τα επιχειρηματα σου περιγραφουν την πραγματικοτητα, νεοφιλελευθερο περιβαλλον, χωρις κανονες προστασιας.
Ευρωπαικη κατοχη, μια και η χωρα εχει χασει την οικονομικη της ανεξαρτησια.
Απλα τις επιπτωσεις του νεοφιλελευθρου καπιταλισμου, δεν τις θελεις στη τζεπη σου
Δεν υφίσταται ο όρος "νεοφιλελευθερισμός" αδερφέ μου. Μόνο οι κολλημένοι σοσιάλες που δεν εχουν ζησει ούτε μια μέρα σε σοσιαλιστικό κόσμο τα λένε... όπως η ελληνική σφετεριστική αριστερά και οι εραστές της όπως εσείς...
Μια χαρά τις θέλω τις επιπτώσεις (του "κακού" καπιταλισμού) και τις πληρώνω αγρίως συγκεκριμένα. Καλό θα είναι να μην λέμε πράγματα που δεν γνωρίζουμε και να κάνουμε τους έξυπνους. Η ημιμάθεια είναι άσχημο πράγμα όπως επίσης άσχημο πράγμα είναι - και δυσάρεστο επίσης ο λειτουργικός αναλφαβητισμός τον οποίον διαπίστώνω στα λεγόμενά σου. Το λέω χωρίς παραξήγηση.
Πιο πάνω ανέφερα το λόγο για τον οποίο δεν μπορεί να γίνει η εφαρμογή της ΜΗ ΥΠΑΡΞΗΣ του Βασικού μισθού και εσύ ως γνήσιος μάλλον Αντιευρωπαιστής έρχεσαι και γαμάς την κουβέντα με τα "Ευρωπαική Κατοχή" και κάτι τέτοια που λέγανε οι αγανακτισμένοι της πλατείας και είδαμε τα αποτελέσματα.
Αν και έχω επιλέξει πλέον να μην γράφω εδώ για πολιτικά και να ασχολούμαι μόνο με σεξουαλικά και τέτοια ώρες ώρες "παραβιάζω" το λόγο μου. Δεν θα συνεχίσω όμως. Εύχομαι ολόψυχα καλό Πάσχα να έχεις.