senzual
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 17 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 1.246
- Like
- 0
Την επομενη θα ετοιμαστω πιο νωρις............να προλαβω και εσενα!!!![]()
ζηλευω !!!Την επομενη θα ετοιμαστω πιο νωρις............να προλαβω και εσενα!!!![]()
ζηλευω !!!καλησπέρα στο Ρομινάκι ... ;) :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
καλισπερα αυριο που δουλευεισκαλησπερα μωρο !!!!
καλισπερα αυριο που δουλευεισ
θελουμε φωτο![]()
ενα φοτογραφος φελω μωρο μου ....
Εγω ειμαι ηδη απ'εξω και σε περιμενωκαλησπερα σε ολους :-* :-* σιμερα σας περιμενω στο βριλισσου 55 μετα τις 00![]()
![]()
...........μην αργεις!!! 
καλησπερα σε ολους :-* :-* σιμερα σας περιμενω στο βριλισσου 55 μετα τις 00![]()
![]()

καλησπερα σε ολους :-* :-* σιμερα σας περιμενω στο βριλισσου 55 μετα τις 00![]()
![]()
Μωρό μου, με έχεις καυλώσει τόσο πολύ με τις φωτογραφίες σου , που σκέφτομαι να μπώ στο αυτοκίνητο να διασχίσω την μισή Πελοπόννησο (300 χλμ) και να έρθω να σε βρώ… κατά τις 2:00 θα είμαι εκεί….![]()
![]()
![]()

, παρά να τρέχουμε μεσ στη νύχτα ! κοριτσαρε απο ποια χωρα μας ερχεσαι;

Φίλε τσιμπούκιε έχεις δίκιο,… αλλά έλα που αυτά τα καυλιάρικα μωράκια σου ανεβάζουν το αίμα στο κεφάλι … ιδίως όταν είσαι και παντρεμένος (ούτε μαλακία δεν μπορείς να τραβήξεις με την ησυχία σου)….
- έλιωσα !Αν θυμάμαι καλά απο την Υπερδνιπερία είχε πεί !
Αν και έτσι όπως έχει τεθεί η ερώτηση, μου ρχεται αυτόματα η απάντηση ,...απο την Καισάρεια,...αλλά δεν το λέω !![]()
Ελα ρε σε πειράζω !
Ρουμούνα είναι !


