tellystalone6969
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 21.394
- Like
- 28.516
- Πόντοι
- 6.256
Εσύ δεν μιλάς ποτέ για τίποτε.Εδώ μιλάμε για τους μισθούς
Μόνο @@ σπας.
Εσύ δεν μιλάς ποτέ για τίποτε.Εδώ μιλάμε για τους μισθούς
στις 8 ωρες ΟΧΙ βασικος παραπανω τωρα ποσο δεν ρωτησαΤι είναι αυτό το κάτι παραπάνω και για πόσες ώρες?
Στα μικρά μπορεί να κόβουν οι ίδιοι...εγώ βάζω σε μπιπι και σελλ..έχει κοπέλες μέσα για να κόβουν τα τιμολόγια....πιστωτικές τι εννοείς το pos?
Τι παραπάνω και για πόσες ώρες? αυτό έχει σημασία...
Ενώ εσύ λάκη ήρθες να αραδιάσεις το παραλήρημα για τους φασισμούς και τους γλυξμπουργκ τα τα σπίτια σου?Εσύ δεν μιλάς ποτέ για τίποτε.
Μόνο @@ σπας.
θα στηριξεις ΝΕΑ Επαναστασις;Ενώ εσύ λάκη ήρθες να αραδιάσεις το παραλήρημα για τους φασισμούς και τους γλυξμπουργκ τα τα σπίτια σου?![]()
ναί οκέι αλλά αυτά έχουν να κάνουν με το "εχθρικό" κράτος όπως τόνισα παραπάνωΑν οι συγκεκριμένοι , καταριούνται τους γλυξμπουργκ , τους συνταγματάρχες και τη χούντα
και φοβούνται το ... φασισμό ... να πάρουν ένα αρχίδι ...
Σιγά σιγά αν και εκσυγχρονιζόμαστε ... και έχουμε ... φόρο ακινήτων ... και πιστοποιητικά ...
ΟΠΩΣ ... ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ....
Να αποκτήσουμε και τα υπόλοιπα της Γερμανίας.
Αστέγους. Να μένουν σε χαρτονόκουτες που στήνουν έξω από τα καταστήματα , όταν κλείνουν .
Μόνο φόρο ακινήτων όπως το πρόπερτυ ταξ των ΗΠΑ ;
Οι ΗΠΑ έχουν πάνω από 30 εκατομμήρια αστέγους.
Οχι κύριοι , όλο το πακέτο . Όχι μόνο πρόπερτυ ταξ ... αλλά και αστέγους !
Πιστοποίηση ακινήτων και iso ... όπως στη γερμανία ;;;
Και αστέγους όπως στη Γερμανία.
αν δίνει 1400 καθαρά έχω άτομο να του στείλωστις 8 ωρες ΟΧΙ βασικος παραπανω τωρα ποσο δεν ρωτησα

εσυ πιστευεις οτι δεν μπορουν να δωσουν στο περιπου πρωτο μισθο εστω 1000 καθαρα;αν δίνει 1400 καθαρά έχω άτομο να του στείλω
Σε κάθε περίπτωση και αυτό που έχει νόημα πέρα από τις μαλακίες
στην Ελλάδα όταν λέμε επιχειρήσεις έχουμε στο μυαλό μας τοπ 10 των τεράστιων εταιρειών...όμως δεν είναι έτσι οι περισσότερες μικρομεσαίες δεν θα άντεχαν μια μεγάλη αύξηση μισθών γιατί μαζί με τον βασικό όλοι οι μισθοί.
Αν αύριο ο βασικός γινόταν 1200 καθαρά (που θα ήταν και το λογικό για να ζει ο κόσμος) θα γινόταν η αγορά πάνω κάτω.
Απλά δεν αντέχω αστοιχείωτους που "έχουν δουλέψει σε 5 πόστα" να κρίνουν και να εκφέρουν άποψη για το ακριβώς παίζει σε όλες τις επιχειρήσεις.
Θα στηρίξω ΝΕΑ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ γιατί έχω ΣΥΜΦΕΡΟΝθα στηριξεις ΝΕΑ Επαναστασις;

Το εχθρικό κράτος, το διαμορφώνουν αυτοί στη μειονεκτική θέση , με τις ψήφους τους.ναί οκέι αλλά αυτά έχουν να κάνουν με το "εχθρικό" κράτος όπως τόνισα παραπάνω
Η κοινωνία όμως είμαστε εμείς , συνεπώς όσοι μπορούμε και είμαστε οι περισσότεροι που μπορούμε,
δίνουμε κανά ψιλό σ' αυτούς που βρίσκονται σε μειονεκτική θέση
Έχεις κάποιο πρόβλημα με το μπαλβενί?Για να καταλάβεις τι καράβλαχος είσαι .... και μαλακιστήρι ... και σπασαρχίδης ....
πουλάς βλαχομαγκιά ... ότι το μπαλβένι ... είναι ακριβότερο από το τζώνη ρεντ ...
Για να καταλάβεις το κοινό τι ηλίθιος είσαι ....
Είναι σαν να λέμε ότι το mx-5 κάνει 40 χιλιάρικα
και μια μπολντόζα με ερπύστριες ... κάνει 300 χιλιάρικα ...
Άρα η μπολντόζα με ερπύστριες , είναι καλύτερο σπορ αυτοκίνητο από το mx-5 ....
Την ίδια σχέση έχουν με το τζώνυ
και τέτοια είναι η πιθανότητα κάποιος που γουστάρει το ένα να ασχοληθεί με το άλλο ....

Ποιοι?εσυ πιστευεις οτι δεν μπορουν να δωσουν στο περιπου πρωτο μισθο εστω 1000 καθαρα;
αυτος που βαζει κλιματιστικα ο βοηθος του παιρνει ΣΙΓΟΥΡΑ πανω απο 1000Ποιοι?
Ο σκλαβενίτης μπορεί σίγουρα, και μεγάλες εταιρείες...και μικρομεσαίες με αρκετά κέρδη....
πιο κάτω δεν είναι σίγουρο...όπως είπα...αν έβγαζες εσύ 40 χιλιάδες κέρδος προ φόρων θα έδινες τα 20Κ σε έξτρα μισθούς για την ίδια εργασία και την ίδια παραγωγή?
Δεν είναι 40κ τα παντελωνιάσαμε και φύγαμε...είναι 40Κ και από αυτά θα πρέπει να επανεπενδύσεις...να προβλέπεις για αστοχίες κτλπ
θα το έκανες????
Και αυτός που έχει 3 άτομα (και ξεκολώνεται και ο ίδιος μαζί τους) πχ ένας που βάζει κλιματιστικά...και βγάζει κέρδος 20Κ όλα και όλα...πιστεύεις ότι μπορεί να δώσει 1400 μικτά για κάθε εργαζόμενο????
Ειλικρινά σκέψου τα και πες μου.
Το τζόνυ black σε σχέση με το μπαλβενί της ίδιας τιμήςΜία αλωνιστική μηχανή, που κάνει 500 χιλιάρικα ... σκίζει ένα γκολφ gti .... που κάνει μόνο 50.
Το γκολφ είναι φτηνιάρικο .
Αν είδες δοκιμάσει οποιοδήποτε .... δεν θα έγραφες τέτοιες μαλακίες ....
Γνώστες ουίσκι του γουγλ ....
Μην κολλάς στο κλιματιστικό ίσως λάθος παράδειγμααυτος που βαζει κλιματιστικα ο βοηθος του παιρνει ΣΙΓΟΥΡΑ πανω απο 1000
γενικα μιλωντας ΝΑΙ ολοι μπορουν να δωσουν 1000 καθαρα
οχι αλλα ποσες ειναι αυτες;οι εταιρειες;Μην κολλάς στο κλιματιστικό ίσως λάθος παράδειγμα
τα νούμερα έχουν αξία...μπορεί κάποιος με κέρδος 20 χιλιάρικα να κάνει αύξηση 5Κ στους εργαζομένους του?
Και αυτός να βγάλει 15? Δηλαδή τα ίδια με αυτούς....το βλέπεις για βιώσιμο????
λάθος συλλογισμός ...αντίστοιχος με το "δεν δίνω φιλοδώρημα επειδή στην αφρική δουλεύουν για 1 δολλάριο μεροκάματο"Το εχθρικό κράτος, το διαμορφώνουν αυτοί στη μειονεκτική θέση , με τις ψήφους τους.
Αυτοί το στηρίζουν . Οπότε να πάρουν ένα @.
Αυτοί που τρώνε, θα το στηρίζουν πάντα, δεν θα αλλάξουν ποτέ και καλά κάνουν από την πλευρά τους.
Ζούνε καλύτερα από αυτοκράτορες.
Οι ηλίθιοι που το στηρίζουν τσάμπα ... μπορούν να αλλάξουν ψήφο και στάση και να το γαμήσουν .
Να μην έχει υπαλλήλους αυτός που βγάζει 20 ...Μην κολλάς στο κλιματιστικό ίσως λάθος παράδειγμα
τα νούμερα έχουν αξία...μπορεί κάποιος με κέρδος 20 χιλιάρικα να κάνει αύξηση 5Κ στους εργαζομένους του?
Και αυτός να βγάλει 15? Δηλαδή τα ίδια με αυτούς....το βλέπεις για βιώσιμο????
Έχω δοκιμάσει και τα 2....και το μπαλβενί δεν έχει γεύση κηροζίνηςάρες μάρες κουκουνάρες ... και το συνεχίζει ....
μιλάμε για τέρμα σούργελο ...
Όποιος έχει δοκιμάσει ... και ξέρει ... κλαίει από τα γέλια με τις μαλακίες σου ...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
ένα γκολφ gti ή ένα καμπινάτο τρακτερ ίδιας τιμής ;
Ναι είμαστε.θα σου πω ότι οι σουπερμαρκετάδες στηρίζουν το κράτος ..και μείς σε αυτούς αφήνουμε τα περισσότερα λεφτά μας
Είμαστε χαζοί ?
πάρα πάρα πάρα πολλέςοχι αλλα ποσες ειναι αυτες;οι εταιρειες;