Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 84 άτομα (3 μέλη και 81 επισκέπτες)

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.131
Κριτικές
174
Like
119.241
Πόντοι
46.423
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.492
Κριτικές
207
Like
67.490
Πόντοι
48.917
Ας γίνουν άνδρες τα αδέλφια έστω και στα πενήντα τους .
Να μην κατεβάσουν την ομάδα αν δεν δώσουν εξηγήσεις οι αρχές γιατί δεν συνέλαβαν τον πρεζακια μετά το χυδαίο σχόλιο περί βιασμό της κόρης του ενός και πραγματικά όλοι η θ7 θα είναι μαζί τους στο πλευρό τους και ας μην κατεβάσει την ομάδα ......
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Ο Γιαννακοπουλος θα πει ότι θελει φυσικά για τον φανατισμό κτλ
Η αστυνομία αφού εκκρεμεί αυτόφωρο πάλι δεν θα τον βρει?
Οι φωτο με τα κωλοδαχτυλα γιατί δεν χρησιμοποιουνται αποκλείεται να ειναι μια
Το βίντεο που λένε γιατί δεν βγαίνει (θα βγει προφανώς αφού ειναι δικο μας)
 

bruce wayne

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Αυγ 2021
Μηνύματα
1.642
Κριτικές
2
Like
5.196
Πόντοι
1.056
αρε κοκκαλη που εισαι αρε κοκκαλη .... αμα ησουν τωρα στο μπασκετ σουζα θα ηταν ο πρεζακιας
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456

bruce wayne

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Αυγ 2021
Μηνύματα
1.642
Κριτικές
2
Like
5.196
Πόντοι
1.056
GsYWJQ5WwAAkZO1.jpg
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
ευθυνη εχει για τους παιχτες που καιει τυπε.σημερα εφαγε ενα ημικατουρημα απο το ντορσει.ο παπανικολαου για να γινει αλλαγη,επρεπε να τα σκατωνει 5μιση συνεχομενα λεπτα στην πρωτη περιοδο.λι...για τα λιονταρια και παιρνει ανεξηγητα χρονο.αυτα θα συζητουσαμε αν χαναμε.
Έτσι ακριβως, σήμερα η λύση δόθηκε από πάγκο, Ντόρσεϊ, όφειλε να δώσει και σε Λαρεντζάκη χρονο.
Δεν μπορεί μια ομάδα να νικήσει βασιζομενη στους 2 γιατί προσαρμόζεται η αντίπαλη αμυνα
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.492
Κριτικές
207
Like
67.490
Πόντοι
48.917
Οι πιο παλιοι θυμόμαστε τα εμετικα συνθήματα ..θρύλε γαμησου εσύ κ οι νεκροί σου ..που το φώναζαν συνέχεια κ ούτε μια φορά δεν παρέμβει ένας εισαγγελέας κ τους πείραξε για το Δεσποινάκι ;
Αυτά λέγονται δυστυχώς μέσα στο γήπεδο ..
Όπως κ ο dpg ευχόταν θάνατο στην οικογένεια του Σπανούλη ...

Εμείς σαν γαύροι σε τέτοια εμμετικα συνθήματα απαντούσαμε (.νομίζω ο ρέγγας ο αδύνατος στα 80's το έβγαλε το σύνθημα..
.......Εμείς εμείς δε βρίζουμε νεκρούς ελάτε να γαμησετε εμάς τους ζωντανούς ...

Σύνθημα που δείχνει τη διαφορά τουλάχιστον στο σεβασμό νεκρων




Δυστυχώς υβριστικά συνθήματα θα υπάρχουν πάντα αλλά προέδρος να λέει ...θα βιάζω την κόρη σου ( των αγγελοποουλων )
Κ προπονητής να λέει ..βριστε τον ΠΑΟ αλλά όχι την Τουρκία.δεν ξανάγινε

Οι βαζελοι πιάσανε πάτο κ για πρωταθλήματα στο μόνο άθλημα που υπάρχουν δεν σέβονται τον εαυτό τους κ την πατρίδα τους αντί να βάλουν στη θέση τους τον προπονητή ..άκου εκεί δεν κατεβαίνει στο γήπεδο αν δεν βγει το πανό για την Κύπρο
 
Τελευταία τροποποίηση:

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Εν τω μεταξύ αν όντως ισχύει το γεγονός ότι η εισαγγελέας διέταξε τη σύλληψη του Τράκη και τον άφησαν να φύγει ανάμεσα σε δεκάδες αστυνομικούς τότε πρόκειται για γελοίο κράτος όπου οι νόμοι εφαρμόζονται επιλεκτικά.

:jerking2:
Τώρα καταλάβαμε το γελοίο του κράτους τυπε
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.498
Κριτικές
42
Like
49.960
Πόντοι
28.246
αυριο θα ειναι μεγαλη μερα,
Ήδη το κλάμα ξεκίνησε. Τα νέα τα έμαθες; Έχουμε παράγκα στο μπάσκετ αλλά από πρωταθλήματα μας λείπουν κάμποσα και έχουμε και την παράγκα.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.696
Πόντοι
12.756

kolobaras76

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2011
Μηνύματα
734
Κριτικές
5
Like
3.964
Πόντοι
446
το μπλουζακι που φοραει ο ηλιθιος τι σημαινει ? εννοω το ΓΤΠ?
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.492
Κριτικές
207
Like
67.490
Πόντοι
48.917
Χτες δεν βγήκαν τα ατου του θρύλου ,,,ούτε ο φούρνος αλλά κ ο βεχενκοβ δεν ήταν στην καλύτερη μέρα
Η δουλειά του προπονητή είναι το ψυχολογικό κομμάτι
Επίσης όταν τα αφού σου δεν πάνε καλά τότε ανακατέψεις την τράπουλα από την αρχή
Όπως χτες με ντορσει
 

kolobaras76

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2011
Μηνύματα
734
Κριτικές
5
Like
3.964
Πόντοι
446
Οντως τωρα? τι καψιμο εγκεφαλικο ειναι αυτο .....και ποσο φτηνο κι εξευτελιστικο ρε πουστη μου....
Το επομενο σταδιο και δεν κανω πλακα τωρα...ειναι να τον δουμε ντουετο με Σεφερλη στο δελφιναριο....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom