Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 61 άτομα (3 μέλη και 58 επισκέπτες)

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.260
Like
911
Πόντοι
96
Σα δεν ντρεπονται απο το 2 γκολ....απαπαπαπα
 

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
ΣΚΟΡ ΠΟΛΟ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ..
 

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
ΤΣΙΜΙΚΑΣ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΓΙΑ ΡΕΑΛ ΠΡΙΝ Ν ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ..
ΣΕΜΕΔΟ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΟΒΑΡΟΣ ΧΑΒΑΛΕΣ..ΠΑΛΙ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΣΚΑΝΚ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΟΤΙΣΕΙ..ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΘΑ ΚΑΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΤΣ..ΤΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΒΑΡΕΛΟΦΡΟΝΩΝ ΕΥΡΩΠΗΣ..
 

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
Ο ΣΝΤΡΟΧΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΕΤΣΕΝΟ ΚΛΟΟΥΝ ΕΙΧΑΝ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟ ΟΒΕΡ Κ ΤΟ Χ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ..
ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΚΑΡΑΒΙΑ Ο ΒΑΓΓΕΛΑΣ Κ ΠΕΝΤΕ ΤΣΙΓΑΡΑΔΙΚΑ Ο ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΤΖΙΚΙΣΤΑΝ..
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.423
Like
49.186
Πόντοι
10.131
Καλα 2-2 στο 12΄!! Με τα χερια τα βαζουν τα γκολ :huh: :think:
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.338
Κριτικές
11
Like
19.645
Πόντοι
3.846
μας εστειλε ταμειο ο μπαοκ στο 72 με το γκολ και τα κερδη θα πανε για  :takethis:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Μαγεια το διδυμο Σεμεδο-Σισε σημερα.... :jerking:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
σούπερ.γιατι και τι γκολ έχασε ο Σισέ ολόκληρος σκυλαραπας.. >:(

Καλα ειδικα αυτος ο μπετοβλακας εχει δωσει ρεστα....και στα δυο πρωτα γκολ του ΖΜΠΑΟΓΚ φερει ευθυνη και μετα χανει 2 κεφαλιες αμαρκαριστος σε κενη εστια.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.699
Like
57.457
Πόντοι
12.756
Ρε πουστοπαιδο αυτιαγκουρα γαμω το σπίτι σου μουνοπανο..γαμω τα πάντα σου...
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.712
Πόντοι
5.006
δεν ειχε συγκεντρωση σημερα η ομαδα...φανηκε ξεκαθαρα στα λαθη της αμυνας και στις 3 αχαστες ευκαιριες του σισε...νταξει λογικο ειναι μετα απο τοσα συνεχομενα παιχνιδια στα κοκκινα...
λιγο πιο προσεκτικη αν ηταν η ομαδα θα ειχε καθαρισει την προκριση απο σημερα καθως οι μπουγατσες ειναι ερειπια...

 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.712
Πόντοι
5.006
στα νεα του ερασιτεχνη :
το πολο ανδρων επεστρεψε στις νικες στην γερμανια και συνεχιζει το κυνηγι της 2ησ θεσης στον ομιλο...γενικα φετος ειναι πολυ μπερδεμενος ο αλλος ομιλος καθως εμφανιστηκε μια ακομα ουγγρικη ομαδα που απειλει προ ρεκο και βουδαπεστη...παμε να το παρουμε και φετος... :rockon:

στο βολευ γυναικων ειμαστε στους 4 και πλεον τα πραγματα σοβαρευουν...θα παιξουμε με μια πολυ καλη ομαδα απο γαλλια (παντως σχετικα χειροτερη απο την περσινη βολερο απο την γαλλια που μας απεκλεισε) κσι στον τελικο μας περιμενουν οι τουρκαλες...παμε να το παρουμε και φετος... :rockon:
 

txar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
4.354
Κριτικές
3
Like
2.437
Πόντοι
736
βαζεις ενα γκολακι εδω κ καθαριζεις με τους αμπαλους κανονικα
για να δουμε
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom