Πάτροκλος dON
Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Νοε 2019
- Μηνύματα
- 11
- Like
- 2
- Πόντοι
- 0
Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ απίστευτο γλέντι φιλαράκι μου.
οταν κερδίζεις με αβαντα 2 γκολ από τους διαιτητες μπαινεις θρασυτατα να γραψεις
όταν με αβαντα παλι 2 γκολ από τους διαιτητες ΧΑΝΕΙΣ, τι μπαινεις να γραψεις????
αντε μουλωξε.
τι είναι αυτό με τους γαυρους ρε.
με την βοηθεια των διαιτητών νικάνε εχουν μουτρα και μιλανε.
με την βοηθεια των διατητων ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ και παλι δεν κρυβονται????
ποση ξεφτιλα πια ρε

Απόφαση «βόμβα» για ΠΑΟΚ και Ξάνθη, καθώς αφαιρούνται 7 βαθμοί από την κάθε ομάδα για την πολυϊδιοκτησία.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Αααααααα ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ.
![]()
καυλαντιζω σιγά μη πανηγυρίζω για τους μαο μαο.....Τι πανηγυριζεις ρε αδερφε...τα μουνοπανα Β εθνικη επρεπε να πανε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.Και τι εγινε που φαγανε -7;Το πρωταθλημα ετσι και αλλιως ηταν χαμενο για αυτους και η Ξανθη δεν θα πεσει κατηγορια με -7 και του χρονου θα ειναι και τα δυο μπουρδελα Α εθνικη να δινουν βαθμους ο ενας στον αλλον.
Έλα μπουρδελα τα μάθατε τα νέα??
Ξεκίνησε η αφυδάτωση....
[move][size=90pt]ΞΕΡΟΕΧΥΣΑΑΑ ΤΑΝΕΣΠΟΥ!!![/size][/move]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


Νέο «χτύπημα» του Γιώργου Σαββίδη για την τιμωρία του ΠΑΟΚ λόγω της υπόθεσης πολυιδιοκτησίας.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ακόλουθού του, ανέφερε -κάνοντας επίθεση στον Ολυμπιακό- μέσω Instagram: «Με το γαυροσύστημα δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, ειδικά όταν είσαι μόνος σου. CAS». ΠΉΓΑΙΝΕ ΑΥΤΙΣΤΙΚΌ ΝΑ ΦΑΣ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΥΤΣΑ.![]()
![]()
![]()

ποια μαν γιου ρε τυπε γελαει ο κόσμος..Βαλτε μεγκα να δειτε μαντσεσταρα γαμω την λιβερπουλ σας..
παιχτη ειδες τον γουρουνει πως εχει καταντησει απο τα μακροβουτια στο σκατς κ στις σπαλομπριζολες???ποια μαν γιου ρε τυπε γελαει ο κόσμος..
Ρε whois γιατι γραφεις συνεχεια κεφαλαια?ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ
ΠΟΥ ΖΗΛΕΥΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΔΡΕΣ ΤΩΝ ΓΚΕΟΥΛΩΝ..
ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ Η ΕΠΙΜΟΝΗ ΤΟΥΣ..ΔΕΝ ΤΟ ΒΟΥΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ Κ ΑΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ..ΕΜΕΙΣ ΚΥΝΗΓΑΜΕ ΤΑ ΜΑΛΑΚΙΣΤΗΡΙΑ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΝ ΕΣΤΩ Κ ΛΙΓΟ ΟΤΑΝ Η ΟΜΑΔΑ ΘΕΛΕΙ ΣΠΡΩΞΙΜΟ.
ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΡΕ ΤΥΠΕ..ΜΕ ΤΟΣΑ ΑΝΑΡΧΙΔΑ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΣΚΑΓΕ..Ρε whois γιατι γραφεις συνεχεια κεφαλαια?
Εισαι γαυρος και γαμας, μην μας γαμας και τα ματια ομως!!!
ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΡΕ ΤΥΠΕ..ΜΕ ΤΟΣΑ ΑΝΑΡΧΙΔΑ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΣΚΑΓΕ..
ΥΓ ΑΓΑΠΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΑ ΤΟΥ..
ΥΠΟΜΟΝΗ..