Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 64 άτομα (4 μέλη και 60 επισκέπτες)

Mitsos_35

Μέλος
Εγγρ.
5 Σεπ 2019
Μηνύματα
658
Κριτικές
2
Like
410
Πόντοι
26
Εγω δεν περιμενα κατι απο σημερα ,μαλιστα οταν στο μισαωρο βλεπω 0-2 ,το πιστευα για ανατροπη,στοιχηματικα πληρωνε λιγο παντως η ανατροπη


Το θεμα ειναι η τελευταια αγωνιστικη,θα ειναι μεγιστη αποτυχια εαν δεν κερδισουμε την χειροτερη ομαδα των ομιλων φετος τον ερυθρο αστερα ...

 

nikos231

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2018
Μηνύματα
1.410
Like
2.251
Πόντοι
456
Ουτε να γραψω δεν μπορω με εσας ρε τυποι  :2funny: :2funny: :2funny:
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
τωρα θα σας γαμησουνε
4-5 θα φατε
4-5 ψωλες τη μερα τρως εσυ.
περισσοτερα κομπλεξ και απο τα παοκια θα σας δημιουργησουμε σκουπιδια
εσυ συγκεκριμενα γονατισε να μου παρεις ενα υγρο τσιμπουκακι
 

maldi

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2010
Μηνύματα
930
Κριτικές
9
Like
90
Πόντοι
6
Τσοντα!!!! Κριμα,κριμα,κριμα,κριμα...σας ευχαριστουμε για το υπεροχο βραδυ .
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
δειτε τσου λου....
δειτε μπαλα στο ανωτατο επιπεδο...
δειτε καημενοι και στερημενοι....
ΜΟΝΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
ρε το μαλακα το τρουπακι
καλυτερα να μασαει παρα να μιλαει
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
ρε αστερα ραχούλας κοιτα πότε θα ξαναπαίξεις ευρώπη και τότε να έχεις λόγο.
δεν ακουτε το πουλι και δεν πατε ταμειο τουλαχιστον
ακουστε και καποιον που εχει φαει την ευρωπη με το κουταλι
τσαμπα λεφτα σας δινω και τα κλωτσατε
μου αρχιζετε τα κολοκοτρωνεϊκα και στο τελος παλι στο μπουκιτσι ειστε
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
δεν ακουτε το πουλι και δεν πατε ταμειο τουλαχιστον
ακουστε και καποιον που εχει φαει την ευρωπη με το κουταλι
τσαμπα λεφτα σας δινω και τα κλωτσατε
μου αρχιζετε τα κολοκοτρωνεϊκα και στο τελος παλι στο μπουκιτσι ειστε
κουτάλι με τρύπες ετρωγες πουλάκι.
 

Mitsos_35

Μέλος
Εγγρ.
5 Σεπ 2019
Μηνύματα
658
Κριτικές
2
Like
410
Πόντοι
26
δεν ακουτε το πουλι και δεν πατε ταμειο τουλαχιστον
ακουστε και καποιον που εχει φαει την ευρωπη με το κουταλι
τσαμπα λεφτα σας δινω και τα κλωτσατε
μου αρχιζετε τα κολοκοτρωνεϊκα και στο τελος παλι στο μπουκιτσι ειστε

Εγω μολις πηγα να το βαλω,το κανε 2-2...

 

kosamf

Μέγας
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.835
Κριτικές
26
Like
2.340
Πόντοι
4.705

Πώς ειναι η κατασταση τωρα;
Ο Ολυμπιακος διεκδικει κατι απο τον Ομιλο, ή παει σπιτι;
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
δεν ακουτε το πουλι και δεν πατε ταμειο τουλαχιστον
ακουστε και καποιον που εχει φαει την ευρωπη με το κουταλι
τσαμπα λεφτα σας δινω και τα κλωτσατε
μου αρχιζετε τα κολοκοτρωνεϊκα και στο τελος παλι στο μπουκιτσι ειστε


Eτοιμάσου για επικό γαμήσι......  :S
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
κριμα που τα 6 γκολ η μπαγερν τα φυλαγε για τον ερυθρο αστερα και δεν τα εριξε στους γαυροι τις προαλλες
 

Mitsos_35

Μέλος
Εγγρ.
5 Σεπ 2019
Μηνύματα
658
Κριτικές
2
Like
410
Πόντοι
26
Πώς ειναι η κατασταση τωρα;
Ο Ολυμπιακος διεκδικει κατι απο τον Ομιλο, ή παει σπιτι;

Νικη παση θυσια τελευταια αγωνστικη απο την χειροτερη ομαδα των ομιλων μεχρι στιγμης ερυθρο αστερα

για προκριση στο γιουροπα λιγκ...
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
Eτοιμάσου για επικό γαμήσι......  :S
εδω ειναι τα τσιριγωτικα στηθη

hqdefault.jpg
 

kosamf

Μέγας
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.835
Κριτικές
26
Like
2.340
Πόντοι
4.705
Νικη παση θυσια τελευταια αγωνστικη απο την χειροτερη ομαδα των ομιλων μεχρι στιγμης ερυθρο αστερα

για προκριση στο γιουροπα λιγκ...

Ρε τυπε, εριξα μια γρηγορη ματιά πριν και νομιζω πως ειδα 1 βαθμο ο ΟΣΦΠ και 5 ο Ερυθρος Αστερας. Αλλά μπορει να κανω και λαθος, γιατι δεν παρακολουθω πολυ φετος.
 

ririkonav

Ανώτατος
Εγγρ.
2 Απρ 2007
Μηνύματα
6.140
Κριτικές
49
Like
7.103
Πόντοι
11.445
ολοι οι βαζελοι ειδανε γαυρο αντι να δουνε GNTM  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

msakis

Μέγας
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
7.782
Κριτικές
20
Like
12.690
Πόντοι
4.546
Ρε τυπε, εριξα μια γρηγορη ματιά πριν και νομιζω πως ειδα 1 βαθμο ο ΟΣΦΠ και 5 ο Ερυθρος Αστερας. Αλλά μπορει να κανω και λαθος, γιατι δεν παρακολουθω πολυ φετος.

3 βαθμούς έχει όλους κι όλους με την ανατροπή επί του γαύρου στην Σερβία!
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom