Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 53 άτομα (1 μέλη και 52 επισκέπτες)

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Ενάμιση χρόνο και βάλε προπονητή τον έχεις τον Μεντιλιμπαρ και ακόμα να τον μάθεις. Πότε, να ποτέ, δεν ξεκίνησε τους ίδιους παίχτες στα παιχνίδια. Τρεις τέσσερις έχει μόνο στάνταρ.
Δηλαδη δεν θα βαλει τον Γκαρθια με τον Βολο;:tooth:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Δηλαδη δεν θα βαλει τον Γκαρθια με τον Βολο;:tooth:
Ετοιμάσου ψυχολογικα γιατι και στο Τσου Λου σίγουρα δεν θα σου βάλει ξανά τον Μουζακίτη από την αρχή σε κάποια παιχνίδια. Άλλο τόσο δεν θα σου ξεκινήσει και τον Εσε.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.103
Κριτικές
174
Like
119.042
Πόντοι
46.423
Είναι αυτός που τον εκραζες χωρίς να τον έχεις δει πέρυσι ενώ είχε χτυπήσει με ρήξη χιαστού μετά από πέντε λεπτά που μπήκε ως αλλαγή με την ίδια ομάδα αντίπαλο.

Και σήμερα τον αποθεώνω.

Υπάρχει κάποιο πρόβλημα ?

Τρομερό αριστερό πόδι και στα φιλικά είχα πεί ότι φέτος θα πάρει τη θέση του Φορτούνη.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.272
Like
19.172
Πόντοι
2.606
IMG_3735.jpeg
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.637
Κριτικές
173
Like
10.064
Πόντοι
16.746
Για να μιλησουμε και λιγακι σοβαρα....δεν γινεται γαμω τη τρελα μου να εχεις στο ροστερ σου Μουζακιτη,Νασιμεντο,Λιατσικουρα που εβγαλε ματια στα φιλικα,Γιαζιτσι και εσυ να μου ξεκινας τον γαμημενο παλαιμαχο Γκαρθια που δεν μπορει να παρει τα ποδια του και μαρκαρει με τα ματια.

Επισης δεν γινεται να βλεπεις τον Εσε να ειναι ΧΩΜΑ ολο το καλοκαιρι και να μου τον ξεκινας βασικο....

Καλα για τον γελοιο Παντελιδη και την ομαδουλα του που επαιζε με 11 παιχτες στην μεγαλη περιοχη ολο το παιχνιδι και κανανε τους τραυματιες απο το 65ο λεπτο οτι και να πεις ειναι λιγο....παλαιολιθικος προπονητακος που βιαζει το ποδοσφαιρο.
paraskevas-netwix-%CF%84%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%82%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B9.gif
:grin:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Και σήμερα τον αποθεώνω.

Υπάρχει κάποιο πρόβλημα ?

Τρομερό αριστερό πόδι και στα φιλικά είχα πεί ότι φέτος θα πάρει τη θέση του Φορτούνη.
Πρώτα βλέπουμε και μετά κρινουμε
Το πρόβλημα είναι ότι εκρινες χωρίς να δεις. Μα τίποτα δεν είδες πέρυσι. Δεν μπορούσε να σου δείξει.

Αν τελικά τον πουλήσει, που δεν νομίζω. Αν ζητήσει κάτω από 8 είναι μαλακας ο Μαρινάκης. Είναι μεγάλη παιχτουρα. Το μόνο που με καίει με αυτόν είναι μην κάνει τίποτα μαλακισμένα Τουρκικά. Αυτά που κοροϊδεύουμε δηλαδή.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.272
Like
19.172
Πόντοι
2.606
Μετά από αυτό το γκολ ο τούρκος δεν βλέπω να φεύγει μαζί με τον Καμπελα έχουν δείξει καλά πράγματα στη Γαλλία μου μυρίζει καρμπόν περίπτωση με γιαρεμτσουκ θα αρπάξει την ευκαιρία απ τα μαλλιά
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Δεν πάει πουθενά ο Τουρκαλας... έχουμε Ορτέγκα και Εσε να πουλήσουμε.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Μετά από αυτό το γκολ ο τούρκος δεν βλέπω να φεύγει μαζί με τον Καμπελα έχουν δείξει καλά πράγματα στη Γαλλία μου μυρίζει καρμπόν περίπτωση με γιαρεμτσουκ θα αρπάξει την ευκαιρία απ τα μαλλιά
Μετά και από αποψινο αν τον πουλήσει ο χοντρός, ο Βασκος θα τον στήσει στα έξι μέτρα και θα τον πυροβολήσει.

Είναι καλός παίχτης και όχι μόνο να εκτελεί.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.103
Κριτικές
174
Like
119.042
Πόντοι
46.423
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.711
Πόντοι
5.006
να πουμε συγχαρητηρια και στην τριπολη για το ετησιο αντιποδοσφαιρο που παιζει εναντιον μας (κατενατσιο, ψευτοτραυματισμοι, θλασεις,λύσσα, μίσος κτλ.).....
αξιζαν τον 1 βαθμο της ισοπαλιας, ο οποιος θα ηταν παρα πολυ σημαντικος στην πορεία τους στο πρωταθλημα για αλλη μια φορα...
σε συνδυασμο με κανα 1-3 που θα χασουνε απο κανενα βολο την επομενη αγωνιστικη, η υπερπροσπαθεια για την ισοπαλια σημερα θα αποδειχτει καθοριστικη...
 
Τελευταία τροποποίηση:

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.272
Like
19.172
Πόντοι
2.606
Και ο νασιμεντος έδειξε καλά στοιχεία όση ώρα έπαιξε είδωμεν
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.259
Κριτικές
47
Like
17.803
Πόντοι
13.116
Καλα τα λεει ο κωλοτουρκας.... Αν ξεχασει κ την καταγωγη του, ακομα καλυτερα...
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.163
Πόντοι
16.411
Για να μιλησουμε και λιγακι σοβαρα....δεν γινεται γαμω τη τρελα μου να εχεις στο ροστερ σου Μουζακιτη,Νασιμεντο,Λιατσικουρα που εβγαλε ματια στα φιλικα,Γιαζιτσι και εσυ να μου ξεκινας τον γαμημενο παλαιμαχο Γκαρθια που δεν μπορει να παρει τα ποδια του και μαρκαρει με τα ματια.

Επισης δεν γινεται να βλεπεις τον Εσε να ειναι ΧΩΜΑ ολο το καλοκαιρι και να μου τον ξεκινας βασικο....

Καλα για τον γελοιο Παντελιδη και την ομαδουλα του που επαιζε με 11 παιχτες στην μεγαλη περιοχη ολο το παιχνιδι και κανανε τους τραυματιες απο το 65ο λεπτο οτι και να πεις ειναι λιγο....παλαιολιθικος προπονητακος που βιαζει το ποδοσφαιρο.
Ένα άλλο θέμα,είναι η έλλειψη κεφαλοσφαιριστών.
Στα στημένα θα έχουμε θέμα.Πέρυσι δεν μας κόστισε ιδιαίτερα αλλά ως πότε?
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.272
Κριτικές
67
Like
38.841
Πόντοι
10.656
Ένα άλλο θέμα,είναι η έλλειψη κεφαλοσφαιριστών.
Στα στημένα θα έχουμε θέμα.Πέρυσι δεν μας κόστισε ιδιαίτερα αλλά ως πότε?
για τον ιδιο λογο δεν κυνηγουσαμε και κορνερ στα πλει οφ περσι
με μ.ο. 3.8 κορνερ ανα ματς με 5/6 νικες...

τους ειχε πει ο στρατηγος καλυτερα μπεκατσες παρα κορνερ
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Τελικα και ο προπονητης παραδεχτηκε αυτο που ελεγα χθες και μπραβο του γιατι οποιος ειναι πραγματικα σπουδαιος παραδεχεται τα λαθη του....

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom