Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.754
- Like
- 29.811
- Πόντοι
- 6.256
Ποιος θα το έδινε?για αυτους που δουλευω εχουν ΠΟΛΥ χρημα αλλα δεν το δινουν σε μας αν και παιρνω παραπανω απο τον μεσο ορο
Εσύ αν παίρνεις πχ 2Κ σε σχέση με τον ζητιάνο είσαι ΑΡΧΟΝΤΑΣ
του αφήνεις 2 ευρώ ή 30 ευρώ όταν δίνεις κάτι?
Δεν υπάρχει αυτό που λες...αν πληρώνεσαι αξιοπρεπώς για τις υπηρεσίες σου...αυτοί για το κέρδος πάνε...και έχουν επενδύσει για αυτό...εσύ σαν εργαζόμενος δεν έχεις επενδύσει κάτι πέραν από τον χρόνο σου.
