troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
μαλακιες θειο....Τι λέει το ματσάκι?
δοκαρι ειχαμε,αποβολη αλλα πολυ κρυα πραγματα
μαλακιες θειο....Τι λέει το ματσάκι?
ναι ενω δεν εδωσε αντιστοιχη στο φαουλ που κανανε στον βαλμπουενα....Μας γάμησε το αρχίδι ο διαιτητής. Πολύ αυστηρή η κόκκινη.
γαμω τον κωροναιο μου γαμμω τα προβληματα
ΖΗΤΩ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

ρε αδερφε θα σβησει το φως,θα σβησει ο ηλιος και εμας εδω θα μας φωτιζει ο ολυμπιακος....
17 ελλαδαΕλ ελ ελ![]()
![]()
![]()
σου ειπα βγαλτε εξω τον μπαχαλάκη.δεν πειραζει...

και να βαλει ποιον?σου ειπα βγαλτε εξω τον μπαχαλάκη.![]()