troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.755
- Πόντοι
- 5.506
μια καναμε ρε τυπε...ασε την μουργα σε παρακαλωαμα δεν μπουμε με τσαμπουκα , τα βλεπω δυσκολα τα πραματα . Κανονικα 7 πρεπει να ριξουμε οπως η Bayern αλλα με τετοιες παπαριες στην αμυνα ... :S