spoon
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2008
- Μηνύματα
- 4.982
- Κριτικές
- 23
- Like
- 9
- Πόντοι
- 5.825
Που ειναι οι ατελειωτες οι ποδαρες σημερα?
τι ανδρας ειναι αυτος που εχω ,καφε μερα με τρελενει πιο πολυ αχχχχχχχχχχχχ,,,,,,θα πεθανω απο αγαπι


Καλησπέρα Ρομίνα ατέλειωτη !!!![]()
![]()
Την τρέλα κουβαλάω με το τσουβάλι....Εδώ που τα λέμε,
όσο κι αν θέμε
πιό τρελή απο σένα, Μαρία
δεν υπάρχει στο κόσμο καμία !
![]()
χαχα
..χεχεΩπα!!!Αρχιζουν τα καλα τωρα!!!!!!!!!!!!!!γεια σου καυλα![]()
Εγώ παρακολουθώ τα πάντα . Πάμε για κουαρτέτο ?Ωπα!!!Αρχιζουν τα καλα τωρα!!!!!!!!!!!!!!![]()

:-* :-* :-*![]()
![]()
τι ανδρας ειναι αυτος που εχω ,καφε μερα με τρελενει πιο πολυ αχχχχχχχχχχχχ,,,,,,θα πεθανω απο αγαπι
![]()
![]()
![]()
να αλλαξετε πΑ ντΑ λο νι κυριε. να παρετε με φερμουαρΕχει βρει τα κουμπια μου η ατιμη!!!![]()

Θα πήγαινες στην Κιμ:-* :-* :-*
Τι θα εκανα χωρις εσενα στον κοσμο αυτον!!!!!!!!!!!!

Και το ρωτας?Εγώ παρακολουθώ τα πάντα . Πάμε για κουαρτέτο ?![]()

να αλλαξετε πΑ ντΑ λο νι κυριε. να παρετε με φερμουαρ![]()

:-X :-XΘα πήγαινες στην Κιμ![]()

:-* :-* :-*
Τι θα εκανα χωρις εσενα στον κοσμο αυτον!!!!!!!!!!!!

:-X :-X
Οχι εδω αυτα!!!
Θα με σκοτωσει!!!![]()
