Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Δεν υπάρχει συμβολαιο πλέον που να μην είναι υπεραξια... το τίμημα της επιτυχίας.Τον Ντόρσει τον θέλεις. Και τον έχει στα σκαριά για πρόωρη ανανέωση με αναβαθμισμένες αποδοχές. Αλλά ο πρεζάκιας έχει ήδη κάνει την δουλειά.
Και να δημιουργήσει υπεραξίες. ή του τα δίνεις ή του τα δίνει αυτός.
Κανεις δεν ασχολείται πλέον με το πρωτάθλημα και το κύπελλο.... όλες οι ομάδες το καλοκαίρι φτιάχνονται για την Ευρωλιγκα.Ρε φιλε ειναι ξεκαθαρα κινηση εντυπωσεων και επικοινωνιακες αρχιδιες.
Ηθελε να βαλει ενα κοκκινο πανι στην ομαδα του, να χαλασει τις σχεσεις μας με τον παικτη (που θα παρει και ελληνικο διαβατηριο) και να μας ανακατεψει και καλα... του πηγε γουρι και με το σλουκα, και ο προληπτικος πρεζακιας ειπε να το ξανακανει.
Αγωνιστικα στα αρχιδια μας, θα εχουν ενα πλεονεκτημα κυπελλο πρωταθλημα αν δεν τραυματιστει και αυτο. Ηταν ο τεταρτος μας σεντερ ετσι οπως εγιναν τα πραγματα, και δεν χωραγε σε εμας. Και τωρα θα φαει μπινελικια μεν, αλλα τετοιο συμβολαιο σε αυτην την ηλικια ουτε στα ονειρα του, τι να του πεις; Μην παρεις τα ευκολα φραγκα απο τους χαζους βαζελους;
Απλα, τωρα ο κοουτς Μπι πρεπει να κανει μπακ του μπακ
![]()
Ας του πει όσα σου δίνουν κάθε χρόνο βάλε από 700 παραπάνω για κάθε χρόνο από εμένα και έλα να μιλήσουμε.Δεν υπάρχει συμβολαιο πλέον που να μην είναι υπεραξια... το τίμημα της επιτυχίας.
Ωχ μωρέ τα ίδια κάνει κάθε χρόνο το ανθρωπάκι... και σου ξαναλέω πλέον εμείς όποιον παίχτη θέλουμε τον κρατάμε και ας πληρώνουμε παραπάνω.Ας του πει όσα σου δίνουν κάθε χρόνο βάλε από 700 παραπάνω για κάθε χρόνο από εμένα και έλα να μιλήσουμε.
Το άτομο δνε τον νοιάζει η ομάδα του, ξανα λέω. Τον νπιάζει πως να ασχολείται καθημερινά με τον Ολυμπιακό.
Δεν έχει πάρει μπροστά ακόμα η προπαγάνδα του Sανοdna.Ωχ μωρέ τα ίδια κάνει κάθε χρόνο το ανθρωπάκι... και σου ξαναλέω πλέον εμείς όποιον παίχτη θέλουμε τον κρατάμε και ας πληρώνουμε παραπάνω.
Για ποιο στο διαολο λόγο να ανοίξεις διάλογο με έναν βαζελο;Δεν έχει πάρει μπροστά ακόμα η προπαγάνδα του Sανοdna.
Δες απάντηση από βαζελο. Γεια σου Γιάννη κουκιά σπέρνω ένα πραμα. Μια ζωή κωλοτουμπας και περιμένοντας το γράψει το σύστημα προπαγάνδας.
Συνολικά στο viber με βαζελο.
![]()
Μου αρ΄έσει να τους σπάω τα νεύρα και να τους βλέπω να κάνουν κωλοτούμπες.Για ποιο στο διαολο λόγο να ανοίξεις διάλογο με έναν βαζελο;
Αμα εχουν χιουμορ οι Αγγελοπουλοι πρεπει να τσιμπησουν εναν Ελληνα απο τον βαζελο. Τον καλαιτζακη ας πουμε, για να βοηθαει μαζι με το Λαρετζακη στο ανακατεμα των τσιμεντων με αμμοχαλικο για το νεο ΣΕΦ
Θα ελεγα και για γουοκαπ (τοποθετηση τουβλων κτλ) αλλα μετα την πιπα που του πηρε ο Μητσοτακης σαν να εφτιαξε λιγο το σουτ τουΈχουμε τη γιορτή τεχνητής νοημοσύνης από το Λακη για αυτάΜου αρ΄έσει να τους σπάω τα νεύρα και να τους βλέπω να κάνουν κωλοτούμπες.

Αυτός πρέπει να σμίξει με τον Φρεντάκια. Θα κάνουν ένα ντουέτο κάτσε καλά. Ο Φρεντάκιας τώρα προβάρει το "Αθήνα μου", του Αργυρού.Εισαι τεραστια θεοτητα ρε φιλε....





Του δώσαμε και χρόνο για να το σκεφτεί καλύτερα μπας και βρει τίποτα, αλλά φτάνει η πρώτη για φέτος βλέπεις και πέσανε οι τζίφρες. Μόνο με ρήξη χιαστού θα σωθούμε από δαύτον.![]()
Ανανέωσε το συμβόλαιό του με τον Ολυμπιακό ο Ντάνι Γκαρθία
Παραμένει ερυθρόλευκος ο Ντάνι Γκαρθία ανανεώνοντας το συμβόλαιό του..www.sport-fm.gr
Ανανέωσε ο παιχταράς ...
Μπαλάρα θα δούμε κσι φέτος.
![]()
![]()
![]()
Του δώσαμε και χρόνο για να το σκεφτεί καλύτερα μπας και βρει τίποτα, αλλά φτάνει η πρώτη για φέτος βλέπεις και πέσανε οι τζίφρες. Μόνο με ρήξη χιαστού θα σωθούμε από δαύτον.
