Νέα

Κατώτατος μισθός

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Socrates009
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 661
  • Εμφανίσεις 29K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506
Όχι φυσικά. Απλά παραθέτω με λογική επιχειρήματα. Ούτε προλετάριος ούτε φιλελεύθερος. Αφήστε ορισμένοι τα παιδαριώδη συμπεράσματα. Είμαι ξεκάθαρα υπέρ της ελεύθερης οικονομίας απλά στην Ελλάδα έχουμε διαστρεβλωμένο σύστημα και αυτό που λέει ο Τζημερος δεν μπορεί να εφαρμοστεί.
τα επιχειρηματα σου περιγραφουν την πραγματικοτητα, νεοφιλελευθερο περιβαλλον, χωρις κανονες προστασιας.
Ευρωπαικη κατοχη, μια και η χωρα εχει χασει την οικονομικη της ανεξαρτησια.
Απλα τις επιπτωσεις του νεοφιλελευθρου καπιταλισμου, δεν τις θελεις στη τζεπη σου
 

ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Μαρ 2014
Μηνύματα
7.961
Κριτικές
3
Like
9.260
Πόντοι
2.636
τα επιχειρηματα σου περιγραφουν την πραγματικοτητα, νεοφιλελευθερο περιβαλλον, χωρις κανονες προστασιας.
Ευρωπαικη κατοχη, μια και η χωρα εχει χασει την οικονομικη της ανεξαρτησια.
Απλα τις επιπτωσεις του νεοφιλελευθρου καπιταλισμου, δεν τις θελεις στη τζεπη σου
Δεν υφίσταται ο όρος "νεοφιλελευθερισμός" αδερφέ μου. Μόνο οι κολλημένοι σοσιάλες που δεν εχουν ζησει ούτε μια μέρα σε σοσιαλιστικό κόσμο τα λένε... όπως η ελληνική σφετεριστική αριστερά και οι εραστές της όπως εσείς...

Μια χαρά τις θέλω τις επιπτώσεις (του "κακού" καπιταλισμού) και τις πληρώνω αγρίως συγκεκριμένα. Καλό θα είναι να μην λέμε πράγματα που δεν γνωρίζουμε και να κάνουμε τους έξυπνους. Η ημιμάθεια είναι άσχημο πράγμα όπως επίσης άσχημο πράγμα είναι - και δυσάρεστο επίσης ο λειτουργικός αναλφαβητισμός τον οποίον διαπίστώνω στα λεγόμενά σου. Το λέω χωρίς παραξήγηση.

Πιο πάνω ανέφερα το λόγο για τον οποίο δεν μπορεί να γίνει η εφαρμογή της ΜΗ ΥΠΑΡΞΗΣ του Βασικού μισθού και εσύ ως γνήσιος μάλλον Αντιευρωπαιστής έρχεσαι και γαμάς την κουβέντα με τα "Ευρωπαική Κατοχή" και κάτι τέτοια που λέγανε οι αγανακτισμένοι της πλατείας και είδαμε τα αποτελέσματα.

Αν και έχω επιλέξει πλέον να μην γράφω εδώ για πολιτικά και να ασχολούμαι μόνο με σεξουαλικά και τέτοια ώρες ώρες "παραβιάζω" το λόγο μου. Δεν θα συνεχίσω όμως. Εύχομαι ολόψυχα καλό Πάσχα να έχεις.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom