Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 34 άτομα (1 μέλη και 33 επισκέπτες)

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
αμα δεν μπουμε με τσαμπουκα , τα βλεπω δυσκολα τα πραματα . Κανονικα 7 πρεπει να ριξουμε οπως η Bayern αλλα με τετοιες παπαριες στην αμυνα ... :S
μια καναμε ρε τυπε...ασε την μουργα σε παρακαλω
 

papaflik

Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2007
Μηνύματα
375
Κριτικές
2
Like
37
Πόντοι
1
του ολυμπιακου κωλοφαρδα
2 σουτ κανανε 2 γκολ βαλανε
της τοτεναμ ηταν αριστουργημα

Πονάς μωρή στραβοχυμένη λεκανατζού ??

Οι υπόλοιποι μην ασχολείστε μαζί του. Δεν φταίει αυτός. Φταίει η μαμή της οποίας γλίστρησε από τα χέρια μετά τη γέννα και έσκασε με το κεφάλι στο πάτωμα.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
δεν ξερω τι θα παιξει με αλλαγες ο θρυλος...
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
αυτος ο μερια ειναι ενα κραμα μπεκενμπαουερ - μπαρεζι

καλο θα ειναι να μη βγει απο την 11αδα φετος
 

maldi

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2010
Μηνύματα
930
Κριτικές
9
Like
90
Πόντοι
6
Και παλι κριμα... :grin:


Θα χαρω να το ξαναποσταρω :grin:
 

nikos231

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2018
Μηνύματα
1.410
Like
2.251
Πόντοι
456
Οχι οτι θελω να γινω εριστικός ρε τυποι αλλα πως σας κατουρησε ετσι το πουλι?
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
Οχι οτι θελω να γινω εριστικός ρε τυποι αλλα πως σας κατουρησε ετσι το πουλι?
ειναι μυρωδιαδες τυπε απο ευρωπη
για καμια ξανθη και κανεναν παναιτωλικο καλοι ειναι
 

maldi

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2010
Μηνύματα
930
Κριτικές
9
Like
90
Πόντοι
6
Κριμα,κριμα,κριμα  :grin:
 

kosamf

Μέγας
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.835
Κριτικές
26
Like
2.340
Πόντοι
4.705
Ολοι εσεις εχετε συνδρομητικη;

Υπαρχει καποιος χριστιανος που μπορει να μοιραστει ενα λινκ (εστω σε PM) για streaming?
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.492
Κριτικές
11
Like
11.966
Πόντοι
4.546
και ολο το βραδυ κλαμα για το "Φαουλ" στον Τσιμικα...


που αντι να παει να παιξει τη μπαλα βλεπει οτι ο αντιπαλος κανει προβολη και απλωνει το ποδι του για να σκαλωσει επιτηδες!

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom