Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 69 άτομα (0 μέλη και 69 επισκέπτες)

old boy

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
6 Αυγ 2010
Μηνύματα
5.226
Κριτικές
90
Like
13.602
Πόντοι
25.700
Δεν έχει βγει ακόμα απόφαση για τα σημερινά παιχνίδια καθώς ομάδες και διαιτητές έχουν ήδη ταξιδέψει.
 

bihtis

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.701
Κριτικές
7
Like
387
Πόντοι
36
Δεν έχει βγει ακόμα απόφαση για τα σημερινά παιχνίδια καθώς ομάδες και διαιτητές έχουν ήδη ταξιδέψει.
θα βγει εντός της ημέρας και μάλλον θα αφορά και τα σημερινά
 

old boy

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
6 Αυγ 2010
Μηνύματα
5.226
Κριτικές
90
Like
13.602
Πόντοι
25.700
Αν μιλάς με την UEFA δεκτό, εγώ δυστυχώς δεν έχω τέτοιες άκρες...
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085
Κοίτα ρε πούστη μου τί μας βρήκε πάνω που ετοιμαζόμασταν να το σηκώσουμε φέτο.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.729
Like
57.555
Πόντοι
12.756
Κανονικά το Ολυμπιακός-Γουλβς και το Europa, από αύριο η αναβολή της UEFA! :grin:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.729
Like
57.555
Πόντοι
12.756
Η UEFA γνωστοποίησε ότι την επόμενη εβδομάδα θα γίνει τηλεδιάσκεψη για να παρθούν αποφάσεις αναφορικά με τα πρωταθλήματα, τις δικές της διοργανώσεις και φυσικά την πιθανή αναβολή του Euro 2020 λόγω του κορονοϊού.

Περισσότερα σε λίγο...
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
παει να κανει την πρωτη του ευρωπαικη πορεια ο γαυρος και κοντευει να διαλυθει το συμπαν
 

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
Κ οι φαπες επεφταν στρ8 θρου
 

Συνημμένα

  • Inst-image.jpg
    Inst-image.jpg
    89,8 KB · Εμφανίσεις: 43

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.278
Like
19.193
Πόντοι
2.606

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
παμε ρε θρυλε  :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:

Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΧΑΡΑ!!!!
 

gregory35

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
15.660
Κριτικές
25
Like
4.464
Πόντοι
3.535
Κ οι φαπες επεφταν στρ8 θρου
Ασε μας ρε παπάρα. Μπλούζα και σημαία σιδερωμένη. Λες και είναι δύσκολο να αγοράσεις μπλούζα με το σήμα των Γουλφς και να φτιάξεις τη σημαία.....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom