Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 56 άτομα (1 μέλη και 55 επισκέπτες)

olotyxeros

Μέγας
Εγγρ.
10 Δεκ 2011
Μηνύματα
1.767
Κριτικές
26
Like
3.515
Πόντοι
4.827
Όπως έστρωσε θα κοιμηθεί. Ο αθλητής αυτός θα φύγει από τον Ολυμπιακό.
Το θέμα μου όμως είναι ότι το τμήμα έχει παραιτηθεί, κακά τα ψέμματα. 2 αθλητές σε διάστημα ούτε 1 χρόνου, να πιάνονται ντοπέ, μεταγραφές μέτρια πράγματα, δεν είναι καλά σημάδια αυτά.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.472
Κριτικές
42
Like
49.884
Πόντοι
28.246

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.127
Κριτικές
174
Like
119.229
Πόντοι
46.423
Ο Πνευμονίδης είναι μεγάλο μαμούνι.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.127
Κριτικές
174
Like
119.229
Πόντοι
46.423
Ο Μασούρας δεν σκοράρει ούτε σε φιλικό πλέον.

:cheesy:
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.262
Κριτικές
47
Like
17.806
Πόντοι
13.116

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.472
Κριτικές
42
Like
49.884
Πόντοι
28.246
Ή Μάνσα ή Ζενόν δηλαδή. Θέση μη κοινοτικού και οι δύο. Θέση ξένου είναι μόνο μια ορφανή.
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.262
Κριτικές
47
Like
17.806
Πόντοι
13.116
Ή Μάνσα ή Ζενόν δηλαδή. Θέση μη κοινοτικού και οι δύο. Θέση ξένου είναι μόνο μια ορφανή.
Ε ας παρει δανεικο τον Μιλενκοβιτς τοτες....ελπιζω ο Βεζο να φυγει συντομα επισης..
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
εγω δεν θελω...
αμα σας ειχε ερθει ο πνευμονιδης απο σερβια και μπονους ο λιατσικουρας απο λατινικη αμερικη θα κανατε τουμπες...
ρε ο θρυλος ειναι σε αλλο επιπεδο πια θα ερθει ο βαρεμενος χορτατος νομιζετε να παιξει για τον θρυλο? και να πανε πισω τα ταλεντα? παλιομοδιτικο....χορτασαμε αφανες
ομαδα και σωστη δουλεια ειναι το πλανο του παππου και θα βγαλουμε σκασμο ολοι οι ειδημονες
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.065
Κριτικές
8
Like
32.252
Πόντοι
4.936

Άμα έχουμε θέμα στο κέντρο και στα άκρα θα τον ανεβάσουμε να καλύψει τρύπες.

Όπως και ο Σιόβας στην άμυνα
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.729
Like
57.558
Πόντοι
12.756
εγω δεν θελω...
αμα σας ειχε ερθει ο πνευμονιδης απο σερβια και μπονους ο λιατσικουρας απο λατινικη αμερικη θα κανατε τουμπες...
ρε ο θρυλος ειναι σε αλλο επιπεδο πια θα ερθει ο βαρεμενος χορτατος νομιζετε να παιξει για τον θρυλο? και να πανε πισω τα ταλεντα? παλιομοδιτικο....χορτασαμε αφανες
ομαδα και σωστη δουλεια ειναι το πλανο του παππου και θα βγαλουμε σκασμο ολοι οι ειδημονες
Ναι
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.472
Κριτικές
42
Like
49.884
Πόντοι
28.246

Άμα έχουμε θέμα στο κέντρο και στα άκρα θα τον ανεβάσουμε να καλύψει τρύπες.

Όπως και ο Σιόβας στην άμυνα
Δεν μου το βγαζεις απο το μυαλο οτι ο Σιόβας μπορει να επεστρεψε για την Β ομαδα, αλλα θα βγάλει καστανα απο την φωτιά ΚΑΙ στην πρωτη ομαδα. Ισως γι αυτο να μην καιγεται για στοπερ ο Ολυμπιακος και να κοιταει να επενδυσει σε πρότζεκτ με τον Βραζιλιανο.
Το σιγουρο ειναι οτι αν κριθει αναγκαιο λογω λιστας γηγενων, θα δηλωθει στην ευρωπαικη λιστα.
Εξυπνη κινηση του Μαρινακη και του Σιοβα που δεχτηκε τον συγκεκριμενο ρολο και δεν ψαχτηκε αλλου.
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.262
Κριτικές
47
Like
17.806
Πόντοι
13.116
Δεν εχει σημασια αν θελω απο την στιγμη που δεν γινεται.
Κοιτα μην παιξεις με καμια Μαντσεστερ σιτυ κ εχεις διδυμο Βεζο - Μπιανκον

Σοβαρα τωρα ο Μιλενκοβιτς να ερθει να παιξει εναν χρονο δανεικος στο CL δεν θα μας χαλαγε.. Θηριο ειναι κ παιζει κ δεξι μπακ.....
Μην εμπιστευεσαι κ πολυ τον Εντου κ τις επιλογες του.. Στην Αρσεναλ γεμισε παλτα την ομαδα κ ακομα τρεχει να τα ξεφορτωθει ο Αρτετας... Ταλεντα θα ερθουν σιγουρα, αλλα τα καλα χαρτια δεν....
Αυτη τη στιγμη ο παππους σε ολα τα στιγμιοτυπα γκρινιαζει για τα λαθη στην αμυνα.... Αν μου πεις εχεις μια μεταγραφη μονο θα σου ελεγα κεντρικο αμυντικο να μπορει να κραταει μπαλα κ να βγαζει την αμυνα μπροστα.....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom