Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 84 άτομα (3 μέλη και 81 επισκέπτες)

Elganador

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Οκτ 2022
Μηνύματα
6.579
Κριτικές
232
Like
91.388
Πόντοι
42.528
Δεν του το είχα ότι είναι σπρίντερ
temp_image_6E13243F-41A5-456D-8782-9D00BCDE09E8.jpeg
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Ακυρωθηκε το ματς της Τεταρτης λενε :coffee::coffee::coffee::coffee:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Τα αδερφια μαζι με ντιμπιτζι πανε στον υφυπουργό να τους κανει ντα :rockon::rockon::rockon:

 

PavlakisTheKid

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2023
Μηνύματα
1.104
Like
3.809
Πόντοι
456
Γαυροβάζελοι έχετε καταστρέψει ΚΑΙ το μπάσκετ με τα αίσχη σας!!! Διαφορετική λίγκα εχθές με συμμετοχές από Λάρισα και πάνω ή και γενικά ομάδες εκτός ΠΟΚ...
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Γαυροβάζελοι έχετε καταστρέψει ΚΑΙ το μπάσκετ με τα αίσχη σας!!! Διαφορετική λίγκα εχθές με συμμετοχές από Λάρισα και πάνω ή και γενικά ομάδες εκτός ΠΟΚ...
ξερεις ποσα ευρω θα παρει αυτη η λιγκα απο τα τηλεοπτικα;
0
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Έχεις ένα δίκιο, αλλά το συν είναι ότι δεν θα μιλάμε για σιχάματα και αίσχη αλλά ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
δε μπορει να κατηγορησει καποιος ευκολα τον ολυμπιακο για την καταστροφη του ελληνικου πρωταθληματος παντως.ουτε στριγκ αφηνουμε σε καθισματα,ουτε ινφλουεσερ προεδρους εχουμε,ουτε θρονους βαζει καποιος στο σεφ για να κατσει,ουτε κυνηγαει αντιπαλους παιχτες και τους ευχεται θανατο στα παιδια τους και πολλα αλλα.ισα ισα που οταν ο ολυμπιακος ενιωσε πως δεν παει αλλο με αυτη την καταντια,αδειασε τη γωνια και επεσε στην α2.βελτιωθηκε ή χειροτερεψε τοτε το πρωταθλημα;
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.492
Κριτικές
207
Like
67.490
Πόντοι
48.917

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.975
Πόντοι
6.056
Ο χοντρός αν ήταν πρόεδρος του μπάσκετ θα είχε βάλει κολάρο στον πρεζακια τη μπασκέτα με το διχτακι κ θα τον πετούσε στο Πασαλιμάνι :confused:

Με χοντρό δε θα τα κανε ποτε αυτα ο τράκης
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.492
Κριτικές
207
Like
67.490
Πόντοι
48.917
Με χοντρό δε θα τα κανε ποτε αυτα ο τράκης
Γουστάρω big mak ....
K o σαλιαρελης κ Κοσκωτάς καλoi ήταν αλλά του οικονομικού εγκλήματος !!!
Τρακης κ Ψωμιάδης ήταν showman....
Nομιζω ο.ορωτος διδαξας ήταν ο Ringo ..

Α ρε τι έχουμε δει τα μάτια μας σαν Έλληνες φίλαθλοι ..
Θα μάς κοιτάνε οι ξένοι πχ Άγγλοι του ποδοσφαίρου κ πχ Αμερικάνοι του μπάσκετ κ θα λένε ότι είμαστε κλινική περίπτωση οπαδών με τέτοιους προέδρους ...
 

captain922

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2017
Μηνύματα
568
Κριτικές
1
Like
1.258
Πόντοι
206
Δεν του το είχα ότι είναι σπρίντερ
temp_image_6E13243F-41A5-456D-8782-9D00BCDE09E8.jpeg
Όταν έλεγε του άλλου του ατάλαντου του Νίνο να γράψει τραγούδι για πάρκινγκ κλπ μάλλον κάτι τέτοιο θα εννοούσε. Πως τα φέρνει η πουτάνα η τύχη ε;
Στο μεταξύ στο βίντεο που δημοσίευσε η ΚΑΕ πριν λίγο φαίνονται όλα του τα καραγκιοζιλίκια και στο τέλος του υπάρχουν αυτά που κατήγγειλε ο Αγγελόπουλος για την κόρη του.
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Όταν έλεγε του άλλου του ατάλαντου του Νίνο να γράψει τραγούδι για πάρκινγκ κλπ μάλλον κάτι τέτοιο θα εννοούσε. Πως τα φέρνει η πουτάνα η τύχη ε;
Στο μεταξύ στο βίντεο που δημοσίευσε η ΚΑΕ πριν λίγο φαίνονται όλα του τα καραγκιοζιλίκια και στο τέλος του υπάρχουν αυτά που κατήγγειλε ο Αγγελόπουλος για την κόρη του.
φαινεται που λεει σε καποιον "εγω εσενα θα σου γαμησω την κορη"
το κακο ειναι πως ηδη εχουν ξεκινησει τα τσοβαλιασμα στα ραδιοφωνα,τουλαχιστο στς εκπομπες που ακουσα εγω και λιγι πολυ προσπαθουν να βγαλουν πως φταινε ολες οι πλευρες το ιδιο.παλι καλα που το μπασκετ το εχει η ερτ 3 και βλεπει ολος ο κοσμος τι συμβαινει.
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
Οι πιο παλιοι θυμόμαστε τα εμετικα συνθήματα ..θρύλε γαμησου εσύ κ οι νεκροί σου ..που το φώναζαν συνέχεια κ ούτε μια φορά δεν παρέμβει ένας εισαγγελέας κ τους πείραξε για το Δεσποινάκι ;
Αυτά λέγονται δυστυχώς μέσα στο γήπεδο ..
Όπως κ ο dpg ευχόταν θάνατο στην οικογένεια του Σπανούλη ...

Εμείς σαν γαύροι σε τέτοια εμμετικα συνθήματα απαντούσαμε (.νομίζω ο ρέγγας ο αδύνατος στα 80's το έβγαλε το σύνθημα..
.......Εμείς εμείς δε βρίζουμε νεκρούς ελάτε να γαμησετε εμάς τους ζωντανούς ...

Σύνθημα που δείχνει τη διαφορά τουλάχιστον στο σεβασμό νεκρων




Δυστυχώς υβριστικά συνθήματα θα υπάρχουν πάντα αλλά προέδρος να λέει ...θα βιάζω την κόρη σου ( των αγγελοποουλων )
Κ προπονητής να λέει ..βριστε τον ΠΑΟ αλλά όχι την Τουρκία.δεν ξανάγινε

Οι βαζελοι πιάσανε πάτο κ για πρωταθλήματα στο μόνο άθλημα που υπάρχουν δεν σέβονται τον εαυτό τους κ την πατρίδα τους αντί να βάλουν στη θέση τους τον προπονητή ..άκου εκεί δεν κατεβαίνει στο γήπεδο αν δεν βγει το πανό για την Κύπρο
Να σου θυμίσω το σύνθημα για την γυναίκα του Ιωαννίδη ?
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Μαρινάκης για αυτόφωρο Γιαννακόπουλου: "Οφείλουν οι Αρχές να την προχωρήσουν κανονικά, η διαδικασία είναι ίδια για όλους τους πολίτες"

Ο χοντρός αν ήταν πρόεδρος του μπάσκετ θα είχε βάλει κολάρο στον πρεζακια τη μπασκέτα με το διχτακι κ θα τον πετούσε στο Πασαλιμάνι :confused:
Κράτος τσιρκο, από τη μία τον αναζητά με αυτόφωρο κι από την άλλη τον καλεί σε σύσκεψη με τον υπουργό...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom