δεν ειχε συγκεντρωση σημερα η ομαδα...φανηκε ξεκαθαρα στα λαθη της αμυνας και στις 3 αχαστες ευκαιριες του σισε...νταξει λογικο ειναι μετα απο τοσα συνεχομενα παιχνιδια στα κοκκινα...
λιγο πιο προσεκτικη αν ηταν η ομαδα θα ειχε καθαρισει την προκριση απο σημερα καθως οι μπουγατσες ειναι ερειπια...
αργησε κ ο αλλος τυπε..
Επρεπε να εχει πεταξει τον αραπακλα μεσα νωριτερα..
Ο ΤΡΑΓΙΚΟΤΕΡΟΣ ΟΛΩΝ ΗΤΑΝ Ο ΜΠΟΥΧΑΒΛΑΚΗΣ..
ΖΕΜΠΕΚΙΕΣ ΚΑΡΓΑ ΛΕΜΕ..
ΜΑΣΟΥΡΑΣ ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΟΣ-ΣΟΒΑΡΟΣ..
ΕΧΕΙ ΚΑΒΑΤΖΩΣΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ..
Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΕ..
ΑΡΧΙΔΑΤΟ ΤΟΝ ΕΚΟΨΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΑΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΕΤΑ ΤΟ 2-2..
ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΕΡΜΑΤΖΗ ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΙΝΙΑ ΔΕΜΕΝΟ ΣΤΑ ΔΟΚΑΡΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ..
ΒΑΛΜΠΟΥ ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ???
ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΟΣ..
ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΣΑΞΙΟΥΣ ΒΟΗΘΟΥΣ ΓΥΡΩ ΤΟΥ..
ΜΟΝΟ Η ΤΣΙΜΙΚΑΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ Κ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ..
Ο ΒΑΓΓΕΛΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΡΙΞΕΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑ Κ ΤΗΝ ΑΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΑΡΑΕΙ..
Ο ΣΕΜΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΤΟΥΡΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΛΑΣΗΣ ΑΛΛΑ ΧΑΒΑΛΕΣ ΒΛΑΚΕΝΤΙΟΣ..
ΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΠΟΥ ΑΡΠΑΖΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΤΣ Κ ΤΟ ΜΟΝΙΜΟ ΧΥΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΑΡΑΣ ΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΓΚΡΕΜΙΖΕΙ ΟΣΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ..
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΠΛΑΚ ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ???
ΝΤΙΖΑΜΠΙΛΙΤΥ ΕΚ DNA..
Ή ΤΟΥ ΥΨΟΥΣ Ή ΤΟΥ ΒΑΘΟΥΣ..
ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΟΥΝ..
ΤΟ ΟΤΙ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΕ..ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΧΑΖΟΙ..
ΣΤ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ ΟΜΩΣ..
ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΜΑΤΣΑΚΙ..
ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ..