Ρε φιλε ειναι ξεκαθαρα κινηση εντυπωσεων και επικοινωνιακες αρχιδιες.
Ηθελε να βαλει ενα κοκκινο πανι στην ομαδα του, να χαλασει τις σχεσεις μας με τον παικτη (που θα παρει και ελληνικο διαβατηριο) και να μας ανακατεψει και καλα... του πηγε γουρι και με το σλουκα, και ο προληπτικος πρεζακιας ειπε να το ξανακανει.
Αγωνιστικα στα αρχιδια μας, θα εχουν ενα πλεονεκτημα κυπελλο πρωταθλημα αν δεν τραυματιστει και αυτο. Ηταν ο τεταρτος μας σεντερ ετσι οπως εγιναν τα πραγματα, και δεν χωραγε σε εμας. Και τωρα θα φαει μπινελικια μεν, αλλα τετοιο συμβολαιο σε αυτην την ηλικια ουτε στα ονειρα του, τι να του πεις; Μην παρεις τα ευκολα φραγκα απο τους χαζους βαζελους;
Απλα, τωρα ο κοουτς Μπι πρεπει να κανει μπακ του μπακ