Νέα

Κατώτατος μισθός

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Socrates009
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 661
  • Εμφανίσεις 29K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.768
Πόντοι
6.256
Κάνω 2 δουλειές και πληρώνομαι πολύ καλύτερα από όσο νομίζεις. Ξέρω πολύ καλά πως βγαίνει το μεροκάματο. Εσύ μάλλον δεν το ξέρεις και γι' αυτό ειρωνεύεσαι.

Σου το γράφω για ΤΡΙΤΗ φορά μπας και το καταλάβεις. Ο υπάλληλος είναι ΕΠΕΝΔΥΣΗ για την εταιρία. Είτε χώνεις την αντλία που λες χωρίς ευθύνες είτε σαν χειριστής ανυψωτικού που λες πιο πριν. ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ είναι κομμάτια της εταιρίας και τους θες ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΥΣ. Όταν δεν τους πληρώνεις εσύ θα έχεις πρόβλημα στο τέλος. Και δεν λέω να τους δώσεις εκατομμύρια αλλά μια λογική αύξηση ώστε να τον κρατάς ευχαριστημένο και να μη σου φύγει.

Αυτό δεν καταλαβαίνετε. ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ το καταλαβαίνετε αυτό. Λέτε ότι υπάρχουν διαθέσιμα άτομα στην πιάτσα. Ναι υπάρχουν διότι είναι δυσαρεστημένοι με λαμόγια. Και αν τους κάνεις το ίδιο θα δυσαρεστηθούν πάλι. Οι σοβαρές εταιρίες ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΜΕΓΕΘΟΥΣ φροντίζουν τους υπαλλήλους τους. Αυτό το καταλαβαίνεις; Κάνουν τα αδύνατα δυνατά να έχουν ευχαριστημένο προσωπικό.

Τώρα οι δήθεν δικαιολογίες για το πως θα γίνει αυτό είναι αστείες. Φροντίζεις σαν εργοδότης να το λύσεις. ΞΕΡΕΙΣ τι προσφέρει ο κάθε ένας και πράττεις ανάλογα. Ο τύπος της αντλίας που δήθεν λες ότι δεν έχει ευθύνες να πάρει τσάμπα 2 ζευγάρια αδιάβροχα παπούτσια το χρόνο. Παροχή και το έλυσες το θέμα. Τρόποι υπάρχουν άπειροι. Θέληση δεν υπάρχει.
Ποιος μίλησε ρε ζώον για 1300€ σε βενζινά; Είρωνα, βλάκα;

Θα σε χαλάσει όμως αντί για 750 που είναι ο βασικός να του δίνεις 850; Πόσο θα πέσεις έξω ρε τρόμπα;

Αμέσως να πεις την βλακεία σου. Βλήμα.
Μην βρίζεις μαν...ειδικά όταν δεν προλαβαίνεις να καταλάβεις τι γράφεις....


Για αρχή...το να παρέχεις ρούχα εργασίας στο προσωπικό που κάνει συγκεκριμένες δουλειές (όπως το να δουλεύει σε εξωτερικό χώρο κοντά σε καύσιμα) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ έξτρα παροχή...είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ του εργοδότη...οπότε μη μου λες για 1 ζευγάρι παπούτσια...αυτά έχουν 150 ευρώ το ζευγάρι...κλάιν δηλαδή...άλλο που είναι γεγονός ότι σε πολλά συνεργεία...παπούτσια, κράνη, εξοπλισμό, αισθητήρες κτλπ...τα παίρνουν σπίτι τους και λένε ότι τα έχασαν...τέσπα...

Ωραία τώρα μιλάς καλά...από 750 να δίνεις 850....δηλαδή 100 καθαρά το μήνα δηλαδή περίπου 2 χιλιάρικα το χρόνο έξτρα για τον κάθε εργαζόμενο. Δηλαδή αν έχεις 5 εργαζόμενους 10Κ...περίπου ότι σου έγραψα και εγώ πριν.

Οπότε υποθέτουμε ότι εσύ αν είχες επιχείρηση από τα 30-40Κ που έβγαζες θα έδινες τα 10Κ στους εργαζομένους για να είναι ευχαριστημένοι...και όταν θα έπρεπε να αγοράσεις καύσιμα και όταν θα έπρεπε να απορροφήσεις τις τιμές των διυλιστηρίων και του ρεύματος θα τα έβαζες από την τσέπη σου επειδή είσαι άγιος...

και φυσικά σε 2-3 χρόνια που θα τα είχαν συνηθίσει θα έκανες άλλη μια αύξηση 100 ευρώ στον καθένα...και σε 10 χρόνια θα έδινες κατώτατο 1200 καθαρά....για την ίδια δουλειά....αλλά με τα έξοδα σου να έχουν αυξηθεί χ3....

Ναι εννοείται...οι σοβαρές εταιρείες που βγάζουν κέρδη 400 χιλιάρικα ή και 40 εκατομμύρια....δίνουν αύξηση 50 ευρώ κάθε 5 χρόνια στους εργάτες....αλλά εσύ θες να τα δώσει και ο μικρομεσαίος που βγάζει 40 χιλιάρικα...και δεν παίρνει τα δάνεια έτοιμα από το κράτος.....

επειδή είσαι πολύ καλός και τυπικός....στο να βάζεις καλή βενζίνη και να ξαφρίζεις τον πελάτη στην αντλία :confused:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.751
Κριτικές
2
Like
33.755
Πόντοι
9.931
o ξύπνιος θα δώσει κάτι παραπάνω στους υπαλλήλους-συνεργείο του για να του γίνει η δουλειά

ο μπουνταλάς θα ψάχνεται και θα κλαίγεται :tooth:
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.452
Like
2.334
Πόντοι
456
@Saul OK.

Κατάλαβα. Βασικός και ανανέωση του προσωπικού κάθε λίγο.

Μετά λέμε ότι είμαστε τεμπέληδες.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.438
Like
118.107
Πόντοι
16.631
o ξύπνιος θα δώσει κάτι παραπάνω στους υπαλλήλους-συνεργείο του για να του γίνει η δουλειά

ο μπουνταλάς θα ψάχνεται και θα κλαίγεται :tooth:
ΟΣΟΥΣ εχω γνωρισει μικρους και μεσαιους επιχειρηματιες κανεις δεν δινει βασικο γιατι φευγουν ολοι ΕΥΤΥΧΩΣ θα ελεγα ολοι δινουν κατι παραπανω
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.751
Κριτικές
2
Like
33.755
Πόντοι
9.931
ΟΣΟΥΣ εχω γνωρισει μικρους και μεσαιους επιχειρηματιες κανεις δεν δινει βασικο γιατι φευγουν ολοι ΕΥΤΥΧΩΣ θα ελεγα ολοι δινουν κατι παραπανω
κυκλοφορείς και έχεις εικόνα της κοινωνίας , όπως τα λες είναι στρατηγέ μου :hi:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.768
Πόντοι
6.256
@Saul OK.

Κατάλαβα. Βασικός και ανανέωση του προσωπικού κάθε λίγο.

Μετά λέμε ότι είμαστε τεμπέληδες.
απλά πετάς δυό νούμερο και το λες αυτό επιχείρημα

ναι φυσικά υπάρχουν και τεμπέληδες και άχρηστοι και ακατάλληλοι...ξέρεις πόσους έχω δει???

για να μην το πάμε μακριά...όσα και να πάρεις δεν θα είσαι ευχαριστημένος γιατί το κόστος ζωής στην Ελλάδα 2.0 θα είναι ΠΑΝΤΑ μεγαλύτερο.

Πρέπει να πάρεις πάνω από 1300 - 1500 για να ζήσεις σαν άνθρωπος...δεν θα τα πάρεις ποτέ με 8ωρο σε βενζινάδικο.


Κρίνε αυτά και όλα καλά...για τη διαχείριση μιας επιχείρησης και πόσο αντέχει να δίνει ο καθένας άστο στην άκρη γιατί λες ότι νάνε.

μην το πας προσωπικά τι κάνω και τι δίνω εγώ ούτε με τι ασχολούμαι ξέρεις ούτε τι απαιτεί ούτε τι έχω δώσει για αυτό.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.438
Like
118.107
Πόντοι
16.631
κυκλοφορείς και έχεις εικόνα της κοινωνίας , όπως τα λες είναι στρατηγέ μου :hi:
μονη ΛΥΣΙΣ αγαπητε ειναι μια ΝΕΑ Επαναστασις ΣΚΛΗΡΗ και ΑΔΥΣΩΠΗΤΗ να παμε μπροστα σαν κοινωνια
 
  • Αγάπη
Αντιδράσεις: ROB. C

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.768
Πόντοι
6.256
ΟΣΟΥΣ εχω γνωρισει μικρους και μεσαιους επιχειρηματιες κανεις δεν δινει βασικο γιατι φευγουν ολοι ΕΥΤΥΧΩΣ θα ελεγα ολοι δινουν κατι παραπανω
Ναι...

σου δίνουν κάτι παραπάνω..απλά σου κολλάνε ένσημα 2 μέρες την εβδομάδα :confused:
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.438
Like
118.107
Πόντοι
16.631
Ναι...

σου δίνουν κάτι παραπάνω..απλά σου κολλάνε ένσημα 2 μέρες την εβδομάδα :confused:
δεν υπαρχει αυτο ακομα και σε μαγαζια εστιασης ΜΙΚΡΕ τσολια κανονικα ενσημα..ΔΕΝ το κανουν ολοι προφανως αλλα το χαλι ππυ υπηρχε παλαιοτερα δνε υπαρχει πλεον
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.515
Πόντοι
6.256
ποιες επιχειρήσεις έχουν μεγάλο κέρδος?

αυτές που διαβάζεις στις ειδήσεις? τα διυλιστήρια και τα σούπερ μάρκετ? ναι φυσικά έχουν....

οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις έχουν μεγάλο κέρδος? που το είδες αυτό?
Το συγκεκριμένο σπασαρχίδι ... όταν του έλεγα ακριβώς τα ίδια ... ότι οι επιχειρήσεις πάνε κατά διαόλου ...

ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΕ εταιρεια ... ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 100 ΕΤΩΝ ........

Εγώ φταίω , που ασχολουμαι με σούργελα .
Ακόμη και στο μπου.κομ
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.768
Πόντοι
6.256
δεν υπαρχει αυτο ακομα και σε μαγαζια εστιασης ΜΙΚΡΕ τσολια κανονικα ενσημα..ΔΕΝ το κανουν ολοι προφανως αλλα το χαλι ππυ υπηρχε παλαιοτερα δνε υπαρχει πλεον
Λίγα γνωρίζω από εστίαση.


Το "όλα" είναι σχετικό...όλα σημαίνει ότι παίρνεις πχ 50ε μεροκάματο γραμμένο στην σύμβαση με πλήρη απασχόληση σε κανονικό 8ωρο δηλαδή 65 ευρώ (κάτι τέτοιο)

Το να παίρνεις 50 για 10-12 ώρες δεν είναι κάτι παραπάνω

Το να παίρνεις 50 και να χάνεις ένσημα και ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ δεν είναι κάτι παραπάνω

Το να παίρνεις 50 σήμερα που έχει δουλειά και 30 αύριο που δεν έχει πάλι δεν είναι
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.438
Like
118.107
Πόντοι
16.631
Λίγα γνωρίζω από εστίαση.


Το "όλα" είναι σχετικό...όλα σημαίνει ότι παίρνεις πχ 50ε μεροκάματο γραμμένο στην σύμβαση με πλήρη απασχόληση σε κανονικό 8ωρο δηλαδή 65 ευρώ (κάτι τέτοιο)

Το να παίρνεις 50 για 10-12 ώρες δεν είναι κάτι παραπάνω

Το να παίρνεις 50 και να χάνεις ένσημα και ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ δεν είναι κάτι παραπάνω

Το να παίρνεις 50 σήμερα που έχει δουλειά και 30 αύριο που δεν έχει πάλι δεν είναι
υπερωριες μονο μαυρα αυτο εχω δει μονο
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.768
Πόντοι
6.256
Το συγκεκριμένο σπασαρχίδι ... όταν του έλεγα ακριβώς τα ίδια ... ότι οι επιχειρήσεις πάνε κατά διαόλου ...

ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΕ εταιρεια ... ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 100 ΕΤΩΝ ........

Εγώ φταίω , που ασχολουμαι με σούργελα .
Ακόμη και στο μπου.κομ
Μια ζωή υπερβολές

εσύ έλεγες ότι μπαίνουν μέσα και βαράνε λουκέτα και ο τύπος νομίζει ότι βγάζουμε όλοι κέρδη 5 εκατομμύρια.

Κατά διαόλου δεν πας αν βγάζεις ένα βιώσιμο κέρδος...απλά θες πεις κάτι να βγεις από πάνω
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.751
Κριτικές
2
Like
33.755
Πόντοι
9.931
μονη ΛΥΣΙΣ αγαπητε ειναι μια ΝΕΑ Επαναστασις ΣΚΛΗΡΗ και ΑΔΥΣΩΠΗΤΗ να παμε μπροστα σαν κοινωνια
εννοείται συμφωνώ !!!!
Από κεί κ πέρα δεν θα αδειάσει η τσέπη μας αν δίνουμε μερικά σεντς σαν φιλοδώρημα ,
στον ντελιβερά, στον σερβιτόρο-α, παρκαδόρο μέχρι στην κοπελιά του αρτοποιείου
που θα της αφήσουμε μερικά ψιλά
Το χαμόγελο που εισπράττουμε είναι πολλαπλάσιας αξίας των σεντς ,
συγχρόνως με αυτές τις εύκολες ενέργειες ενισχύουμε το καλό στη κοινωνία
Αν περιμένουμε από το κράτος, χαιρετίσματα...
εμείς είμαστε η κοινωνία ,εμείς ξηγιόμαστε μεταξύ μας ,
το κράτος είναι άλλο βιλαέρτι
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.768
Πόντοι
6.256
υπερωριες μονο μαυρα αυτο εχω δει μονο
Πρώτον θα σε ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ στο ΙΚΑ :coffee:


Δεύτερον...δεν έχει σημασία αν είναι υπερωρίες...αν παίρνεις 50ε για 12 ώρες δεν είναι κάτι παραπάνω :confused:

Επίσης ο τυπάς από πάνω τα απλοποιεί πολύ ρε φίλε....παίρνει τα βενζινάδικα που είναι η πιο απλή και αναλώσιμη δουλειά...πιο ανειδίκευτο δεν πάει

τα ίδια παίρνει αυτός που δουλεύει σε ύψη? σε ψυγεία? σε εξωτερικές δουλειές? οι τεχνίτες? οι χειριστές μηχανημάτων? και πάει λέγοντας.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.515
Πόντοι
6.256
Μια ζωή υπερβολές

εσύ έλεγες ότι μπαίνουν μέσα και βαράνε λουκέτα και ο τύπος νομίζει ότι βγάζουμε όλοι κέρδη 5 εκατομμύρια.

Κατά διαόλου δεν πας αν βγάζεις ένα βιώσιμο κέρδος...απλά θες πεις κάτι να βγεις από πάνω
Είναι πάρα πολλοί που βγάζουν αρχίδια κέρδη ...
και ζουν με άλλα έσοδα.
Για αυτό μειώνεται το ποσοστό ιδιοκατοίκησης.
Πολλοι πουλάνε το μοναδικό τους σπίτι και πάνε στο νοίκι . Και μπαλώνουν τρύπες με τα λεφτά του σπιτιού.

Άλλοι με σπίτια των 800 Κ ... τα σκοτώνουν 500Κ ... μπαλώνονται με τα φράγκα και πάνε σε ένα μπουρδέλο των 120 Κ.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.438
Like
118.107
Πόντοι
16.631
Πρώτον θα σε ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ στο ΙΚΑ :coffee:


Δεύτερον...δεν έχει σημασία αν είναι υπερωρίες...αν παίρνεις 50ε για 12 ώρες δεν είναι κάτι παραπάνω :confused:

Επίσης ο τυπάς από πάνω τα απλοποιεί πολύ ρε φίλε....παίρνει τα βενζινάδικα που είναι η πιο απλή και αναλώσιμη δουλειά...πιο ανειδίκευτο δεν πάει

τα ίδια παίρνει αυτός που δουλεύει σε ύψη? σε ψυγεία? σε εξωτερικές δουλειές? οι τεχνίτες? οι χειριστές μηχανημάτων? και πάει λέγοντας.
εδω αβιν εταιρικο παντως και εναν που ξερω που εχει 3 βενζιναδικα δεν δινει κατωτατο ρε συ δινει παραπανω γιατι βγαζουν τιμολογια,πιστωτικες κλπ δεν ειναι μονο αντλια γεμιζω
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.768
Πόντοι
6.256
Είναι πάρα πολλοί που βγάζουν αρχίδια κέρδη ...
και ζουν με άλλα έσοδα.
Για αυτό μειώνεται το ποσοστό ιδιοκατοίκησης.
Πολλοι πουλάνε το μοναδικό τους σπίτι και πάνε στο νοίκι . Και μπαλώνουν τρύπες με τα λεφτά του σπιτιού.

Άλλοι με σπίτια των 800 Κ ... τα σκοτώνουν 500Κ ... μπαλώνονται με τα φράγκα και πάνε σε ένα μπουρδέλο των 120 Κ.
Εδώ μιλάμε για τους μισθούς

αυτά που λες δεν έχουν σχέση...λέμε να έχεις κέρδος όχι να είσαι για κλείσιμο.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.515
Πόντοι
6.256
Από κεί κ πέρα δεν θα αδειάσει η τσέπη μας αν δίνουμε μερικά σεντς σαν φιλοδώρημα ,
στον ντελιβερά, στον σρβιτόρο-α, παρκαδόρο μέχρι στην κοπελιά του αρτοποιείου
που θα της αφήσουμε μερικά ψιλά
Αν οι συγκεκριμένοι , καταριούνται τους γλυξμπουργκ , τους συνταγματάρχες και τη χούντα
και φοβούνται το ... φασισμό ... να πάρουν ένα αρχίδι ...

Σιγά σιγά αν και εκσυγχρονιζόμαστε ... και έχουμε ... φόρο ακινήτων ... και πιστοποιητικά ...

ΟΠΩΣ ... ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ....

Να αποκτήσουμε και τα υπόλοιπα της Γερμανίας.

Αστέγους. Να μένουν σε χαρτονόκουτες που στήνουν έξω από τα καταστήματα , όταν κλείνουν .
Μόνο φόρο ακινήτων όπως το πρόπερτυ ταξ των ΗΠΑ ;
Οι ΗΠΑ έχουν πάνω από 30 εκατομμήρια αστέγους.


Οχι κύριοι , όλο το πακέτο . Όχι μόνο πρόπερτυ ταξ ... αλλά και αστέγους !

Πιστοποίηση ακινήτων και iso ... όπως στη γερμανία ;;;

Και αστέγους όπως στη Γερμανία.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.768
Πόντοι
6.256
εδω αβιν εταιρικο παντως και εναν που ξερω που εχει 3 βενζιναδικα δεν δινει κατωτατο ρε συ δινει παραπανω γιατι βγαζουν τιμολογια,πιστωτικες κλπ δεν ειναι μονο αντλια γεμιζω
Τι είναι αυτό το κάτι παραπάνω και για πόσες ώρες?

Στα μικρά μπορεί να κόβουν οι ίδιοι...εγώ βάζω σε μπιπι και σελλ..έχει κοπέλες μέσα για να κόβουν τα τιμολόγια....πιστωτικές τι εννοείς το pos?

Τι παραπάνω και για πόσες ώρες? αυτό έχει σημασία...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom