 25 χρόνια αλλά θυμάμαι πως το γήπεδο δεν ήταν του ολυμπιακού λόγω κάποιου νόμου που δεν το επέτρεπε. Το έγραφε και πρωταθλητής, εκτός αν ήταν το τυπικό σανό που μας τάιζαν

Εγώ πιστευω ότι ο χοντρός θα παίξει πουστια.
Και εγώ αυτό πιστεύω ότι ο χοντρουλιακας κάπως θα το κατοχυρώσει και θα κρεμομαστε από τα αρχίδια του.
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.511
Like
15.982
Πόντοι
3.556
Και εγώ αυτό πιστεύω ότι ο χοντρουλιακας κάπως θα το κατοχυρώσει και θα κρεμομαστε από τα αρχίδια του.
Και όσο πιο μεγάλο το δάνειο τόσο μεγαλύτερη ανάγκη.

Ο χοντρός θα φουσκώσει την τιμολόγηση του έργου, θα δώσει σε δικούς του κατασκευαστές το έργο, και θα τα τσεπώνει κάθε χρόνο από τους τόκους.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.719
Like
57.508
Πόντοι
12.756

NP24

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουλ 2018
Μηνύματα
118
Like
299
Πόντοι
21
Ωραία τα λες αδερφέ. Μακάρι και άλλοι παναθηναϊκοί να ήτανε σαν και εσένα. Δυστυχώς έχει γεμίσει ο τόπος βαζελους.
Γενικα , ειμαστε μια χωρα που της αρεσει η πολωση και η τοξικοτητα . Εγω ανεκαθεν σαν φιλαθλος προσπαθω να ειμαι αντικειμενικος , ασχετα αν μερικες φορες μου βγαινει και το οπαδικο . Οπως δεν μπορω να ακουω Ολυμπιακους να απαξιωνουν ετσι τον Ζοτς , που κακα τα ψεματα ηταν ,ειναι και θα ειναι στο αμεσο μελλον (κανενας απο τους τωρινους προπονητες δεν προκειται να προλαβει στην καριερα του να ξεπεραει τον Ζοτς σε κουπες , οσο καλοι προπονητες και να ειναι ο Μπαρτζωκας και ο Σαρας) ο μεγαλυτερος προπονητης στην Euroleague , ετσι δεν μπορω να ακουω και απο αλλους Παναθηναικους οτι ο ερχομος του Ζοτς σημαινει αυτοματη επιστροφη στην κορυφη . Αυτη τη στιγμη , ο Ολυμπιακος και ειναι καλυτερη ομαδα , αποδεδειγμενα ως πρωταθλητης Ευρωπης και Ελλαδας , αλλα ειναι και σε all-time high ψυχολογικα με τις κουπες και το νεο γηπεδο . Εμεις θελουμε σωστη δουλεια , οχι οπως τα 2 προηγουμενα καλοκαιρια και υπομονη . Το μονο που μπορω να πω σιγουρα γμετα την ελευση του Ζοτς ειναι οτι θα γινουν οι κινησεις που πρεπει να γινουν και οχι να παρθουν ονοματα μονο και μονο για τον εντυπωσιαμο οπως εκανε ο Αταμαν. Απο εκει και περα ολα θα φανουν ,οπως παντα, στο γηπεδο.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.115
Κριτικές
174
Like
119.089
Πόντοι
46.423
Η κίνηση του νέου Καραϊσκάκη με κόστος 250 εκατομμύρια και μάλιστα με χρηματοδότηση απο την ΠΑΕ δημιουργεί πολλές απορίες.

Πως είναι δυνατόν όλες οι υπόλοιπες ομαδες να χτίζουν νέα γήπεδα με χρηματοδότηση απο άλλες πηγές και εμείς να θέλουμε να κατεδαφίσουμε ένα καινούργιο γήπεδο με σκοπό να χτίσουμε ένα νέο με αποκλειστικό χρηματοδότη τη ΠΑΕ που σίγουρα θα χρεωθει το κόστος για πολλά έτη και ταυτόχρονα θα στερήσει την ομάδα από ποιοτικές μεταγραφές απο το πάνω ράφι.

250 εκατομμύρια ;;;

Υποπτεύομαι ότι θα φάνε καλά όσοι το σκέφτηκαν αυτό.

Τροφή για σκέψη ...
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.260
Like
911
Πόντοι
96
Η κίνηση του νέου Καραϊσκάκη με κόστος 250 εκατομμύρια και μάλιστα με χρηματοδότηση απο την ΠΑΕ δημιουργεί πολλές απορίες.

Πως είναι δυνατόν όλες οι υπόλοιπες ομαδες να χτίζουν νέα γήπεδα με χρηματοδότηση απο άλλες πηγές και εμείς να θέλουμε να κατεδαφίσουμε ένα καινούργιο γήπεδο με σκοπό να χτίσουμε ένα νέο με αποκλειστικό χρηματοδότη τη ΠΑΕ που σίγουρα θα χρεωθει το κόστος για πολλά έτη και ταυτόχρονα θα στερήσει την ομάδα από ποιοτικές μεταγραφές απο το πάνω ράφι.

250 εκατομμύρια ;;;

Υποπτεύομαι ότι θα φάνε καλά όσοι το σκέφτηκαν αυτό.

Τροφή για σκέψη ...
Το πιο πιθανό είναι ότι το οικοπεδο θα μεταβιβαστεί σε εταιρία ιδιοκτησίας του Μαρινάκη....ή το γήπεδο θα πάρει μια άδεια χρήσεως για 100 χρόνια ....ο χοντρός κάνει επίδειξη δύναμης ότι δεν έχει δουλειές με το κράτος( έχει αφού έχει κανάλι και ΜΜΕ) και ότι ότι κάνει το κάνει μόνος του ...άλλωστε και οι το νέο κολυμβητήριο θα ανήκει στο ερασιτέχνη που τον ελέγχει....όλα θα αποσαφηνιστούν όταν μιλήσει ΕΟΕ ( Ισίδωρος Κούβελος μην ξεχνιόμαστε)
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.281
Κριτικές
67
Like
38.901
Πόντοι
10.656

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.645
Like
30.672
Πόντοι
6.256
Ρε μαλακες πραγματικα παντως θελει ο αλλος να φτιαξει καινουριο γηπεδο 250εκ ευρω και υπαρχουν ατομα που εχουν θεμα γιατι το προηγουμενο ηταν μολις 20 ετων ή γιατι μπορει να θελει να ξεπλενει λεφτα....καθυστερημενοι ειστε ρε πουστη μου;
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.645
Like
30.672
Πόντοι
6.256
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.261
Κριτικές
47
Like
17.804
Πόντοι
13.116
Μην το γελάς. Από τον Τσουκαλά, που δεν έχει δώσει φράγκο ούτε για τα ταξίδια εκτός έδρας, έχει δώσει περισσότερα ο Τρουμπ. :coffee:
Ρε μαλακα ο Raopau δεν ειναι ο Τακης? :think:
Πω με εστειλες τωρα...
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.445
Κριτικές
42
Like
49.861
Πόντοι
28.246
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.261
Κριτικές
47
Like
17.804
Πόντοι
13.116
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.645
Like
30.672
Πόντοι
6.256
Κριμα...το ξεραμε απο την αρχη οτι ηταν δυσκολη περιπτωση.


Δεν πειραζει ομως βαλαμε τον Αβρααμ στο τεχνικο μας επιτελειο...τεραστια επιτυχια.:confused:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom