Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 50 άτομα (1 μέλη και 49 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Ο Γκαρνατσο είναι ο χλαπατσας του ποδοσφαίρου. Σιχαμα ούτε στον χειρότερο εχθρό μου (Παναθηναϊκό)
Αυτο το εχω προσεξει κι εγω. Πολυ του κομμωτηριου. Δηλαδη κλαρινογαμπρος.
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.061
Κριτικές
8
Like
32.013
Πόντοι
4.936
Οχι κ Ιωανιδης ρε συ.. Ειπαμε... Δεν ειναι αμπαλος ο ανθρωπος.. Οσο για την ομαδα θελετε 3 χρονια για πληρες rebuild... Υπομονη.. :dunno:

Στοπερ θα παρει ο παππους κι αν φυγει ο τουρκος θα παμε κ για φορ... Εξτρεμ θελουμε σιγουρα γιατι ο Μαρτινς ειναι λιγο ζελες, τσετσερονε, γυαλινος να πω? Πανω απο 3 ματς στο CL δυσκολα θα παιξει...
Παντως θα κατεβασουμε ενδεκαδα του χρονου σε ματς του CL με αγγλους με Τζολακη, Ρετσο, Καλογεροπουλο, Πνευμονιδη, Μουζακιτη, Λιατσικουρα κ θα του γινει του αγγλου σπηκερ η γλωσσα κομπος...
Αν πάρουμε να πάρουμε καλύτερους από αυτούς που ήδη έχουμε.
Σόρρυ, αλλά Κανσελιερι και Ζενον είναι χειρότεροι του Μαρτινς.
Όσο για στόπερ δεν ακούγεται κάτι φοβερό. Για 3ο φορ χέστηκα, θα ανεβάσουμε τον μαύρο από την Β ομάδα
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.061
Κριτικές
8
Like
32.013
Πόντοι
4.936
Αυτο το εχω προσεξει κι εγω. Πολυ του κομμωτηριου. Δηλαδη κλαρινογαμπρος.
Αργεντινός που είναι υποστηρίζει Ρονάλντο για να κάνει όνομα στην ομάδα. Απλά σιχαμα. Καλή Σαουδική Αραβία
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.702
Like
57.461
Πόντοι
12.756
Αν πάρουμε να πάρουμε καλύτερους από αυτούς που ήδη έχουμε.
Σόρρυ, αλλά Κανσελιερι και Ζενον είναι χειρότεροι του Μαρτινς.
Όσο για στόπερ δεν ακούγεται κάτι φοβερό. Για 3ο φορ χέστηκα, θα ανεβάσουμε τον μαύρο από την Β ομάδα
Κανσελιερι για το πουτσο Καβάλα μέτριος,τον αλλον δεν τον ξέρουμε.
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.277
Κριτικές
67
Like
38.882
Πόντοι
10.656
Αν κάποιοι θέλουν 8αδα C.L δεν θα κάνω κάποιο σχόλιο γιατί θα γίνω κακός.
Δεν καταλαβαινω αν εννοεις τοπ8 στην league phase (δηλαδη σιγουρη φαση των 16) ή να φτασουμε στην φαση των 8, αλλα ας δουμε την περσινη σεζον με το νεο φορματ.

Στην league phase, η Λιλ τρυπωσε στην εβδομη θεση. Αποκλειστηκε στο γκολ απο Ντορτμουντ στην φαση των 16.
Στους 16 επισης εφτασαν και αποκλειστηκαν μεσω των θεσεων 9-24 συν πλευοφ, Μπρυζ και Αιντχοφεν (ξεφτυλιστηκαν και οι 2), Μπενφικα και Φεγενοορντ.

Δεν θα σου πω οτι παμε ολοταχως να τα γαμησουμε ολα και αλλες τετοιες τρελες, αλλα μπαλα ειναι. Μπορει να κανουμε οτι εκαναν μια εκ των παραπανω ομαδων, οι οποιες δεν απεχουν αγωνιστικα πολυ απο τον γαυρο, και στην φαση των 16 με τυχη (εκτος γηπεδου στην κληρωση, εντος γηπεδου στα ματς αυτα καθεαυτα), να κανουμε την υπερβαση. Ονειρο ειναι, δεν θα βαλουμε φρενο και στα ονειρα... Και αν δεν γινει αυτο, στ'αρχιδια μας τα δυο.

Προφανως αν βρεθει στο δρομο μας καποιο θηριο σε νοκαουτ σημειο, πιθανοτατα θα παλεψουμε απλα για να μην ξεφτυλιστουμε, καμια μπαρτσα καμια παρι καμια σιτυ κτλ, άλλα μεγεθη.
Αλλιως γιατι παιζουμε στην διοργανωση; :confused: Γιατι παιζουν ολες οι μικρες ομαδες; :confused: Αφου 99% η οχταδα θα ειναι τα θηρια. Να το παρατησουμε να μην κατεβουμε καν; Οχι, θα παιξουμε την μπαλα μας, να παμε οσο πιο μακρια γινεται. Εχουμε δυο πλεονεκτηματα, ενα την καυλωμενη εδρα, και δυο το λιγο πιο ευκολο-ξεκουραστο (σε συγκριση με τις αλλες χωρες) πρωταθλημα.

Γινε λοιπον οσο κακος θελεις κανοντας σχολιο για οποια οχταδα κι αν θελουν καποιοι, γιατι η ιστορια εχει δειξει οτι γινεται. Προφανως εκ του ασφαλους, ακομα και στο στοιχημα δινει 1.05 αποδοση να μην φτασουμε εκει, δεν ειναι δα και καμια προφητεια μια τετοια δηλωση. Σκεψου ομως τι γλεντι εχει να γινει αν σπασει ο διαολος το ποδαρι του...
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.061
Κριτικές
8
Like
32.013
Πόντοι
4.936
Δεν καταλαβαινω αν εννοεις τοπ8 στην league phase (δηλαδη σιγουρη φαση των 16) ή να φτασουμε στην φαση των 8, αλλα ας δουμε την περσινη σεζον με το νεο φορματ.

Στην league phase, η Λιλ τρυπωσε στην εβδομη θεση. Αποκλειστηκε στο γκολ απο Ντορτμουντ στην φαση των 16.
Στους 16 επισης εφτασαν και αποκλειστηκαν μεσω των θεσεων 9-24 συν πλευοφ, Μπρυζ και Αιντχοφεν (ξεφτυλιστηκαν και οι 2), Μπενφικα και Φεγενοορντ.

Δεν θα σου πω οτι παμε ολοταχως να τα γαμησουμε ολα και αλλες τετοιες τρελες, αλλα μπαλα ειναι. Μπορει να κανουμε οτι εκαναν μια εκ των παραπανω ομαδων, οι οποιες δεν απεχουν αγωνιστικα πολυ απο τον γαυρο, και στην φαση των 16 με τυχη (εκτος γηπεδου στην κληρωση, εντος γηπεδου στα ματς αυτα καθεαυτα), να κανουμε την υπερβαση. Ονειρο ειναι, δεν θα βαλουμε φρενο και στα ονειρα... Και αν δεν γινει αυτο, στ'αρχιδια μας τα δυο.

Προφανως αν βρεθει στο δρομο μας καποιο θηριο σε νοκαουτ σημειο, πιθανοτατα θα παλεψουμε απλα για να μην ξεφτυλιστουμε, καμια μπαρτσα καμια παρι καμια σιτυ κτλ, άλλα μεγεθη.
Αλλιως γιατι παιζουμε στην διοργανωση; :confused: Γιατι παιζουν ολες οι μικρες ομαδες; :confused: Αφου 99% η οχταδα θα ειναι τα θηρια. Να το παρατησουμε να μην κατεβουμε καν; Οχι, θα παιξουμε την μπαλα μας, να παμε οσο πιο μακρια γινεται. Εχουμε δυο πλεονεκτηματα, ενα την καυλωμενη εδρα, και δυο το λιγο πιο ευκολο-ξεκουραστο (σε συγκριση με τις αλλες χωρες) πρωταθλημα.

Γινε λοιπον οσο κακος θελεις κανοντας σχολιο για οποια οχταδα κι αν θελουν καποιοι, γιατι η ιστορια εχει δειξει οτι γινεται. Προφανως εκ του ασφαλους, ακομα και στο στοιχημα δινει 1.05 αποδοση να μην φτασουμε εκει, δεν ειναι δα και καμια προφητεια μια τετοια δηλωση. Σκεψου ομως τι γλεντι εχει να γινει αν σπασει ο διαολος το ποδαρι του...
Ρε φίλε δεν είπα να μην ονειρεύεσαι, αλλά να μην υπάρχει απαίτηση με το εν λόγω ρόστερ. Εγώ ονειρεύομαι να το σηκώνει τον Μάιο ο Ρετσος και να πηγαίνει με 60 μύρια στην Γιουνάιτεντ για ηγέτης στην άμυνα. Το αν θα γίνει στην πραγματικότητα ή στο FC 26 ή πουθενά είναι άλλο θέμα.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Ρε φίλε δεν είπα να μην ονειρεύεσαι, αλλά να μην υπάρχει απαίτηση με το εν λόγω ρόστερ. Εγώ ονειρεύομαι να το σηκώνει τον Μάιο ο Ρετσος και να πηγαίνει με 60 μύρια στην Γιουνάιτεντ για ηγέτης στην άμυνα. Το αν θα γίνει στην πραγματικότητα ή στο FC 26 ή πουθενά είναι άλλο θέμα.
ετσι...
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Το σκεφτομουνα, οτι κατι, για καποιον θα γινει κουβεντα στην Ιταλια που θα παμε τωρα για τα δυο φιλικα. Αλλα εβγαλα τον σκασμο για να μην το βρω μπροστα μου.

Κυριοι, Ιταλοι της Ιντερ προς ενημερωση σας ... Με ενα 25αρι ο Βαγγελας σας τον αφηνει στο Μιλανο μετα το Σαββατιατικο φιλικο.

 
Τελευταία τροποποίηση:

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
Δεν καταλαβαινω αν εννοεις τοπ8 στην league phase (δηλαδη σιγουρη φαση των 16) ή να φτασουμε στην φαση των 8, αλλα ας δουμε την περσινη σεζον με το νεο φορματ.

Στην league phase, η Λιλ τρυπωσε στην εβδομη θεση. Αποκλειστηκε στο γκολ απο Ντορτμουντ στην φαση των 16.
Στους 16 επισης εφτασαν και αποκλειστηκαν μεσω των θεσεων 9-24 συν πλευοφ, Μπρυζ και Αιντχοφεν (ξεφτυλιστηκαν και οι 2), Μπενφικα και Φεγενοορντ.

Δεν θα σου πω οτι παμε ολοταχως να τα γαμησουμε ολα και αλλες τετοιες τρελες, αλλα μπαλα ειναι. Μπορει να κανουμε οτι εκαναν μια εκ των παραπανω ομαδων, οι οποιες δεν απεχουν αγωνιστικα πολυ απο τον γαυρο, και στην φαση των 16 με τυχη (εκτος γηπεδου στην κληρωση, εντος γηπεδου στα ματς αυτα καθεαυτα), να κανουμε την υπερβαση. Ονειρο ειναι, δεν θα βαλουμε φρενο και στα ονειρα... Και αν δεν γινει αυτο, στ'αρχιδια μας τα δυο.

Προφανως αν βρεθει στο δρομο μας καποιο θηριο σε νοκαουτ σημειο, πιθανοτατα θα παλεψουμε απλα για να μην ξεφτυλιστουμε, καμια μπαρτσα καμια παρι καμια σιτυ κτλ, άλλα μεγεθη.
Αλλιως γιατι παιζουμε στην διοργανωση; :confused: Γιατι παιζουν ολες οι μικρες ομαδες; :confused: Αφου 99% η οχταδα θα ειναι τα θηρια. Να το παρατησουμε να μην κατεβουμε καν; Οχι, θα παιξουμε την μπαλα μας, να παμε οσο πιο μακρια γινεται. Εχουμε δυο πλεονεκτηματα, ενα την καυλωμενη εδρα, και δυο το λιγο πιο ευκολο-ξεκουραστο (σε συγκριση με τις αλλες χωρες) πρωταθλημα.

Γινε λοιπον οσο κακος θελεις κανοντας σχολιο για οποια οχταδα κι αν θελουν καποιοι, γιατι η ιστορια εχει δειξει οτι γινεται. Προφανως εκ του ασφαλους, ακομα και στο στοιχημα δινει 1.05 αποδοση να μην φτασουμε εκει, δεν ειναι δα και καμια προφητεια μια τετοια δηλωση. Σκεψου ομως τι γλεντι εχει να γινει αν σπασει ο διαολος το ποδαρι του...
Τους ρεαλιστικους στοχους ειπε ο συγαυρος.
Καποιοι δεν το ονειρυεονται απλά, αλλα το εχουν απαίτηση να πα3ι στους 8, μην σου πω και στον τελικο.

Α, και με οποιον και ν παίξουμε, ειτε σε League phase ειτε σε ΝΟΚ ΑΟΥΤ για να του γαμησουμε το αγαμητο θα μπουμε στο γηπεδο εμεις...
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
με τον εσε θα γινει μαλακια αν φυγει...
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.702
Like
57.461
Πόντοι
12.756

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
για εμενα αυτο θα ειναι υποβαθμιση της ομαδας οχι που δεν πηραμε κανα κουλο εξτρεμ η μπακ....
ΤΟΝ ΤΣΙΚΙΝΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ ΒΑΓΓΕΛΗ!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
για εμενα αυτο θα ειναι υποβαθμιση της ομαδας οχι που δεν πηραμε κανα κουλο εξτρεμ η μπακ....
ΤΟΝ ΤΣΙΚΙΝΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ ΒΑΓΓΕΛΗ!
Τον Ιουλιο εγραψε ο Ρομανο οτι μας τον γυρεψε η Αλ Σαμπαμπ. Δεν τον δωσαμε τοτε.

Για τωρα δεν ξερω αδερφε αν ξανα ερθουν οι ιδιοι οι αλλοι με κανα δυο τρια παραπάνω τσουβαλια λεφτα.
Απλα σε προετοιμαζω.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.849
Πόντοι
28.246
ειχα ξεχασει το καπς ρε συ...δεν ανησυχω καθολου
Μην αγχωνεσαι...

Εχω και κρυο νερακι αν χρειαστεις.

Παρεμπιπτόντως, ειπα οτι εχω σιγουρο οτι θα ξαναανοιξει την υποθεση Ζαφειρη ο χοντρος αλλα ο Ρωσος του μπηκε σφηνα αν πιστεψουμε τα δημοσιευματα. (Του ετριψε στα μουτρα απόψε και και την νεα προταση στα 10,5 + 1,5 μπονους λενε)

Αυτο εννουσα.... Οτι ή απο Εσε ή απο Ορτεγκα θα παρει χρημα και θα σπρώξει εκει... Ειδικα αν εινσι ο Εσε που θα πουληθει.
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.061
Κριτικές
8
Like
32.013
Πόντοι
4.936
με τον εσε θα γινει μαλακια αν φυγει...
Έχουμε φέρει το αντίγραφο από την Αργεντινή. Επίσης υπάρχει Λιατσικουρας στο 6 και το καλύτερο 6αρι μας από τον Γενάρη και μετά ο Γκαρσία.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom