Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 69 άτομα (2 μέλη και 67 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.428
Κριτικές
42
Like
49.847
Πόντοι
28.246
Θα φέρει από Αγγλία εξτρέμ ο πρόεδρος ρε μαλάκες.

Η Σπόρτινγκ τον θέλει δανεικό με οψιόν. Η Νότιγχαμ διστάζει. Θέλει πώληση τουλάχιστον στα λεφτά που έδωσε. (7,5) Άμα λάχει της ζητάει και περισσότερα... Ο Ολυμπιακός που δίνει περίπου τόσα μπορεί να βρει την άκρη με τον σκληρό στις διαπραγματεύσεις ιδιοκτήτη της Φόρεστ, Βαγγέλη Μαρινάκη και να τον κάνει δικό του. Σημαντικό ρόλο θα πάιξει και το ποσοστό μεταπώλησης που θα κρατήσει η Αγγλική ομάδα. Ένα 20-30% ίσως να είναι το κλειδί. Δανεισμός, ειδικά στον Ολυμπιακό δεν παίζει μετά την σχετική απαγόρευση της FIFA...

Και το όνομα αυτού Ζότα Σίλβα.

(Είναι καλός πάντως αυτός) :coffee:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.711
Πόντοι
5.006
Καρδιά ή γόνατα ???

Ένα απο τα δύο.

του βρηκαν κατι στις ακτινογραφιες ειπαν....αλλά δεν εξηγησαν παραπανω....:coffee:
images
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.258
Κριτικές
47
Like
17.800
Πόντοι
13.116
μείνετε συντονισμένοι μέχρι το βράδυ στο πιο αξιόπιστο νήμα του bou και του αθλητισμού...

τσακίζω κάτι παϊδάκια και κρασάκι κόκκινο....

όταν βρω λίγο χρόνο μέχρι το βράδυ θα σα πω τις ομάδες που θα πέσουμε αύριο για να μην έχετε αγωνία.....

χικ..:rockon::rockon::rockon:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.102
Κριτικές
174
Like
119.032
Πόντοι
46.423
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
1000 ευρω ρε μαλακα το μηνα του δινανε του Μαυρουκου.....:2funny:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Plan B Χοντρουλη μου!!!

 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.271
Like
19.170
Πόντοι
2.606
Θα φέρει από Αγγλία εξτρέμ ο πρόεδρος ρε μαλάκες.

Η Σπόρτινγκ τον θέλει δανεικό με οψιόν. Η Νότιγχαμ διστάζει. Θέλει πώληση τουλάχιστον στα λεφτά που έδωσε. (7,5) Άμα λάχει της ζητάει και περισσότερα... Ο Ολυμπιακός που δίνει περίπου τόσα μπορεί να βρει την άκρη με τον σκληρό στις διαπραγματεύσεις ιδιοκτήτη της Φόρεστ, Βαγγέλη Μαρινάκη και να τον κάνει δικό του. Σημαντικό ρόλο θα πάιξει και το ποσοστό μεταπώλησης που θα κρατήσει η Αγγλική ομάδα. Ένα 20-30% ίσως να είναι το κλειδί. Δανεισμός, ειδικά στον Ολυμπιακό δεν παίζει μετά την σχετική απαγόρευση της FIFA...

Και το όνομα αυτού Ζότα Σίλβα.

(Είναι καλός πάντως αυτός) :coffee:
Για να καταλάβω σε αυτήν την σκληρή διαπραγμάτευση ποιος θα διαπραγματευθεί με ποιον και ποιος θα κάνει την καλύτερη συμφωνία ;:tooth:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Για να καταλάβω σε αυτήν την σκληρή διαπραγμάτευση ποιος θα διαπραγματευθεί με ποιον και ποιος θα κάνει την καλύτερη συμφωνία ;:tooth:
Τυπε ειναι σκληρος καριολης ο Marinakis.....θα δυσκολευτει πολυ ο Μαρινακης να τα βρει μαζι του.:confused:

Στο μονο που ελπιζω ειναι να παρουμε πακετο τα λιμα ταλεντακια της Νοτιγχαμ δηλαδη φορ,στοπερ,εξτρεμ και φροντιστη και να μας κανει καμμια καλυτερη τιμη...:confused:
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.161
Πόντοι
16.411
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.428
Κριτικές
42
Like
49.847
Πόντοι
28.246
Για να καταλάβω σε αυτήν την σκληρή διαπραγμάτευση ποιος θα διαπραγματευθεί με ποιον και ποιος θα κάνει την καλύτερη συμφωνία ;:tooth:
Δεσμεύτηκα δημόσια σε αυτό το νημα από την αρχή του καλοκαιριού ότι θα κάνω ταμείο την τελευταία μέρα. Αυτή είναι η 3η Σεπτεμβρη. Μέχρι τις δώδεκα το βράδυ μια μέρα πριν έχει ακόμα να κάνει μεταγραφές και να δηλώσει λίστα στην ΟΥΕΦΑ


:coffee:
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.258
Κριτικές
47
Like
17.800
Πόντοι
13.116
Έχουμε και λέμε ...
Στην αυριανή κλήρωση του CL ο Θρύλος θα κληθεί να αντιμετωπίσει τα παρακάτω παρτάλια....
Δεν γράφω πολλές λεπτομέρειες, μόνο τα μέσα έξω...τα υπόλοιπα θα τα βρει η υπηρεσία....:hi:

Μέσα: Ρεάλ - Αϊντραχτ - Μπόντο - Κοπεγχάγη
Έξω: Λίβερπουλ - Ατλέτικο - Σλάβια - Πάφος

Καλή επιτυχία στον μεγαλύτερο πολυαθλητικό σύλλογο του κόσμου
στην elite διοργάνωση του ποδοσφαίρου......:rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:


ΥΓ Αφού ο Μενσάς δεν θα έρθει και μάλλον πάμε για να έρθει ο Ταρέμης ( ρε πούστη από την Νίκαια είναι αυτός ?? )
άρα έρχεται ένας ακόμα ξένος ,
μάλλον ο στόπερ ο βραζιλιάνος και ο Αντίνος
που έχει κοινοτικό διαβατήριο ( επιμένω αυτός μπορεί να είναι ανηψιός του Αρτσούμπι )..

άρα ο πρόεδρας δεν έχει και πολλά περιθώρια να ελιχθεί...τι να φέρει δηλαδής περιπλέον ?
έτσι και φέρει πάλι κάνα μυρωδιά σαν τον Βρσάλικο και τον αφάνα θα τον πετσοκόψει ο παππούς...
φέτος σοβαρεύουν τα πράγματα ....αν δεν προσέξεις θα πέσει :alivedick::alivedick::alivedick::alivedick:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.684
Like
57.397
Πόντοι
12.756
Έχουμε και λέμε ...
Στην αυριανή κλήρωση του CL ο Θρύλος θα κληθεί να αντιμετωπίσει τα παρακάτω παρτάλια....
Δεν γράφω πολλές λεπτομέρειες, μόνο τα μέσα έξω...τα υπόλοιπα θα τα βρει η υπηρεσία....:hi:

Μέσα: Ρεάλ - Αϊντραχτ - Μπόντο - Κοπεγχάγη
Έξω: Λίβερπουλ - Ατλέτικο - Σλάβια - Πάφος

Καλή επιτυχία στον μεγαλύτερο πολυαθλητικό σύλλογο του κόσμου
στην elite διοργάνωση του ποδοσφαίρου......:rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:


ΥΓ Αφού ο Μενσάς δεν θα έρθει και μάλλον πάμε για να έρθει ο Ταρέμης ( ρε πούστη από την Νίκαια είναι αυτός ?? )
άρα έρχεται ένας ακόμα ξένος ,
μάλλον ο στόπερ ο βραζιλιάνος και ο Αντίνος
που έχει κοινοτικό διαβατήριο ( επιμένω αυτός μπορεί να είναι ανηψιός του Αρτσούμπι )..

άρα ο πρόεδρας δεν έχει και πολλά περιθώρια να ελιχθεί...τι να φέρει δηλαδής περιπλέον ?
έτσι και φέρει πάλι κάνα μυρωδιά σαν τον Βρσάλικο και τον αφάνα θα τον πετσοκόψει ο παππούς...
φέτος σοβαρεύουν τα πράγματα ....αν δεν προσέξεις θα πέσει :alivedick::alivedick::alivedick::alivedick:
Ξεσουρωσες?
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.428
Κριτικές
42
Like
49.847
Πόντοι
28.246
Αϊντραχτ - Μπόντο - Κοπεγχάγη
Σλάβια - Πάφος
Αυτούς ακριβώς σκεφτόμουνα χτες βράδυ και θέλω και εγώ. Αλλά πού τέτοια τύχη.

Και δεν είχα πιει χτες. Δεν ξέρω γιατί.

Άμα φέρει τον Αντινο και βγει συγγενής του Αρτσουμπι.... Την γάμησαμε. :tooth:
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.271
Like
19.170
Πόντοι
2.606
Τυπε ειναι σκληρος καριολης ο Marinakis.....θα δυσκολευτει πολυ ο Μαρινακης να τα βρει μαζι του.:confused:

Στο μονο που ελπιζω ειναι να παρουμε πακετο τα λιμα ταλεντακια της Νοτιγχαμ δηλαδη φορ,στοπερ,εξτρεμ και φροντιστη και να μας κανει καμμια καλυτερη τιμη...:confused:
Θα φέρνει τα έγραφα δικαστικός επιμελητής από το ένα γραφείο στο άλλο για υπογραφές και τα αντίγραφα θα βγαίνουν στο ίδιο φωτοτυπικό και για τις δύο ομάδες :tooth:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.102
Κριτικές
174
Like
119.032
Πόντοι
46.423

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.428
Κριτικές
42
Like
49.847
Πόντοι
28.246
Δεν έχει Μάντσα αν κλείσει η μεταγραφή. (μακάρι) Πιάνει θέση ξένου ο Ιρανός. Και πλέον πάμε σε δυο κοινοτικούς εξτρέμ και στόπερ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom