Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 52 άτομα (0 μέλη και 52 επισκέπτες)

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
μια χαρα χωρίς επιθετικο.  :think:
 

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.055
Like
3.713
Πόντοι
606
Με 10 και η Γουλβς,μπαίνει ο Κοντένσε
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
σου εχει γαμησει τα θεια ο ποντενσε ψυχανωμαλο και νομιζεις οτι οτι κατι ειπες τωρα
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
Άμα δεν το έβαζαν όπως το έβαλαν οι αγγλίδες,δεν σκόραραν ούτε με αίτηση
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085
Δεν πειράζει. Θα τους γαμήσουμε στο σπιτάκι τους.
(καλά, με κόσμο και με 11 παίχτες είχαμε πάρει σίγουρα σκορ πρόκρισης)
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.639
Κριτικές
173
Like
10.076
Πόντοι
16.746
https://[URL unfurl="true"]www.sport24.gr/incoming/article5333072.ece/BINARY/w700/168440.jpg[/img[/URL]] :headbang3:

[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/el/e/ef/AS_Iltex_Lykoi.gif :grin:

Η Τζούλια της Ευρώπης ιδρωσε πολυ να παρει το ιστορικο Χ από την αρμάδα που εδρεύει στο Καλοχωρι της Θεσσαλονίκης!!! :rockon:
 

bourdeliaris82

Ανώτερος
Εγγρ.
22 Οκτ 2011
Μηνύματα
7.094
Κριτικές
60
Like
8.410
Πόντοι
6.797
Στη ρεβανς θα γαμησουμε. Αρκει να βαλουμε νωρις το πρωτο να τους χορευουμε
 

gregory35

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
15.660
Κριτικές
25
Like
4.464
Πόντοι
3.535
https://[URL unfurl="true"]www.sport24.gr/incoming/article5333072.ece/BINARY/w700/168440.jpg[/img[/URL]] :headbang3:

[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/el/e/ef/AS_Iltex_Lykoi.gif :grin:

Η Τζούλια της Ευρώπης ιδρωσε πολυ να παρει το ιστορικο Χ από την αρμάδα που εδρεύει στο Καλοχωρι της Θεσσαλονίκης!!! :rockon:
Ρε παπάρα να το έγραψε αυτό το ποστ ένας Παναθηναϊκός να έλεγα δε γαμιέται. Αλλά ένας ΠΑΟΚτζης ρε; Ένας ΠΑΟΚτζής. Δηλαδή έχει αποθρανσυνθεί τελείως!!! Εσείς ΑΝ πέρνατε έστω Χ και με 10 παίκτες  για μια ώρα από αυτό το "χωριό" που λες θα κάνατε λες και θα είχατε κατακτήσει το διαλαξιακό. Σου έχω πει ρε μαλάκα. Όταν έχει ευρωπαϊκούς αγώνες ΕΙΔΙΚΑ εσύ θα πρέπει να μένεις κλεισμένος στη τρύπα σου με μια μαλαματίνα αγκαλιά....
 

rokos

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουλ 2010
Μηνύματα
937
Κριτικές
1
Like
163
Πόντοι
6
https://[URL unfurl="true"]www.sport24.gr/incoming/article5333072.ece/BINARY/w700/168440.jpg[/img[/URL]] :headbang3:

[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/el/e/ef/AS_Iltex_Lykoi.gif :grin:

Η Τζούλια της Ευρώπης ιδρωσε πολυ να παρει το ιστορικο Χ από την αρμάδα που εδρεύει στο Καλοχωρι της Θεσσαλονίκης!!! :rockon:

Σας τσούζουν ακόμα και οι ισοπαλίες μας ?χαχαχαχα
 

8/2/1981

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2018
Μηνύματα
1.186
Κριτικές
3
Like
4.932
Πόντοι
736

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ
 

Συνημμένα

  • Inst-image-1.jpg
    Inst-image-1.jpg
    74,4 KB · Εμφανίσεις: 33
  • IMG_20200314_151833_902.jpg
    IMG_20200314_151833_902.jpg
    63,9 KB · Εμφανίσεις: 55

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
Κοντεύω  να σαλτάρω τόσες μέρες χωρίς ολυμπιακό... Είμαι σε φάση στέρησης...  :'(
pic20193.jpg
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
:headbaning1: :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:
 

Συνημμένα

  • 90797700_3416025075079151_6978877404194275328_o.jpg
    90797700_3416025075079151_6978877404194275328_o.jpg
    44,4 KB · Εμφανίσεις: 33

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom