Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 54 άτομα (0 μέλη και 54 επισκέπτες)

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Ένα άλλο θέμα,είναι η έλλειψη κεφαλοσφαιριστών.
Στα στημένα θα έχουμε θέμα.Πέρυσι δεν μας κόστισε ιδιαίτερα αλλά ως πότε?
Αυτο ειναι επιλογη του Μεντιλιμπαρ....οταν ολοι οι παιχτες που επιλεγεις στις μεταγραφες ειναι ενα Μιλκο και κατι τι περιμενεις;
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.099
Κριτικές
174
Like
119.030
Πόντοι
46.423
Εν τω μεταξύ απο προγραμματισμό σκίζουμε.

Απο πέρυσι φωνάζουμε για 2 - 3 εξτρέμ που θα κάνουν την διαφορά.

Ο Μάρτινς μία παίζει και τρείς είναι έξω.

Ο Καμπελά πήρε αχρείαστη κόκκινη σε αδιάφορο φιλικό.

Ο Στρεφέτσα κουβαλούσε τιμωρία μιας αγωνιστικής.

Και περιμένουμε απο τον νεαρό Πνευμονίδη να βγάλει τα κάστανα απο τη φωτιά.

Καλός ο Πνευμονίδης αλλά το αριστερό του πόδι το έχει μόνο για να τρέχει.

Θυμίζει λίγο Γιαννακόπουλο.

Επίσης αυτό το ανέκδοτο με τον Φρεντάκια ως εξτρέμ καλό θα ήταν να σταματήσει.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.099
Κριτικές
174
Like
119.030
Πόντοι
46.423
Ο Γιαζίτσι είναι ο πιο ποιοτικός μας παίκτης με μαγικό αριστερό πόδι.

Καλά θα κάνει ο Μεντιλίμπαρ να τον στηρίξει γιατί είναι υπερπολύτιμος ειδικά σε τέτοια παιχνίδια.

Είναι ο μόνος που μπορεί να σουτάρει εύστοχα εκτός περιοχής.
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.258
Κριτικές
47
Like
17.800
Πόντοι
13.116
Οσο ειναι κυριος δεν υπαρχει θεμα.
Καλα, πεσανε κατι παναγιες εν τω μεταξυ, βγηκε η ανακοινωση της Θ 7, μαζευτηκε κι αυτος... Τι να κανει? Δεν φταιει αυτος που ειναι τουρκος, αλλα να προσεχει τι λεει κ τι ποσταρει κι ολα καλα....
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Καλα, πεσανε κατι παναγιες εν τω μεταξυ, βγηκε η ανακοινωση της Θ 7, μαζευτηκε κι αυτος... Τι να κανει? Δεν φταιει αυτος που ειναι τουρκος, αλλα να προσεχει τι λεει κ τι ποσταρει κι ολα καλα....
Ίσως τον πιάσανε και από την ομάδα μέσα και του εξηγήσανε μερικά πράγματα και τι να προσέχει....

Αλλά ξανά λέω. Όσο είναι κύριος, όλα καλά.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Εν τω μεταξύ απο προγραμματισμό σκίζουμε.

Ο Στρεφέτσα κουβαλούσε τιμωρία μιας αγωνιστικής.

Καλός ο Πνευμονίδης αλλά το αριστερό του πόδι το έχει μόνο για να τρέχει.

Θυμίζει λίγο Γιαννακόπουλο
Οντως κάναμε μεγάλη μαλακια να πάρουμε τον Στρέφετσα μιας και κουβαλούσε τιμωρία.

Και ο Στέλιος το αριστερό μόνο για να δίνει την μπαλα στο καλό του το δεξί το είχε εκτός από το να τρέχει.

Είναι ο μόνος που μπορεί να σουτάρει εύστοχα εκτός περιοχής.
Για αυτό μου αρέσεις. Γιατί έχεις μάτι. Ένα σουτ έκανε και έγινε ο μόνος. Δεν έχεις άλλους να σουτάρουν δηλαδή.
Για δημοσιογράφος κάνεις εσύ ρε Ανναπουρνα. Να κανεις ανάλυση σύμφωνα με μια κίνηση που είδες σε έναν παίχτη.



Γεια σου ρε Ανναπουρνα.

:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 
Τελευταία τροποποίηση:

jason155

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Σεπ 2016
Μηνύματα
537
Κριτικές
41
Like
6.513
Πόντοι
5.636
Εγω τα ελεγα για τον Τουρκο οταν πηραμε περσυ οτι ειναι μεγαλη παιχταρα κι ας ειναι αργοκαρουτα.

Ουτε καθεται με τα χερια στην μεση να περιμενει να του δωσεις την μπαλα, κινειται στον χωρο, πιεζει, ειναι τακτικα αψογος. Απλα ειναι αργος χωρις εκρηξη.

Επισης να τελειωνει το αστειο με Ροντινει, Τσικινιο στα στημενα οταν ειναι μεσα στο ματς Καμπελα ή Γιαζιτζι. Επρεπε χθες να δωθει εντολη να τα χτυπαει ολα ο τουρκος οταν μπηκε στο ματς.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.099
Κριτικές
174
Like
119.030
Πόντοι
46.423
Η εικόνα του Σιπιόνι στα φιλικά ήταν σαφώς ανώτερη του τραυματία Έσε και κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να είχε προτιμηθεί.

Παρεμπιπτόντως ο Έσε έχει μείνει στάσιμος γενικά.

Ισως να τον έχει επηρεάσει και η μεταγραφολογία ...
 

n.smirni76

Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
29 Αυγ 2010
Μηνύματα
27.172
Κριτικές
1.310
Like
338.092
Πόντοι
49.090
20250824_153418.jpg
20250824_153536.jpg
20250824_153600.jpg
20250824_153625.jpg
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.672
Like
57.375
Πόντοι
12.756
Εγω τα ελεγα για τον Τουρκο οταν πηραμε περσυ οτι ειναι μεγαλη παιχταρα κι ας ειναι αργοκαρουτα.

Ουτε καθεται με τα χερια στην μεση να περιμενει να του δωσεις την μπαλα, κινειται στον χωρο, πιεζει, ειναι τακτικα αψογος. Απλα ειναι αργος χωρις εκρηξη.

Επισης να τελειωνει το αστειο με Ροντινει, Τσικινιο στα στημενα οταν ειναι μεσα στο ματς Καμπελα ή Γιαζιτζι. Επρεπε χθες να δωθει εντολη να τα χτυπαει ολα ο τουρκος οταν μπηκε στο ματς.
Ειδικα ροντι την εχει δείξει Μαραντονα,με τα στημένα,ελεος
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom