nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.460
- Πόντοι
- 3.656
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:




περα του οτι ειναι ψευτης,δεν ξερει ουτε αναγνωση,ουτε να μιλησει ελληνικα.Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
![]()
Ποιοι κινδυνευουν να καταποντιστουν αν χασουν το πρωταθλημα τυπε?Μήπως όλο είναι ένα στημένο παιχνίδι και των 2???
Για μένα ,κανένας δεν θέλει να τελειώσει το πρωτάθλημα, για να μην έχει να χρεωθεί την πιθανή αποτυχία..
Και οι 2... Αποτυχία θα είναι και για τους 2. Απλά είναι υποκειμενικό για ποιόν θα είναι μεγαλύτερη...Ποιοι κινδυνευουν να καταποντιστουν αν χασουν το πρωταθλημα τυπε?
Αναρωτησου.......
για να μην αναρωτιεστε και κυριως να μην προσπαθει ενας βαζελος να ορισει τι θα μας στενοχωρεσει επειδη δεν ξερει,για εμας η χρονια εχει ηδη τελειωσει ως αποτυχημενη,ακομη κι αν παρουμε το πρωταθλημα.Και οι 2... Αποτυχία θα είναι και για τους 2. Απλά είναι υποκειμενικό για ποιόν θα είναι μεγαλύτερη...
για να μην αναρωτιεστε και κυριως να μην προσπαθει ενας βαζελος να ορισει τι θα μας στενοχωρεσει επειδη δεν ξερει,για εμας η χρονια εχει ηδη τελειωσει ως αποτυχημενη,ακομη κι αν παρουμε το πρωταθλημα.
Μην γινεσαι σδκληρος τυπεγια να μην αναρωτιεστε και κυριως να μην προσπαθει ενας βαζελος να ορισει τι θα μας στενοχωρεσει επειδη δεν ξερει,για εμας η χρονια εχει ηδη τελειωσει ως αποτυχημενη,ακομη κι αν παρουμε το πρωταθλημα.
Ήρεμα μορηΜην γινεσαι σδκληρος τυπε
Κοτζαμ σουπερ καπ πηρατε
Λιγο το χεις με 20+ μπατζετ?
Πειτε μας τωρα η Ευρωλιγκα η Θανατος, να κλα(π)σουμε


τυπε,εχετε μια ταση στη ζελα να λετε ο,τι μαλακια σας κατεβει και να τη θεωρειτε γεγονος.δεν ειναι ετσι οπως τα νομιζετε τα πραγματα.στοχος μας ηταν η ευρωλιγκα,χασαμε,εχουμε αποτυχει,παμε παρακατω.Μην γινεσαι σδκληρος τυπε
Κοτζαμ σουπερ καπ πηρατε
Λιγο το χεις με 20+ μπατζετ?
Πειτε μας τωρα η Ευρωλιγκα η Θανατος, να κλα(π)σουμε
ποιος ξερει τι τρομοκρατια ζουν στο σπιτι ρε τυπε;ειδες το γιο του σε κατι βιντεο που το παιδακι κοιταζει με απορια το μαλακα τον πατερα του και απλα συμφωνει μαζι του;εχθες πηγα να τα "βαλω" με τη γυναικα του αλλα μεσα στο σπιτι κανενας δεν ξερει τι συμβαινει.Του Γιαννακόπουλου θα έπρεπε να του έχει απαγορευτεί ισοβίως η είσοδος στους αγωνιστικούς χώρους.
Σε άλλη χώρα θα τον είχαν βάλει μέσα μόνο και μόνο απο τα βίντεο που ανεβάζει οδηγώντας επικίνδυνα και βρίζοντας τους πάντες κλπ ...
Ο άνθρωπος είναι psycho.
Αναρωτιέμαι δεν υπάρχει κάποιος απο την οικογένειά του να τον συγκρατήσει ?
ο βαζελισμος ειναι μικροβιο.οποιος πηγαινε να παιξει εκει,αυτοματα κολλαει και λεει μαλακιες.το οτι θελουμε τον αφανισμο του βαζελου,δε σημαινει πως θελουμε τον αφανισμο της ελλαδας.αν πανηγυρισαν τον αποκλεισμο του,το εκαναν επειδη αποκλειστηκε ο βαζελος,οχι επειδη τον απεκλεισε η φενερ.![]()
Ο Ματίας Λεσόρ σχολίασε τις ύβρεις για την Τουρκία στο ΣΕΦ: «Την προηγούμενη εβδομάδα ήσασταν πιο Τούρκοι και από τους οπαδούς της Φενέρμπαχτσε»
Αιχμές προς τους οπαδούς του Ολυμπιακού από τον σέντερ του Παναθηναϊκούwww.newsit.gr
η Βαζελοποίηση φίλε, είναι φαινόμενο κοινωνικής παθογένειας,ο βαζελισμος ειναι μικροβιο.οποιος πηγαινε να παιξει εκει,αυτοματα κολλαει και λεει μαλακιες.το οτι θελουμε τον αφανισμο του βαζελου,δε σημαινει πως θελουμε τον αφανισμο της ελλαδας.αν πανηγυρισαν τον αποκλεισμο του,το εκαναν επειδη αποκλειστηκε ο βαζελος,οχι επειδη τον απεκλεισε η φενερ.
