Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 61 άτομα (1 μέλη και 60 επισκέπτες)

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
Θα σταματήσει να τον βρίζει και ο @baros πλέον. Αντίθετα θα του εύχεται και ταχεια ανάρρωση στους τραυματισμούς..
kati ηξερα και τον εβριζα τωρα θα τον ξεκωλιασω τον μαυρο γατο.
ο πιο γκαντεμης παιχτης .
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.676
Πόντοι
6.256
Τον Ντόρσει τον θέλεις. Και τον έχει στα σκαριά για πρόωρη ανανέωση με αναβαθμισμένες αποδοχές. Αλλά ο πρεζάκιας έχει ήδη κάνει την δουλειά.
Και να δημιουργήσει υπεραξίες. ή του τα δίνεις ή του τα δίνει αυτός.
Δεν υπάρχει συμβολαιο πλέον που να μην είναι υπεραξια... το τίμημα της επιτυχίας.
Ρε φιλε ειναι ξεκαθαρα κινηση εντυπωσεων και επικοινωνιακες αρχιδιες.
Ηθελε να βαλει ενα κοκκινο πανι στην ομαδα του, να χαλασει τις σχεσεις μας με τον παικτη (που θα παρει και ελληνικο διαβατηριο) και να μας ανακατεψει και καλα... του πηγε γουρι και με το σλουκα, και ο προληπτικος πρεζακιας ειπε να το ξανακανει.

Αγωνιστικα στα αρχιδια μας, θα εχουν ενα πλεονεκτημα κυπελλο πρωταθλημα αν δεν τραυματιστει και αυτο. Ηταν ο τεταρτος μας σεντερ ετσι οπως εγιναν τα πραγματα, και δεν χωραγε σε εμας. Και τωρα θα φαει μπινελικια μεν, αλλα τετοιο συμβολαιο σε αυτην την ηλικια ουτε στα ονειρα του, τι να του πεις; Μην παρεις τα ευκολα φραγκα απο τους χαζους βαζελους;

Απλα, τωρα ο κοουτς Μπι πρεπει να κανει μπακ του μπακ :coffee:

1782331844532.png
Κανεις δεν ασχολείται πλέον με το πρωτάθλημα και το κύπελλο.... όλες οι ομάδες το καλοκαίρι φτιάχνονται για την Ευρωλιγκα.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.447
Κριτικές
42
Like
49.862
Πόντοι
28.246
Δεν υπάρχει συμβολαιο πλέον που να μην είναι υπεραξια... το τίμημα της επιτυχίας.
Ας του πει όσα σου δίνουν κάθε χρόνο βάλε από 700 παραπάνω για κάθε χρόνο από εμένα και έλα να μιλήσουμε.
Το άτομο δεν τον νοιάζει η ομάδα του, ξανα λέω. Τον νοιάζει πως να ασχολείται καθημερινά με τον Ολυμπιακό.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.676
Πόντοι
6.256
Ας του πει όσα σου δίνουν κάθε χρόνο βάλε από 700 παραπάνω για κάθε χρόνο από εμένα και έλα να μιλήσουμε.
Το άτομο δνε τον νοιάζει η ομάδα του, ξανα λέω. Τον νπιάζει πως να ασχολείται καθημερινά με τον Ολυμπιακό.
Ωχ μωρέ τα ίδια κάνει κάθε χρόνο το ανθρωπάκι... και σου ξαναλέω πλέον εμείς όποιον παίχτη θέλουμε τον κρατάμε και ας πληρώνουμε παραπάνω.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Και κάτι άσχετο... που ειναι οι μακέτες ρε γαμημενα αδερφακια;
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.447
Κριτικές
42
Like
49.862
Πόντοι
28.246
Ωχ μωρέ τα ίδια κάνει κάθε χρόνο το ανθρωπάκι... και σου ξαναλέω πλέον εμείς όποιον παίχτη θέλουμε τον κρατάμε και ας πληρώνουμε παραπάνω.
Δεν έχει πάρει μπροστά ακόμα η προπαγάνδα του Sανοdna.
Δες απάντηση από βαζελο. Γεια σου Γιάννη κουκιά σπέρνω ένα πραμα. Μια ζωή κωλοτουμπας και περιμένοντας το γράψει το σύστημα προπαγάνδας.

Συνομιλία στο viber με βαζελο.


IMG_20260624_232355.jpg
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
στα θετικα τωρα στις θεσεις 1-2-5 ειμαστε υπερπληρης και τωρα στα φοργουορντ εχουμε
σασα
γουορντ
και τον 36 παπ
οποτε παμε για 2 μεταγραφες μια δυνατη και μια συμπληρωματικη. :wanker:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.676
Πόντοι
6.256
Δεν έχει πάρει μπροστά ακόμα η προπαγάνδα του Sανοdna.
Δες απάντηση από βαζελο. Γεια σου Γιάννη κουκιά σπέρνω ένα πραμα. Μια ζωή κωλοτουμπας και περιμένοντας το γράψει το σύστημα προπαγάνδας.

Συνολικά στο viber με βαζελο.


IMG_20260624_232355.jpg
Για ποιο στο διαολο λόγο να ανοίξεις διάλογο με έναν βαζελο;
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.283
Κριτικές
67
Like
38.922
Πόντοι
10.656
Ελα μην ταιζετε αλλο τα αδεσποτα του τρακη, στα αρχιδια μας για τον Φαλατσιουνας, αμα καταφερει αυτος ο παικτης να κανει ζημια σε εμας, χαλαλι του, θα σημαινει οτι θα αποτυγχαναμε ετσι κι αλλιως :coffee: Αμα εχουν χιουμορ οι Αγγελοπουλοι πρεπει να τσιμπησουν εναν Ελληνα απο τον βαζελο. Τον καλαιτζακη ας πουμε, για να βοηθαει μαζι με το Λαρετζακη στο ανακατεμα των τσιμεντων με αμμοχαλικο για το νεο ΣΕΦ:coffee: Θα ελεγα και για γουοκαπ (τοποθετηση τουβλων κτλ) αλλα μετα την πιπα που του πηρε ο Μητσοτακης σαν να εφτιαξε λιγο το σουτ του
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.447
Κριτικές
42
Like
49.862
Πόντοι
28.246
Εισαι τεραστια θεοτητα ρε φιλε....:2funny:

Αυτός πρέπει να σμίξει με τον Φρεντάκια. Θα κάνουν ένα ντουέτο κάτσε καλά. Ο Φρεντάκιας τώρα προβάρει το "Αθήνα μου", του Αργυρού. :tooth:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom