Νέα

Κατώτατος μισθός

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Socrates009
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 661
  • Εμφανίσεις 29K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.469
Like
118.289
Πόντοι
16.631
Τι είναι αυτό το κάτι παραπάνω και για πόσες ώρες?

Στα μικρά μπορεί να κόβουν οι ίδιοι...εγώ βάζω σε μπιπι και σελλ..έχει κοπέλες μέσα για να κόβουν τα τιμολόγια....πιστωτικές τι εννοείς το pos?

Τι παραπάνω και για πόσες ώρες? αυτό έχει σημασία...
στις 8 ωρες ΟΧΙ βασικος παραπανω τωρα ποσο δεν ρωτησα
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.764
Κριτικές
2
Like
33.780
Πόντοι
9.931
Αν οι συγκεκριμένοι , καταριούνται τους γλυξμπουργκ , τους συνταγματάρχες και τη χούντα
και φοβούνται το ... φασισμό ... να πάρουν ένα αρχίδι ...

Σιγά σιγά αν και εκσυγχρονιζόμαστε ... και έχουμε ... φόρο ακινήτων ... και πιστοποιητικά ...

ΟΠΩΣ ... ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ....

Να αποκτήσουμε και τα υπόλοιπα της Γερμανίας.

Αστέγους. Να μένουν σε χαρτονόκουτες που στήνουν έξω από τα καταστήματα , όταν κλείνουν .
Μόνο φόρο ακινήτων όπως το πρόπερτυ ταξ των ΗΠΑ ;
Οι ΗΠΑ έχουν πάνω από 30 εκατομμήρια αστέγους.


Οχι κύριοι , όλο το πακέτο . Όχι μόνο πρόπερτυ ταξ ... αλλά και αστέγους !

Πιστοποίηση ακινήτων και iso ... όπως στη γερμανία ;;;

Και αστέγους όπως στη Γερμανία.
ναί οκέι αλλά αυτά έχουν να κάνουν με το "εχθρικό" κράτος όπως τόνισα παραπάνω

Η κοινωνία όμως είμαστε εμείς , συνεπώς όσοι μπορούμε και είμαστε οι περισσότεροι που μπορούμε,
δίνουμε κανά ψιλό σ' αυτούς που βρίσκονται σε μειονεκτική θέση
Φιλοδωρηματάκια δίνουμε , δεν δίνουμε λοκώ , ούτε χρειάζονται ιδεολογήματα για να κάνεις κάτι εύκολο κ σωστό
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.807
Πόντοι
6.256
στις 8 ωρες ΟΧΙ βασικος παραπανω τωρα ποσο δεν ρωτησα
αν δίνει 1400 καθαρά έχω άτομο να του στείλω :coffee:

Σε κάθε περίπτωση και αυτό που έχει νόημα πέρα από τις μαλακίες

στην Ελλάδα όταν λέμε επιχειρήσεις έχουμε στο μυαλό μας τοπ 10 των τεράστιων εταιρειών...όμως δεν είναι έτσι οι περισσότερες μικρομεσαίες δεν θα άντεχαν μια μεγάλη αύξηση μισθών γιατί μαζί με τον βασικό όλοι οι μισθοί.

Αν αύριο ο βασικός γινόταν 1200 καθαρά (που θα ήταν και το λογικό για να ζει ο κόσμος) θα γινόταν η αγορά πάνω κάτω.

Απλά δεν αντέχω αστοιχείωτους που "έχουν δουλέψει σε 5 πόστα" να κρίνουν και να εκφέρουν άποψη για το ακριβώς παίζει σε όλες τις επιχειρήσεις.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.469
Like
118.289
Πόντοι
16.631
αν δίνει 1400 καθαρά έχω άτομο να του στείλω :coffee:

Σε κάθε περίπτωση και αυτό που έχει νόημα πέρα από τις μαλακίες

στην Ελλάδα όταν λέμε επιχειρήσεις έχουμε στο μυαλό μας τοπ 10 των τεράστιων εταιρειών...όμως δεν είναι έτσι οι περισσότερες μικρομεσαίες δεν θα άντεχαν μια μεγάλη αύξηση μισθών γιατί μαζί με τον βασικό όλοι οι μισθοί.

Αν αύριο ο βασικός γινόταν 1200 καθαρά (που θα ήταν και το λογικό για να ζει ο κόσμος) θα γινόταν η αγορά πάνω κάτω.

Απλά δεν αντέχω αστοιχείωτους που "έχουν δουλέψει σε 5 πόστα" να κρίνουν και να εκφέρουν άποψη για το ακριβώς παίζει σε όλες τις επιχειρήσεις.
εσυ πιστευεις οτι δεν μπορουν να δωσουν στο περιπου πρωτο μισθο εστω 1000 καθαρα;
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.517
Πόντοι
6.256
ναί οκέι αλλά αυτά έχουν να κάνουν με το "εχθρικό" κράτος όπως τόνισα παραπάνω

Η κοινωνία όμως είμαστε εμείς , συνεπώς όσοι μπορούμε και είμαστε οι περισσότεροι που μπορούμε,
δίνουμε κανά ψιλό σ' αυτούς που βρίσκονται σε μειονεκτική θέση
Το εχθρικό κράτος, το διαμορφώνουν αυτοί στη μειονεκτική θέση , με τις ψήφους τους.
Αυτοί το στηρίζουν . Οπότε να πάρουν ένα @.
Αυτοί που τρώνε, θα το στηρίζουν πάντα, δεν θα αλλάξουν ποτέ και καλά κάνουν από την πλευρά τους.
Ζούνε καλύτερα από αυτοκράτορες.

Οι ηλίθιοι που το στηρίζουν τσάμπα ... μπορούν να αλλάξουν ψήφο και στάση και να το γαμήσουν .
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.807
Πόντοι
6.256
Για να καταλάβεις τι καράβλαχος είσαι .... και μαλακιστήρι ... και σπασαρχίδης ....

πουλάς βλαχομαγκιά ... ότι το μπαλβένι ... είναι ακριβότερο από το τζώνη ρεντ ...

Για να καταλάβεις το κοινό τι ηλίθιος είσαι ....


Είναι σαν να λέμε ότι το mx-5 κάνει 40 χιλιάρικα

και μια μπολντόζα με ερπύστριες ... κάνει 300 χιλιάρικα ...

Άρα η μπολντόζα με ερπύστριες , είναι καλύτερο σπορ αυτοκίνητο από το mx-5 ....

Την ίδια σχέση έχουν με το τζώνυ
και τέτοια είναι η πιθανότητα κάποιος που γουστάρει το ένα να ασχοληθεί με το άλλο ....
Έχεις κάποιο πρόβλημα με το μπαλβενί?

είπα εγώ ακριβότερο? πιο ωραίο είναι σίγουρα πάντως...

αλλά εκεί έμεινες εσύ που έθιξα το τζόνυ ρεντ :2funny:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.807
Πόντοι
6.256
εσυ πιστευεις οτι δεν μπορουν να δωσουν στο περιπου πρωτο μισθο εστω 1000 καθαρα;
Ποιοι?

Ο σκλαβενίτης μπορεί σίγουρα, και μεγάλες εταιρείες...και μικρομεσαίες με αρκετά κέρδη....

πιο κάτω δεν είναι σίγουρο...όπως είπα...αν έβγαζες εσύ 40 χιλιάδες κέρδος προ φόρων θα έδινες τα 20Κ σε έξτρα μισθούς για την ίδια εργασία και την ίδια παραγωγή?

Δεν είναι 40κ τα παντελωνιάσαμε και φύγαμε...είναι 40Κ και από αυτά θα πρέπει να επανεπενδύσεις...να προβλέπεις για αστοχίες κτλπ

θα το έκανες????

Και αυτός που έχει 3 άτομα (και ξεκολώνεται και ο ίδιος μαζί τους) πχ ένας που βάζει κλιματιστικά...και βγάζει κέρδος 20Κ όλα και όλα...πιστεύεις ότι μπορεί να δώσει 1400 μικτά για κάθε εργαζόμενο????

Ειλικρινά σκέψου τα και πες μου.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.469
Like
118.289
Πόντοι
16.631
Ποιοι?

Ο σκλαβενίτης μπορεί σίγουρα, και μεγάλες εταιρείες...και μικρομεσαίες με αρκετά κέρδη....

πιο κάτω δεν είναι σίγουρο...όπως είπα...αν έβγαζες εσύ 40 χιλιάδες κέρδος προ φόρων θα έδινες τα 20Κ σε έξτρα μισθούς για την ίδια εργασία και την ίδια παραγωγή?

Δεν είναι 40κ τα παντελωνιάσαμε και φύγαμε...είναι 40Κ και από αυτά θα πρέπει να επανεπενδύσεις...να προβλέπεις για αστοχίες κτλπ

θα το έκανες????

Και αυτός που έχει 3 άτομα (και ξεκολώνεται και ο ίδιος μαζί τους) πχ ένας που βάζει κλιματιστικά...και βγάζει κέρδος 20Κ όλα και όλα...πιστεύεις ότι μπορεί να δώσει 1400 μικτά για κάθε εργαζόμενο????

Ειλικρινά σκέψου τα και πες μου.
αυτος που βαζει κλιματιστικα ο βοηθος του παιρνει ΣΙΓΟΥΡΑ πανω απο 1000
γενικα μιλωντας ΝΑΙ ολοι μπορουν να δωσουν 1000 καθαρα
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.807
Πόντοι
6.256
Μία αλωνιστική μηχανή, που κάνει 500 χιλιάρικα ... σκίζει ένα γκολφ gti .... που κάνει μόνο 50.

Το γκολφ είναι φτηνιάρικο .


Αν είδες δοκιμάσει οποιοδήποτε .... δεν θα έγραφες τέτοιες μαλακίες ....

Γνώστες ουίσκι του γουγλ ....
Το τζόνυ black σε σχέση με το μπαλβενί της ίδιας τιμής

είναι σαν να πίνεις ορυκτέλαιο και το μπαλβενί σαν να πίνεις ουίσκι.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.807
Πόντοι
6.256
αυτος που βαζει κλιματιστικα ο βοηθος του παιρνει ΣΙΓΟΥΡΑ πανω απο 1000
γενικα μιλωντας ΝΑΙ ολοι μπορουν να δωσουν 1000 καθαρα
Μην κολλάς στο κλιματιστικό ίσως λάθος παράδειγμα

τα νούμερα έχουν αξία...μπορεί κάποιος με κέρδος 20 χιλιάρικα να κάνει αύξηση 5Κ στους εργαζομένους του?

Και αυτός να βγάλει 15? Δηλαδή τα ίδια με αυτούς....το βλέπεις για βιώσιμο????
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.469
Like
118.289
Πόντοι
16.631
Μην κολλάς στο κλιματιστικό ίσως λάθος παράδειγμα

τα νούμερα έχουν αξία...μπορεί κάποιος με κέρδος 20 χιλιάρικα να κάνει αύξηση 5Κ στους εργαζομένους του?

Και αυτός να βγάλει 15? Δηλαδή τα ίδια με αυτούς....το βλέπεις για βιώσιμο????
οχι αλλα ποσες ειναι αυτες;οι εταιρειες;
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.764
Κριτικές
2
Like
33.780
Πόντοι
9.931
Το εχθρικό κράτος, το διαμορφώνουν αυτοί στη μειονεκτική θέση , με τις ψήφους τους.
Αυτοί το στηρίζουν . Οπότε να πάρουν ένα @.
Αυτοί που τρώνε, θα το στηρίζουν πάντα, δεν θα αλλάξουν ποτέ και καλά κάνουν από την πλευρά τους.
Ζούνε καλύτερα από αυτοκράτορες.

Οι ηλίθιοι που το στηρίζουν τσάμπα ... μπορούν να αλλάξουν ψήφο και στάση και να το γαμήσουν .
λάθος συλλογισμός ...αντίστοιχος με το "δεν δίνω φιλοδώρημα επειδή στην αφρική δουλεύουν για 1 δολλάριο μεροκάματο"

επειδή θεωρώ λίγο γκάου αυτές τις συζητήσεις (γενικά μιλάω ,όχι για σένα)
θα σου πω ότι οι σουπερμαρκετάδες στηρίζουν το κράτος ..και μείς σε αυτούς αφήνουμε τα περισσότερα λεφτά μας
Είμαστε χαζοί ? δεν νομίζω

Συνεπώς καλό είναι να διαχωρίζουμε κράτος και κοινωνία
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.517
Πόντοι
6.256
Μην κολλάς στο κλιματιστικό ίσως λάθος παράδειγμα

τα νούμερα έχουν αξία...μπορεί κάποιος με κέρδος 20 χιλιάρικα να κάνει αύξηση 5Κ στους εργαζομένους του?

Και αυτός να βγάλει 15? Δηλαδή τα ίδια με αυτούς....το βλέπεις για βιώσιμο????
Να μην έχει υπαλλήλους αυτός που βγάζει 20 ...

Να πάει να γίνει μισθωτός με τον κατώτατο .
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.807
Πόντοι
6.256
άρες μάρες κουκουνάρες ... και το συνεχίζει ....

μιλάμε για τέρμα σούργελο ...

Όποιος έχει δοκιμάσει ... και ξέρει ... κλαίει από τα γέλια με τις μαλακίες σου ...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

ένα γκολφ gti ή ένα καμπινάτο τρακτερ ίδιας τιμής ;
Έχω δοκιμάσει και τα 2....και το μπαλβενί δεν έχει γεύση κηροζίνης

δεν είναι ακριβό...δεν είναι τίποτα σπέσιαλ..απλά είναι πιο ωραίο
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.517
Πόντοι
6.256
θα σου πω ότι οι σουπερμαρκετάδες στηρίζουν το κράτος ..και μείς σε αυτούς αφήνουμε τα περισσότερα λεφτά μας
Είμαστε χαζοί ?
Ναι είμαστε.
Ειναι χαζοί οι ιταλοί , που έχουν ακόμη άπειρα μικρα μαγαζιά τροφίμων ;
Δεν νομίζω ότι είναι ... και είμαστε πιο μάγκες εμείς ....

Η Μελόνι απάλλαξε τα μικρομάγαζα από την υποχρέωση να εχουν pos.
Γιατί ; Γιατί οι ιταλοί τόλμησαν !!!!!!!!

Εδώ πάει η γειά και αγοράζει κουλούρι ... μισό ευρώ ... ή τσίχλες ...με ψηφιακό πορτοφόλι.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.807
Πόντοι
6.256
οχι αλλα ποσες ειναι αυτες;οι εταιρειες;
πάρα πάρα πάρα πολλές

δεν είναι εταιρείες...είναι ατομικές εταιρείες και ελεύθεροι επαγγελματίες

και είναι ο πυλώνας της οικονομίας γιατί πληρώνουν τα ΦΠΑ και τα ΕΦΚΑ και όλα τα γαμηστιάτικα μπροστά γιατί κανένας δεν τους κάνει ούτε ρύθμιση ούτε πίστωση 3μηνη που παίρνουν όλοι οι μεγάλοι...ούτε δάνεια τους δίνουν οι τράπεζες ούτε ταμεία ανάκαμψης ούτε τίποτα.

Αυτοί για να σου δώσουν αύξηση θα την κόψουν από τον δικό τους μισθό.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom