Νέα

Κατώτατος μισθός

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Socrates009
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 661
  • Εμφανίσεις 29K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.478
Like
118.312
Πόντοι
16.631
πάρα πάρα πάρα πολλές

δεν είναι εταιρείες...είναι ατομικές εταιρείες και ελεύθεροι επαγγελματίες

και είναι ο πυλώνας της οικονομίας γιατί πληρώνουν τα ΦΠΑ και τα ΕΦΚΑ και όλα τα γαμηστιάτικα μπροστά γιατί κανένας δεν τους κάνει ούτε ρύθμιση ούτε πίστωση 3μηνη που παίρνουν όλοι οι μεγάλοι...ούτε δάνεια τους δίνουν οι τράπεζες ούτε ταμεία ανάκαμψης ούτε τίποτα.

Αυτοί για να σου δώσουν αύξηση θα την κόψουν από τον δικό τους μισθό.
τι να σου πω εγω δεν εχω γνωρισει κανενα ετσι οπως λες
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.517
Πόντοι
6.256
πάρα πάρα πάρα πολλές

δεν είναι εταιρείες...είναι ατομικές εταιρείες και ελεύθεροι επαγγελματίες
Κάνε υπομονή. Μέχρι τέλος της τετραετιας θα είναι πολύ λιγότερες.

Και στην επόμενη ... θα τους ..... φτιάξουν μια και καλή !
Και καλά θα πάθουν .

ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ .
Κανένας οίκτος.

Το τεκμαρτό για παλιούς για τα εισοδήματα του 2026 ... θα είναι κάπου .... 17000 € ;
Κάποιος που δεν βγάζει ... και θα έχει και το πέναλτι μη δαπάνης με πιστωτικες ... ξέρει κανείς τι φόρο θα έχει ;;;


Θα σας πω εγώ ... κάτι λιγότερο από 5 χιλιάρικα.
Με τις υγειές σας.

Αν πάει ... να το αμφισβητήσει ;;;
Τότε μιλάμε ... από 9 και πάνω ... και μπορεί χαλαρά να φτάσει 15 ή 20 ...

Γουστάρω.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.811
Πόντοι
6.256
τι να σου πω εγω δεν εχω γνωρισει κανενα ετσι οπως λες
Δηλαδή πραγματικά νομίζεις ότι ο γυψοσανιδάς που φωνάζεις ή ο ηλετρολόγος και δεν είναι από εταιρεία....

βγάζουν ξέρω γω 100 χιλιάρικα το χρόνο στο χαλαρό?
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.811
Πόντοι
6.256
Κάνε υπομονή. Μέχρι τέλος της τετραετιας θα είναι πολύ λιγότερες.

Και στην επόμενη ... θα τους ..... φτιάξουν μια και καλή !
Και καλά θα πάθουν .

ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ .
Κανένας οίκτος.

Το τεκμαρτό για παλιούς για τα εισοδήματα του 2026 ... θα είναι κάπου .... 17000 € ;
Κάποιος που δεν βγάζει ... και θα έχει και το πέναλτι μη δαπάνης με πιστωτικες ... ξέρει κανείς τι φόρο θα έχει ;;;


Θα σας πω εγώ ... κάτι λιγότερο από 5 χιλιάρικα.
Με τις υγειές σας.

Αν πάει ... να το αμφισβητήσει ;;;
Τότε μιλάμε ... από 9 και πάνω ... και μπορεί χαλαρά να φτάσει 15 ή 20 ...

Γουστάρω.
Ψάχνω φώτο από μπαλβενί να ξέρεις ότι θα γίνεις ρεζίλι :coffee:
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.478
Like
118.312
Πόντοι
16.631
Δηλαδή πραγματικά νομίζεις ότι ο γυψοσανιδάς που φωνάζεις ή ο ηλετρολόγος και δεν είναι από εταιρεία....

βγάζουν ξέρω γω 100 χιλιάρικα το χρόνο στο χαλαρό?
ηλεκτρολογο που εχω γνωστο και υδραυλικο βγαζουν ΠΟΛΛΑ λεφτα και εχουν απο 3 αμαξια..2 για ιχ και απο ενα φορτηγακι πανακριβο για την δουλεια τους
γυψοσανιδα για μια παπαρια ακατεβατα μου ζητησε 150 και 350 για κατι αλλο ΛΙΓΟ μεγαλυτερο και μετα απο 1 μηνα γιατι εχει πολυ δουλεια
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.517
Πόντοι
6.256
Δηλαδή πραγματικά νομίζεις ότι ο γυψοσανιδάς που φωνάζεις ή ο ηλετρολόγος και δεν είναι από εταιρεία....

βγάζουν ξέρω γω 100 χιλιάρικα το χρόνο στο χαλαρό?
Αφού δεν κόβουν αποδείξεις ρε .
Κονομάνε .


Και τους είδαν και σε σουβλατζίδικο στο κερατσίνι να έχουν πάρει τυροκαυτερή και ταμπουλέ ....

και μετά φάγαν και καζάν τιπί οι αλήτες.

Να τους σκίσει κι άλλο .

Μόνο οι υπάλληλοι της ΔΕΗ θα πληρώνουν φόρους ;
Και της ... ΥΠΑ ;;
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.811
Πόντοι
6.256
ηλεκτρολογο που εχω γνωστο και υδραυλικο βγαζουν ΠΟΛΛΑ λεφτα και εχουν απο 3 αμαξια..2 για ιχ και απο ενα φορτηγακι πανακριβο για την δουλεια τους
γυψοσανιδα για μια παπαρια ακατεβατα μου ζητησε 150 και 350 για κατι αλλο ΛΙΓΟ μεγαλυτερο και μετα απο 1 μηνα γιατι εχει πολυ δουλεια
Δεν ξέρω τι πάει να πει ΠΟΛΛΑ λεφτά...αλλά θα έλεγα ότι πρέπει να πλησιάζουν πάνω από 50...και πάλι με 50 δεν κάνεις έτσι αέρα αύξηση στα έξοδα 20 χιλιάρικα :confused:

Το φορτηγάκι δεν έχει να κάνει είναι επένδυση...αν δεν πάρεις πανάκριβο θα το πληρώνεις μια ζωή σε ζημιές...είναι στο κεφάλαιο...δεν το μετράς.

Επίσης μην κρίνεις το 150άρι γιατί στο λέω με 100% σιγουριά ότι δεν μπορείς να καταλάβεις αν είναι πολύ ή λίγο γιαυτόν....μπορεί τα 100 να είναι έξοδα για την δουλειά αυτή...και αυτός να έχει 2 δουλειές τη μέρα..δηλαδή ένα 100άρικο...σκατέ ολε δηλαδή.

Το ότι έχει πολύ δουλειά δεν σημαίνει ότι βγάζει και πολλά λεφτά...μπορεί να έχει πολλές δουλειές με μικρό περιθώριο.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.478
Like
118.312
Πόντοι
16.631
Δεν ξέρω τι πάει να πει ΠΟΛΛΑ λεφτά...αλλά θα έλεγα ότι πρέπει να πλησιάζουν πάνω από 50...και πάλι με 50 δεν κάνεις έτσι αέρα αύξηση στα έξοδα 20 χιλιάρικα :confused:

Το φορτηγάκι δεν έχει να κάνει είναι επένδυση...αν δεν πάρεις πανάκριβο θα το πληρώνεις μια ζωή σε ζημιές...είναι στο κεφάλαιο...δεν το μετράς.

Επίσης μην κρίνεις το 150άρι γιατί στο λέω με 100% σιγουριά ότι δεν μπορείς να καταλάβεις αν είναι πολύ ή λίγο γιαυτόν....μπορεί τα 100 να είναι έξοδα για την δουλειά αυτή...και αυτός να έχει 2 δουλειές τη μέρα..δηλαδή ένα 100άρικο...σκατέ ολε δηλαδή.

Το ότι έχει πολύ δουλειά δεν σημαίνει ότι βγάζει και πολλά λεφτά...μπορεί να έχει πολλές δουλειές με μικρό περιθώριο.
αφου μου τα λενε ρε μην το ψαχνεις βγαζουν λεφτα τελος
υγ ο υδραυλικος στον βοηθο του που δεν ξερει τιποτα 1 χρονο στην δουλεια 1000 καθαρα συν ΟΛΑ τα ενσημα γιατι δε παει κανενας
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.811
Πόντοι
6.256
Αφού δεν κόβουν αποδείξεις ρε .
Κονομάνε .


Και τους είδαν και σε σουβλατζίδικο στο κερατσίνι να έχουν πάρει τυροκαυτερή και ταμπουλέ ....

και μετά φάγαν και καζάν τιπί οι αλήτες.

Να τους σκίσει κι άλλο .

Μόνο οι υπάλληλοι της ΔΕΗ θα πληρώνουν φόρους ;
Και της ... ΥΠΑ ;;
Με μπαλβενί 12άρι θα ζητήσεις συγνώμη που ήσουν προπέτης αγενής? :coffee:
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.517
Πόντοι
6.256
Επίσης μην κρίνεις το 150άρι γιατί στο λέω με 100% σιγουριά ότι δεν μπορείς να καταλάβεις αν είναι πολύ ή λίγο γιαυτόν....μπορεί τα 100 να είναι έξοδα για την δουλειά αυτή...και αυτός να έχει 2 δουλειές τη μέρα..δηλαδή ένα 100άρικο...σκατέ ολε δηλαδή.
Ε να κλείσει .
Και τη δουλειά στον υπάλληλο που του φαίνονται πολλά τα 150€ θα την κανει εταιρεία με 500€ . ]
Θα πληρώνει όμως με ψηφιακή κάρτα και θα έχει απόδειξη με qr code.
Την οποία μετά θα την βάζει στον κώλο του .
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Με μπαλβενί 12άρι θα ζητήσεις συγνώμη που ήσουν προπέτης αγενής? :coffee:
To ξέρεις κείνο το βουνό ... με τα πολλά τα γίδια ;
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.811
Πόντοι
6.256
αφου μου τα λενε ρε μην το ψαχνεις βγαζουν λεφτα τελος
υγ ο υδραυλικος στον βοηθο του που δεν ξερει τιποτα 1 χρονο στην δουλεια 1000 καθαρα συν ΟΛΑ τα ενσημα γιατι δε παει κανενας
ναι προφανώς δεν πάει κανείς γιατί είναι βρώμικη δουλειά του υδραυλικού :confused:

δε ξέρω τι εννοούμε πολλά λεφτά τέλος πάντων...εγώ ξέρω πάρα πολλούς που δεν είναι τόσο άνετοι...και τα νούμερα το λένε επίσης...

δεν τελειώνει αυτό...διότι όπως είπαμε πριν...ούτε με 1000 σώζεσαι....τα λεφτά που πρέπει να πάρεις για να ζήσεις σήμερα...απλά δεν δίνονται ποτέ.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.478
Like
118.312
Πόντοι
16.631
ναι προφανώς δεν πάει κανείς γιατί είναι βρώμικη δουλειά του υδραυλικού :confused:

δε ξέρω τι εννοούμε πολλά λεφτά τέλος πάντων...εγώ ξέρω πάρα πολλούς που δεν είναι τόσο άνετοι...και τα νούμερα το λένε επίσης...

δεν τελειώνει αυτό...διότι όπως είπαμε πριν...ούτε με 1000 σώζεσαι....τα λεφτά που πρέπει να πάρεις για να ζήσεις σήμερα...απλά δεν δίνονται ποτέ.
αυτο ισχυει ναι
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.811
Πόντοι
6.256
για κάθε επαγγελματία που σου λέει ότι βγάζει χοντρά υπάρχουν άλλοι 100 που δεν βγάζουν χοντρά

για κάθε φτασμένη εταιρεία υπάρχουν 100 νεοσύστατες που δεν θα άντεχαν ποτέ να δίνουν 1400 ΒΑΣΙΚΟ

δεν είναι τόσο απλό το πράγμα όπως παρουσιάζεται...το θέμα δεν είναι να ανέβει ο μισθός

το θέμα είναι το ΚΡΑΤΟΣ να μειώσει τις εισφορές....και να τις δώσει στον εργαζόμενο...να μειώσει την φορολογία σε όσους κάνουν νέες προσλήψεις...και άλλα που γίνονται σε χώρες που δεν κυβερνά ο νεοφιλελεύθερος κουμουνισμός των ολιγαρχών.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.478
Like
118.312
Πόντοι
16.631
για κάθε επαγγελματία που σου λέει ότι βγάζει χοντρά υπάρχουν άλλοι 100 που δεν βγάζουν χοντρά

για κάθε φτασμένη εταιρεία υπάρχουν 100 νεοσύστατες που δεν θα άντεχαν ποτέ να δίνουν 1400 ΒΑΣΙΚΟ

δεν είναι τόσο απλό το πράγμα όπως παρουσιάζεται...το θέμα δεν είναι να ανέβει ο μισθός

το θέμα είναι το ΚΡΑΤΟΣ να μειώσει τις εισφορές....και να τις δώσει στον εργαζόμενο...να μειώσει την φορολογία σε όσους κάνουν νέες προσλήψεις...και άλλα που γίνονται σε χώρες που δεν κυβερνά ο νεοφιλελεύθερος κουμουνισμός των ολιγαρχών.
αυτο δεν παιζει ρε..ξερεις ποσα πληρωνω εγω σαν μισθωτος;μου γαμαει τα ραμματα
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.461
Κριτικές
207
Like
67.331
Πόντοι
48.917
Τετραμελής οικογένειας στην αθηνα χωρίς δικό της σπιτι για να ζήσει χρειαζεται τουλάχιστον καθαρό εισόδημα 25-30χιλιααδες δλδ κατώτατος μισθός 1200 καθαρα κ νσ δουλευουν κ οι δυο γονείς ...


Για αυτο χρειάζεται λαϊκή πάλη ενάντια στο κεφάλαιο
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.478
Like
118.312
Πόντοι
16.631
Τετραμελής οικογένειας στην αθηνα χωρίς δικό της σπιτι για να ζήσει χρειαζεται τουλάχιστον καθαρό εισόδημα 25-30χιλιααδες δλδ κατώτατος μισθός 1200 καθαρα κ νσ δουλευουν κ οι δυο γονείς ...


Για αυτο χρειάζεται λαϊκή πάλη ενάντια στο κεφάλαιο
ναι συντροφε Μπρεζνιεφ
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.461
Κριτικές
207
Like
67.331
Πόντοι
48.917
ναι συντροφε Μπρεζνιεφ
Ε ειναι δυνατόν μα συζητανε για 920 μιλτα κατώτατο μισθό
?
Έλεος
Αθηνα ούτε για μεταφορικά κ ενοίκιο κ μάρκετ δεν φτάνουν


Για αυτο φορολόγειστε τις πολυεθνικές κ δώστε τον πλούτο στο λαο
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.811
Πόντοι
6.256
αυτο δεν παιζει ρε..ξερεις ποσα πληρωνω εγω σαν μισθωτος;μου γαμαει τα ραμματα
Ξέρω γιαυτό το είπα

παίζει...το έχουν κάνει σε πολύ μικρό ποσοστό..γιατί είδαν ότι ο κόσμος ψοφάει της πείνας..

οπότε η λύση δεν είναι να βαρέσουμε στο κεφάλι περισσότερα έξοδα κάθετα για όλες τις εταιρείες

θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου ότι ο εργοδότης (που χωρίς αυτόν δεν θα είχες απασχόληση) θέτει κάποια όρια

για να ρισκάρει τα λεφτά και την ζωή του σε μια εταιρεία

και μπορεί αν του κατεβάσεις πολύ τα όρια να πει "γάμα το...καλύτερα να επενδύσω σε παθητικό εισόδημα"

αν μιλάμε για καλά πορτοφόία...
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.478
Like
118.312
Πόντοι
16.631
Ξέρω γιαυτό το είπα

παίζει...το έχουν κάνει σε πολύ μικρό ποσοστό..γιατί είδαν ότι ο κόσμος ψοφάει της πείνας..

οπότε η λύση δεν είναι να βαρέσουμε στο κεφάλι περισσότερα έξοδα κάθετα για όλες τις εταιρείες

θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου ότι ο εργοδότης (που χωρίς αυτόν δεν θα είχες απασχόληση) θέτει κάποια όρια

για να ρισκάρει τα λεφτά και την ζωή του σε μια εταιρεία

και μπορεί αν του κατεβάσεις πολύ τα όρια να πει "γάμα το...καλύτερα να επενδύσω σε παθητικό εισόδημα"

αν μιλάμε για καλά πορτοφόία...
για αυτους που δουλευω εχουν ΠΟΛΥ χρημα αλλα δεν το δινουν σε μας αν και παιρνω παραπανω απο τον μεσο ορο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom