Νέα

Κατώτατος μισθός

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Socrates009
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 661
  • Εμφανίσεις 29K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.811
Πόντοι
6.256
για αυτους που δουλευω εχουν ΠΟΛΥ χρημα αλλα δεν το δινουν σε μας αν και παιρνω παραπανω απο τον μεσο ορο
Ποιος θα το έδινε?

Εσύ αν παίρνεις πχ 2Κ σε σχέση με τον ζητιάνο είσαι ΑΡΧΟΝΤΑΣ

του αφήνεις 2 ευρώ ή 30 ευρώ όταν δίνεις κάτι?

Δεν υπάρχει αυτό που λες...αν πληρώνεσαι αξιοπρεπώς για τις υπηρεσίες σου...αυτοί για το κέρδος πάνε...και έχουν επενδύσει για αυτό...εσύ σαν εργαζόμενος δεν έχεις επενδύσει κάτι πέραν από τον χρόνο σου.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.478
Like
118.312
Πόντοι
16.631
Ποιος θα το έδινε?

Εσύ αν παίρνεις πχ 2Κ σε σχέση με τον ζητιάνο είσαι ΑΡΧΟΝΤΑΣ

του αφήνεις 2 ευρώ ή 30 ευρώ όταν δίνεις κάτι?

Δεν υπάρχει αυτό που λες...αν πληρώνεσαι αξιοπρεπώς για τις υπηρεσίες σου...αυτοί για το κέρδος πάνε...και έχουν επενδύσει για αυτό...εσύ σαν εργαζόμενος δεν έχεις επενδύσει κάτι πέραν από τον χρόνο σου.
κανεις λαθος...χρονο,εκαπιδευση,την μιση ζωη μου
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.811
Πόντοι
6.256
κανεις λαθος...χρονο,εκαπιδευση,την μιση ζωη μου
Ναι και πληρώνεσαι αξιοπρεπώς γιαυτό..τουλάχιστον αυτό είπες

Αυτοί που έχουν επενδύσει τα ίδια με εσένα...ίσως όλη τη ζωή τους...όλα τα λεφτά τους...και τις ευθύνες που είναι μεγαλύτερες από ότι μπορείς να φανταστείς

θα μοιραστούν πιστεύεις τα κέρδη τους? Εσύ θα τα μοιραζόσουν?
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.478
Like
118.312
Πόντοι
16.631
Ναι και πληρώνεσαι αξιοπρεπώς γιαυτό..τουλάχιστον αυτό είπες

Αυτοί που έχουν επενδύσει τα ίδια με εσένα...ίσως όλη τη ζωή τους...όλα τα λεφτά τους...και τις ευθύνες που είναι μεγαλύτερες από ότι μπορείς να φανταστείς

θα μοιραστούν πιστεύεις τα κέρδη τους? Εσύ θα τα μοιραζόσουν?
οχι αλλα ας πουμε εγω ειμαι και τυχερος που πληρωνομαι αξιοπρεπως πολλοι οχι
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.811
Πόντοι
6.256
οχι αλλα ας πουμε εγω ειμαι και τυχερος που πληρωνομαι αξιοπρεπως πολλοι οχι
Αυτό είναι κάτι άλλο....εσύ όμως μπορεί να παρέχεις καλύτερες υπηρεσίες,να είσαι έμπιστος κτλπ και να σε έχουν ανάγκη...έτσι πάει.

Εγώ λέω το εξής...μέχρι να βρεθεί κάποιος στην θέση να μοιράζει λεφτά...δεν μπορεί να κρίνει και ιδιαίτερα το τι παίζει...απλά βλέπει την επιφάνεια...τα πολλά λεφτά

δεν ξέρει ούτε που πάνε ούτε πως έρχονται στην εταιρεία.

Τώρα μην μπούμε σε τύπου εκμετάλλευση της εργασίας και του κέρδους που βγάζει ο καθένας...

Δεν είμαστε και κουμουνιστές :confused:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.811
Πόντοι
6.256
50ρικα μονο από ΑΤΜ φρέσκα
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506
Σε μια κανονική χώρα με κανονική οικονομία δεν θα χρειαζόταν ο θεσμός του βασικού μισθού. Στην Ελλάδα δυστυχώς χρειάζεται.
Βεβαια, οτι αφορα την τζεπη σου, σαν προλεταριος που εισαι, γινεσαι κομμουνιστης. Για οτι αφορα του αλλους εκει το παιζεις νεοφιλελε
 

ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Μαρ 2014
Μηνύματα
7.961
Κριτικές
3
Like
9.260
Πόντοι
2.636
Βεβαια, οτι αφορα την τζεπη σου, σαν προλεταριος που εισαι, γινεσαι κομμουνιστης. Για οτι αφορα του αλλους εκει το παιζεις νεοφιλελε
Όχι φυσικά. Απλά παραθέτω με λογική επιχειρήματα. Ούτε προλετάριος ούτε φιλελεύθερος. Αφήστε ορισμένοι τα παιδαριώδη συμπεράσματα. Είμαι ξεκάθαρα υπέρ της ελεύθερης οικονομίας απλά στην Ελλάδα έχουμε διαστρεβλωμένο σύστημα και αυτό που λέει ο Τζημερος δεν μπορεί να εφαρμοστεί.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom