n.smirni76
Πορνορεπόρτερ
- Εγγρ.
- 29 Αυγ 2010
- Μηνύματα
- 27.172
- Κριτικές
- 1.310
- Like
- 338.112
- Πόντοι
- 49.090
Το θέμα είναι και να μείνει. Θα κάνει λέει μια τελευταία προσπάθεια να τον κρατήσει από τώρα αλλιώς Δεκέμβρη.Ολυμπιακός, μεταγραφές: Γκολ τίτλου ο Μανέ για τη Μιάλμπι, σκόραρε και έρχεται στην Ελλάδα για τους ερυθρόλευκους.
Πήρε τον Μανε απο την Σουηδία που έρχεται σήμερα για αυτή την θέση ο Θρύλος . Πόσους να πάρει ? ?![]()
«Επέλεξε την Αλμερία ο Ταλίς»
Σύμφωνα με τους Βραζιλιάνους, ο Ταλίς αποφάσισε να συνεχίσει την καριέρα του στην Αλμερία.www.fosonline.gr
Ετοιμαστειτε για 31 Αυγουστου 12 παρα να κανουμε ριφρες μπας και ερθει κανενας παιχτης....οι παραδοσεις ειναι να τηρουνται.
Αυτος θα ερθει απο Δεκεμβρη μεχρι τοτε θα παιζεις με 2 σεντερ φορ;Ασε που απο οτι εχω καταλαβει τον προοριζουν για εξτρεμ στον Ολυμπιακο.....Πήρε τον Μανε απο την Σουηδία που έρχεται σήμερα για αυτή την θέση ο Θρύλος . Πόσους να πάρει ? ?
Καλα έκανε και πήγε στην Αλμερία αφού πήρε άλλον ο Ολυμπιακός .
Μεχρι τις 2 Σεπτεμβρη....τοτε δηλωνονται οι λιστες στην ΟΥΕΦΑ.Μέχρι τις 12 Σεπτεμβρίου που ολοκληρώνονται οι μεταγραφές έχουμε πολύ καιρό ακόμα ...
![]()
Αυτος θα ερθει απο Δεκεμβρη μεχρι τοτε θα παιζεις με 2 σεντερ φορ;Ασε που απο οτι εχω καταλαβει τον προοριζουν για εξτρεμ στον Ολυμπιακο.....
Μεχρι τις 2 Σεπτεμβρη....τοτε δηλωνονται οι λιστες στην ΟΥΕΦΑ.
Παιχταρά μου, αυτός πάει για Γενάρη. Από τούδε θέλεις κι άλλον εναν. Έστω δανεικό και ας τον γυρίσεις πίσω το καλοκαίρι του 26. Από τον Δεκέμβρη, μέχρι να μπει ο Γενάρης θα παίζεις με έναν επιθετικό γιατί κοντά στα Χριστούγεννα ο Ελ Καβλί φεύγει για κόπα Άφρικα. Άρα εκείνες τις ημέρες θα είσαι με έναν επιθετικό. Και με΄τα μέχρι να γυρίσει ο Ελ Καβλί πάλι με δυο, Γιάρεμτσουκ μαζί με Μανέ. Ο Οποίος Μανέ, δεν είναι επιθετικός όπως ο Μαροκινός και ο Ουκρανός.Πήρε τον Μανε απο την Σουηδία που έρχεται σήμερα για αυτή την θέση ο Θρύλος . Πόσους να πάρει ? ?
Καλα έκανε και πήγε στην Αλμερία αφού πήρε άλλον ο Ολυμπιακός .
η παρουσιαση θα γινει στο καραισκακη και θα τον συνοδευσει στην εισοδο του στο γηπεδο ο βασιλης τερλεγκαςΟ Αμπντουλί Μανέ ήρθε στην Ελλάδα για να ολοκληρώσει και το τυπικό σκέλος της μεταγραφής του στον Ολυμπιακό.
Το μεσημέρι της Τρίτης (26/08) ο Αμπντουλί Μανέ έφτασε στο «Ελ. Βενιζέλος» για λογαριασμό του Ολυμπιακού, με την μετακίνησή του στους «ερυθρολεύκους» να σφραγίζεται τώρα, αλλά να υλοποιείται τον Ιανουάριο.
Ο 20χρονος επιθετικός, που παίζει και στα πλάγια, θα υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις κι αν όλα πάνε καλά, θα υπογράψει το νέο του συμβόλαιο με τους Πειραιώτες και θα επιστρέψει στην Σουηδία για να βοηθήσει την Μιάλμπι να κατακτήσει τον τίτλο του πρωταθλήματος.
η παρουσιαση θα γινει στο καραισκακη και θα τον συνοδευσει στη εισοδο του στο γηπεδο ο βασιλης τερλεγκας![]()


Να τον συνοδεύσει η Υρω Μανέ καλύτερα φίλεη παρουσιαση θα γινει στο καραισκακη και θα τον συνοδευσει στην εισοδο του στο γηπεδο ο βασιλης τερλεγκας![]()