You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
ρε ειναι μια ωρα με παιχτη παραπανω...μια χαρα χωρίς επιθετικο.![]()
αστο
ομαδα να παρει κυπελο ειναι ο θρυλος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 20.923
- Κριτικές
- 148
- Λύσεις
- 5
- Like
- 10.925
- Πόντοι
- 17.085
Δεν πειράζει. Θα τους γαμήσουμε στο σπιτάκι τους.
(καλά, με κόσμο και με 11 παίχτες είχαμε πάρει σίγουρα σκορ πρόκρισης)
(καλά, με κόσμο και με 11 παίχτες είχαμε πάρει σίγουρα σκορ πρόκρισης)
brabus67
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 36.282
- Like
- 19.209
- Πόντοι
- 2.606
τι αυστηρη ανύπαρκτηΜας γάμησε το αρχίδι ο διαιτητής. Πολύ αυστηρή η κόκκινη.
mpouxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Ιουλ 2014
- Μηνύματα
- 8.639
- Κριτικές
- 173
- Like
- 10.076
- Πόντοι
- 16.746
https://[URL unfurl="true"]www.sport24.gr/incoming/article5333072.ece/BINARY/w700/168440.jpg[/img[/URL]] :headbang3:
[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/el/e/ef/AS_Iltex_Lykoi.gif
Η Τζούλια της Ευρώπης ιδρωσε πολυ να παρει το ιστορικο Χ από την αρμάδα που εδρεύει στο Καλοχωρι της Θεσσαλονίκης!!!
[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/el/e/ef/AS_Iltex_Lykoi.gif
Η Τζούλια της Ευρώπης ιδρωσε πολυ να παρει το ιστορικο Χ από την αρμάδα που εδρεύει στο Καλοχωρι της Θεσσαλονίκης!!!

bourdeliaris82
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 22 Οκτ 2011
- Μηνύματα
- 7.094
- Κριτικές
- 60
- Like
- 8.410
- Πόντοι
- 6.797
Στη ρεβανς θα γαμησουμε. Αρκει να βαλουμε νωρις το πρωτο να τους χορευουμε
gregory35
Μέγας
- Εγγρ.
- 30 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 15.660
- Κριτικές
- 25
- Like
- 4.464
- Πόντοι
- 3.535
Ρε παπάρα να το έγραψε αυτό το ποστ ένας Παναθηναϊκός να έλεγα δε γαμιέται. Αλλά ένας ΠΑΟΚτζης ρε; Ένας ΠΑΟΚτζής. Δηλαδή έχει αποθρανσυνθεί τελείως!!! Εσείς ΑΝ πέρνατε έστω Χ και με 10 παίκτες για μια ώρα από αυτό το "χωριό" που λες θα κάνατε λες και θα είχατε κατακτήσει το διαλαξιακό. Σου έχω πει ρε μαλάκα. Όταν έχει ευρωπαϊκούς αγώνες ΕΙΔΙΚΑ εσύ θα πρέπει να μένεις κλεισμένος στη τρύπα σου με μια μαλαματίνα αγκαλιά....https://[URL unfurl="true"]www.sport24.gr/incoming/article5333072.ece/BINARY/w700/168440.jpg[/img[/URL]] :headbang3:
[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/el/e/ef/AS_Iltex_Lykoi.gif
Η Τζούλια της Ευρώπης ιδρωσε πολυ να παρει το ιστορικο Χ από την αρμάδα που εδρεύει στο Καλοχωρι της Θεσσαλονίκης!!!![]()
https://[URL unfurl="true"]www.sport24.gr/incoming/article5333072.ece/BINARY/w700/168440.jpg[/img[/URL]] :headbang3:
[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/el/e/ef/AS_Iltex_Lykoi.gif
Η Τζούλια της Ευρώπης ιδρωσε πολυ να παρει το ιστορικο Χ από την αρμάδα που εδρεύει στο Καλοχωρι της Θεσσαλονίκης!!!![]()
Σας τσούζουν ακόμα και οι ισοπαλίες μας ?χαχαχαχα
gregory35
Μέγας
- Εγγρ.
- 30 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 15.660
- Κριτικές
- 25
- Like
- 4.464
- Πόντοι
- 3.535
Λίγες μέρες αφού διεγνώσθει με τον ιό ο Μαρινάκης έχουμε αυτά
Ανώμαλα γούστα έχει ο χοντρός.......
Πιο πιθανο να ειχε κανα σεσιον με την γυναικα του παρουσιαστη του σαρβαιβορ
Λίγες μέρες αφού διεγνώσθει με τον ιό ο Μαρινάκης έχουμε αυτά
Ανώμαλα γούστα έχει ο χοντρός.......
BAKALIS74
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 5.102
- Like
- 2.479
- Πόντοι
- 506
Κοντεύω να σαλτάρω τόσες μέρες χωρίς ολυμπιακό... Είμαι σε φάση στέρησης... :'(
![]()
βάζε κανά παλιό βιντεάκι στο youtube
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.770
- Like
- 57.701
- Πόντοι
- 12.756
τι να πει και ο τρουμπακης. :-(Κοντεύω να σαλτάρω τόσες μέρες χωρίς ολυμπιακό... Είμαι σε φάση στέρησης... :'(
![]()
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 274
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 31K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 36K