You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.646
- Like
- 30.676
- Πόντοι
- 6.256
Δεν υπάρχει συμβολαιο πλέον που να μην είναι υπεραξια... το τίμημα της επιτυχίας.Τον Ντόρσει τον θέλεις. Και τον έχει στα σκαριά για πρόωρη ανανέωση με αναβαθμισμένες αποδοχές. Αλλά ο πρεζάκιας έχει ήδη κάνει την δουλειά.
Και να δημιουργήσει υπεραξίες. ή του τα δίνεις ή του τα δίνει αυτός.
Κανεις δεν ασχολείται πλέον με το πρωτάθλημα και το κύπελλο.... όλες οι ομάδες το καλοκαίρι φτιάχνονται για την Ευρωλιγκα.Ρε φιλε ειναι ξεκαθαρα κινηση εντυπωσεων και επικοινωνιακες αρχιδιες.
Ηθελε να βαλει ενα κοκκινο πανι στην ομαδα του, να χαλασει τις σχεσεις μας με τον παικτη (που θα παρει και ελληνικο διαβατηριο) και να μας ανακατεψει και καλα... του πηγε γουρι και με το σλουκα, και ο προληπτικος πρεζακιας ειπε να το ξανακανει.
Αγωνιστικα στα αρχιδια μας, θα εχουν ενα πλεονεκτημα κυπελλο πρωταθλημα αν δεν τραυματιστει και αυτο. Ηταν ο τεταρτος μας σεντερ ετσι οπως εγιναν τα πραγματα, και δεν χωραγε σε εμας. Και τωρα θα φαει μπινελικια μεν, αλλα τετοιο συμβολαιο σε αυτην την ηλικια ουτε στα ονειρα του, τι να του πεις; Μην παρεις τα ευκολα φραγκα απο τους χαζους βαζελους;
Απλα, τωρα ο κοουτς Μπι πρεπει να κανει μπακ του μπακ
![]()
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.466
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.879
- Πόντοι
- 28.246
Ας του πει όσα σου δίνουν κάθε χρόνο βάλε από 700 παραπάνω για κάθε χρόνο από εμένα και έλα να μιλήσουμε.Δεν υπάρχει συμβολαιο πλέον που να μην είναι υπεραξια... το τίμημα της επιτυχίας.
Το άτομο δεν τον νοιάζει η ομάδα του, ξανα λέω. Τον νοιάζει πως να ασχολείται καθημερινά με τον Ολυμπιακό.
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.646
- Like
- 30.676
- Πόντοι
- 6.256
Ωχ μωρέ τα ίδια κάνει κάθε χρόνο το ανθρωπάκι... και σου ξαναλέω πλέον εμείς όποιον παίχτη θέλουμε τον κρατάμε και ας πληρώνουμε παραπάνω.Ας του πει όσα σου δίνουν κάθε χρόνο βάλε από 700 παραπάνω για κάθε χρόνο από εμένα και έλα να μιλήσουμε.
Το άτομο δνε τον νοιάζει η ομάδα του, ξανα λέω. Τον νπιάζει πως να ασχολείται καθημερινά με τον Ολυμπιακό.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Και κάτι άσχετο... που ειναι οι μακέτες ρε γαμημενα αδερφακια;
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.466
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.879
- Πόντοι
- 28.246
Δεν έχει πάρει μπροστά ακόμα η προπαγάνδα του Sανοdna.Ωχ μωρέ τα ίδια κάνει κάθε χρόνο το ανθρωπάκι... και σου ξαναλέω πλέον εμείς όποιον παίχτη θέλουμε τον κρατάμε και ας πληρώνουμε παραπάνω.
Δες απάντηση από βαζελο. Γεια σου Γιάννη κουκιά σπέρνω ένα πραμα. Μια ζωή κωλοτουμπας και περιμένοντας το γράψει το σύστημα προπαγάνδας.
Συνομιλία στο viber με βαζελο.
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.646
- Like
- 30.676
- Πόντοι
- 6.256
Για ποιο στο διαολο λόγο να ανοίξεις διάλογο με έναν βαζελο;Δεν έχει πάρει μπροστά ακόμα η προπαγάνδα του Sανοdna.
Δες απάντηση από βαζελο. Γεια σου Γιάννη κουκιά σπέρνω ένα πραμα. Μια ζωή κωλοτουμπας και περιμένοντας το γράψει το σύστημα προπαγάνδας.
Συνολικά στο viber με βαζελο.
![]()
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.466
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.879
- Πόντοι
- 28.246
Μου αρ΄έσει να τους σπάω τα νεύρα και να τους βλέπω να κάνουν κωλοτούμπες.Για ποιο στο διαολο λόγο να ανοίξεις διάλογο με έναν βαζελο;
sex volcano
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 33.458
- Κριτικές
- 207
- Like
- 67.324
- Πόντοι
- 48.917
Σαν να παρακαηκε στον ήλιο ο βαλαντσιουνας
paparotriftoulas
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Σεπ 2014
- Μηνύματα
- 12.286
- Κριτικές
- 67
- Like
- 38.936
- Πόντοι
- 10.656
Ελα μην ταιζετε αλλο τα αδεσποτα του τρακη, στα αρχιδια μας για τον Φαλατσιουνας, αμα καταφερει αυτος ο παικτης να κανει ζημια σε εμας, χαλαλι του, θα σημαινει οτι θα αποτυγχαναμε ετσι κι αλλιως
Αμα εχουν χιουμορ οι Αγγελοπουλοι πρεπει να τσιμπησουν εναν Ελληνα απο τον βαζελο. Τον καλαιτζακη ας πουμε, για να βοηθαει μαζι με το Λαρετζακη στο ανακατεμα των τσιμεντων με αμμοχαλικο για το νεο ΣΕΦ
Θα ελεγα και για γουοκαπ (τοποθετηση τουβλων κτλ) αλλα μετα την πιπα που του πηρε ο Μητσοτακης σαν να εφτιαξε λιγο το σουτ του
Αμα εχουν χιουμορ οι Αγγελοπουλοι πρεπει να τσιμπησουν εναν Ελληνα απο τον βαζελο. Τον καλαιτζακη ας πουμε, για να βοηθαει μαζι με το Λαρετζακη στο ανακατεμα των τσιμεντων με αμμοχαλικο για το νεο ΣΕΦ
Θα ελεγα και για γουοκαπ (τοποθετηση τουβλων κτλ) αλλα μετα την πιπα που του πηρε ο Μητσοτακης σαν να εφτιαξε λιγο το σουτ τουGlyfomounix
Μέγας
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2022
- Μηνύματα
- 7.511
- Like
- 15.991
- Πόντοι
- 3.556
Έχουμε τη γιορτή τεχνητής νοημοσύνης από το Λακη για αυτάΜου αρ΄έσει να τους σπάω τα νεύρα και να τους βλέπω να κάνουν κωλοτούμπες.
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.646
- Like
- 30.676
- Πόντοι
- 6.256
Εισαι τεραστια θεοτητα ρε φιλε....

Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.466
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.879
- Πόντοι
- 28.246
Αυτός πρέπει να σμίξει με τον Φρεντάκια. Θα κάνουν ένα ντουέτο κάτσε καλά. Ο Φρεντάκιας τώρα προβάρει το "Αθήνα μου", του Αργυρού.Εισαι τεραστια θεοτητα ρε φιλε....

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 274
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 31K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 35K
