Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.429
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.848
- Πόντοι
- 28.246
Θα φέρει από Αγγλία εξτρέμ ο πρόεδρος ρε μαλάκες.
Η Σπόρτινγκ τον θέλει δανεικό με οψιόν. Η Νότιγχαμ διστάζει. Θέλει πώληση τουλάχιστον στα λεφτά που έδωσε. (7,5) Άμα λάχει της ζητάει και περισσότερα... Ο Ολυμπιακός που δίνει περίπου τόσα μπορεί να βρει την άκρη με τον σκληρό στις διαπραγματεύσεις ιδιοκτήτη της Φόρεστ, Βαγγέλη Μαρινάκη και να τον κάνει δικό του. Σημαντικό ρόλο θα πάιξει και το ποσοστό μεταπώλησης που θα κρατήσει η Αγγλική ομάδα. Ένα 20-30% ίσως να είναι το κλειδί. Δανεισμός, ειδικά στον Ολυμπιακό δεν παίζει μετά την σχετική απαγόρευση της FIFA...
Και το όνομα αυτού Ζότα Σίλβα.
(Είναι καλός πάντως αυτός)
Η Σπόρτινγκ τον θέλει δανεικό με οψιόν. Η Νότιγχαμ διστάζει. Θέλει πώληση τουλάχιστον στα λεφτά που έδωσε. (7,5) Άμα λάχει της ζητάει και περισσότερα... Ο Ολυμπιακός που δίνει περίπου τόσα μπορεί να βρει την άκρη με τον σκληρό στις διαπραγματεύσεις ιδιοκτήτη της Φόρεστ, Βαγγέλη Μαρινάκη και να τον κάνει δικό του. Σημαντικό ρόλο θα πάιξει και το ποσοστό μεταπώλησης που θα κρατήσει η Αγγλική ομάδα. Ένα 20-30% ίσως να είναι το κλειδί. Δανεισμός, ειδικά στον Ολυμπιακό δεν παίζει μετά την σχετική απαγόρευση της FIFA...
Και το όνομα αυτού Ζότα Σίλβα.
(Είναι καλός πάντως αυτός)





