Δυστυχώς ΔΕΝ γνωρίζω ούτε αυτό, ούτε εάν θα πεταχτεί χαρταετός την Καθαρά Δευτέρα κι αν θα σερβίρεται λαγάνα κατά την είσοδο και ταραμοσαλάτα κατά την έξοδο
Δυστυχώς ΔΕΝ γνωρίζω ούτε αυτό, ούτε εάν θα πεταχτεί χαρταετός την Καθαρά Δευτέρα κι αν θα σερβίρεται λαγάνα κατά την είσοδο και ταραμοσαλάτα κατά την έξοδο
να ρωτησω κατι ρε παιδια ?
η ρομινα που δουλευει σημερα βουλιαγμενης 23,00-05,00 ειναι η ιδια κοπελα που ειναι στο βουνο βριλησου 42? :S
για δεν ξερω σημερα γυρισα απο ιταλια ,
ας μας πει καποιος
να ρωτησω κατι ρε παιδια ?
η ρομινα που δουλευει σημερα βουλιαγμενης 23,00-05,00 ειναι η ιδια κοπελα που ειναι στο βουνο βριλησου 42? :S
για δεν ξερω σημερα γυρισα απο ιταλια ,
ας μας πει καποιος
να ρωτησω κατι ρε παιδια ?
η ρομινα που δουλευει σημερα βουλιαγμενης 23,00-05,00 ειναι η ιδια κοπελα που ειναι στο βουνο βριλησου 42? :S
για δεν ξερω σημερα γυρισα απο ιταλια ,
ας μας πει καποιος