raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.993
- Like
- 26.719
- Πόντοι
- 5.006
Εν έτει 2020 ο μαραντονα ευχήθηκε χρόνια πολλά στον ριβαλντο με μια φώτο στο ινσταγκραμ που και οι δύο αυτοί τεράστιοι παίκτες φορούσαν την μπλούζα του θρύλου...την στιγμή που οι άλλοι ελληνικοί σύλλογοι βρίσκονται στην ανυποληψία, ο θρύλος παίζει μπάλα σε αλλο επιπεδο 
[instagram]https://www.instagram.com/p/B_LQ8crFpDc/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading [/instagram]

[instagram]https://www.instagram.com/p/B_LQ8crFpDc/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading [/instagram]
