Δεν ξέρω τι πάει να πει ΠΟΛΛΑ λεφτά...αλλά θα έλεγα ότι πρέπει να πλησιάζουν πάνω από 50...και πάλι με 50 δεν κάνεις έτσι αέρα αύξηση στα έξοδα 20 χιλιάρικα
Το φορτηγάκι δεν έχει να κάνει είναι επένδυση...αν δεν πάρεις πανάκριβο θα το πληρώνεις μια ζωή σε ζημιές...είναι στο κεφάλαιο...δεν το μετράς.
Επίσης μην κρίνεις το 150άρι γιατί στο λέω με 100% σιγουριά ότι δεν μπορείς να καταλάβεις αν είναι πολύ ή λίγο γιαυτόν....μπορεί τα 100 να είναι έξοδα για την δουλειά αυτή...και αυτός να έχει 2 δουλειές τη μέρα..δηλαδή ένα 100άρικο...σκατέ ολε δηλαδή.
Το ότι έχει πολύ δουλειά δεν σημαίνει ότι βγάζει και πολλά λεφτά...μπορεί να έχει πολλές δουλειές με μικρό περιθώριο.