Έτσι ρε κόλαση
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
pastelios
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 7.933
- Κριτικές
- 28
- Like
- 21.073
- Πόντοι
- 5.946
Με τόση κοκο παίρνει Ολυμπιακό μετάλλιο!!!!Δεν του το είχα ότι είναι σπρίντερ
![]()
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
Τα αδερφια μαζι με ντιμπιτζι πανε στον υφυπουργό να τους κανει ντα 


www.protothema.gr



Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός: Αναβάλλεται το μπάσκετ της Τετάρτης μετά το χάος στο ΣΕΦ - Μαρινάκης: Ακόμα και οριστική διακοπή του πρωταθλήματος αν δεν βρεθεί λύση
Οι ιδιοκτήτες των ΚΑΕ Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός καλούνται την Τετάρτη σε συνάντηση υπό τον αναπληρωτή υπουργό Αθλητισμού, Γιάννη Βρούτση
PavlakisTheKid
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 1.104
- Like
- 3.809
- Πόντοι
- 456
Γαυροβάζελοι έχετε καταστρέψει ΚΑΙ το μπάσκετ με τα αίσχη σας!!! Διαφορετική λίγκα εχθές με συμμετοχές από Λάρισα και πάνω ή και γενικά ομάδες εκτός ΠΟΚ...
dleivas
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 4.270
- Κριτικές
- 4
- Like
- 2.204
- Πόντοι
- 456
ξερεις ποσα ευρω θα παρει αυτη η λιγκα απο τα τηλεοπτικα;Γαυροβάζελοι έχετε καταστρέψει ΚΑΙ το μπάσκετ με τα αίσχη σας!!! Διαφορετική λίγκα εχθές με συμμετοχές από Λάρισα και πάνω ή και γενικά ομάδες εκτός ΠΟΚ...
0
PavlakisTheKid
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 1.104
- Like
- 3.809
- Πόντοι
- 456
ξερεις ποσα ευρω θα παρει αυτη η λιγκα απο τα τηλεοπτικα;
0
Έχεις ένα δίκιο, αλλά το συν είναι ότι δεν θα μιλάμε για σιχάματα και αίσχη αλλά ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
dleivas
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 4.270
- Κριτικές
- 4
- Like
- 2.204
- Πόντοι
- 456
δε μπορει να κατηγορησει καποιος ευκολα τον ολυμπιακο για την καταστροφη του ελληνικου πρωταθληματος παντως.ουτε στριγκ αφηνουμε σε καθισματα,ουτε ινφλουεσερ προεδρους εχουμε,ουτε θρονους βαζει καποιος στο σεφ για να κατσει,ουτε κυνηγαει αντιπαλους παιχτες και τους ευχεται θανατο στα παιδια τους και πολλα αλλα.ισα ισα που οταν ο ολυμπιακος ενιωσε πως δεν παει αλλο με αυτη την καταντια,αδειασε τη γωνια και επεσε στην α2.βελτιωθηκε ή χειροτερεψε τοτε το πρωταθλημα;Έχεις ένα δίκιο, αλλά το συν είναι ότι δεν θα μιλάμε για σιχάματα και αίσχη αλλά ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
- Εγγρ.
- 7 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 22.059
- Κριτικές
- 499
- Like
- 43.601
- Πόντοι
- 45.097
sex volcano
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 33.492
- Κριτικές
- 207
- Like
- 67.490
- Πόντοι
- 48.917
Μαρινάκης για αυτόφωρο Γιαννακόπουλου: "Οφείλουν οι Αρχές να την προχωρήσουν κανονικά, η διαδικασία είναι ίδια για όλους τους πολίτες"
Ο χοντρός αν ήταν πρόεδρος του μπάσκετ θα είχε βάλει κολάρο στον πρεζακια τη μπασκέτα με το διχτακι κ θα τον πετούσε στο Πασαλιμάνι
Ο χοντρός αν ήταν πρόεδρος του μπάσκετ θα είχε βάλει κολάρο στον πρεζακια τη μπασκέτα με το διχτακι κ θα τον πετούσε στο Πασαλιμάνι
Sub-Zero
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 18.212
- Like
- 22.975
- Πόντοι
- 6.056
Ο χοντρός αν ήταν πρόεδρος του μπάσκετ θα είχε βάλει κολάρο στον πρεζακια τη μπασκέτα με το διχτακι κ θα τον πετούσε στο Πασαλιμάνι![]()
Με χοντρό δε θα τα κανε ποτε αυτα ο τράκης
sex volcano
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 33.492
- Κριτικές
- 207
- Like
- 67.490
- Πόντοι
- 48.917
Γουστάρω big mak ....Με χοντρό δε θα τα κανε ποτε αυτα ο τράκης
K o σαλιαρελης κ Κοσκωτάς καλoi ήταν αλλά του οικονομικού εγκλήματος !!!
Τρακης κ Ψωμιάδης ήταν showman....
Nομιζω ο.ορωτος διδαξας ήταν ο Ringo ..
Α ρε τι έχουμε δει τα μάτια μας σαν Έλληνες φίλαθλοι ..
Θα μάς κοιτάνε οι ξένοι πχ Άγγλοι του ποδοσφαίρου κ πχ Αμερικάνοι του μπάσκετ κ θα λένε ότι είμαστε κλινική περίπτωση οπαδών με τέτοιους προέδρους ...
captain922
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 568
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.258
- Πόντοι
- 206
Όταν έλεγε του άλλου του ατάλαντου του Νίνο να γράψει τραγούδι για πάρκινγκ κλπ μάλλον κάτι τέτοιο θα εννοούσε. Πως τα φέρνει η πουτάνα η τύχη ε;Δεν του το είχα ότι είναι σπρίντερ
![]()
Στο μεταξύ στο βίντεο που δημοσίευσε η ΚΑΕ πριν λίγο φαίνονται όλα του τα καραγκιοζιλίκια και στο τέλος του υπάρχουν αυτά που κατήγγειλε ο Αγγελόπουλος για την κόρη του.
dleivas
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 4.270
- Κριτικές
- 4
- Like
- 2.204
- Πόντοι
- 456
φαινεται που λεει σε καποιον "εγω εσενα θα σου γαμησω την κορη"Όταν έλεγε του άλλου του ατάλαντου του Νίνο να γράψει τραγούδι για πάρκινγκ κλπ μάλλον κάτι τέτοιο θα εννοούσε. Πως τα φέρνει η πουτάνα η τύχη ε;
Στο μεταξύ στο βίντεο που δημοσίευσε η ΚΑΕ πριν λίγο φαίνονται όλα του τα καραγκιοζιλίκια και στο τέλος του υπάρχουν αυτά που κατήγγειλε ο Αγγελόπουλος για την κόρη του.
το κακο ειναι πως ηδη εχουν ξεκινησει τα τσοβαλιασμα στα ραδιοφωνα,τουλαχιστο στς εκπομπες που ακουσα εγω και λιγι πολυ προσπαθουν να βγαλουν πως φταινε ολες οι πλευρες το ιδιο.παλι καλα που το μπασκετ το εχει η ερτ 3 και βλεπει ολος ο κοσμος τι συμβαινει.
Manimal
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 26.204
- Κριτικές
- 7
- Like
- 51.166
- Πόντοι
- 16.411
Να σου θυμίσω το σύνθημα για την γυναίκα του Ιωαννίδη ?Οι πιο παλιοι θυμόμαστε τα εμετικα συνθήματα ..θρύλε γαμησου εσύ κ οι νεκροί σου ..που το φώναζαν συνέχεια κ ούτε μια φορά δεν παρέμβει ένας εισαγγελέας κ τους πείραξε για το Δεσποινάκι ;
Αυτά λέγονται δυστυχώς μέσα στο γήπεδο ..
Όπως κ ο dpg ευχόταν θάνατο στην οικογένεια του Σπανούλη ...
Εμείς σαν γαύροι σε τέτοια εμμετικα συνθήματα απαντούσαμε (.νομίζω ο ρέγγας ο αδύνατος στα 80's το έβγαλε το σύνθημα..
.......Εμείς εμείς δε βρίζουμε νεκρούς ελάτε να γαμησετε εμάς τους ζωντανούς ...
Σύνθημα που δείχνει τη διαφορά τουλάχιστον στο σεβασμό νεκρων
Δυστυχώς υβριστικά συνθήματα θα υπάρχουν πάντα αλλά προέδρος να λέει ...θα βιάζω την κόρη σου ( των αγγελοποουλων )
Κ προπονητής να λέει ..βριστε τον ΠΑΟ αλλά όχι την Τουρκία.δεν ξανάγινε
Οι βαζελοι πιάσανε πάτο κ για πρωταθλήματα στο μόνο άθλημα που υπάρχουν δεν σέβονται τον εαυτό τους κ την πατρίδα τους αντί να βάλουν στη θέση τους τον προπονητή ..άκου εκεί δεν κατεβαίνει στο γήπεδο αν δεν βγει το πανό για την Κύπρο
Manimal
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 26.204
- Κριτικές
- 7
- Like
- 51.166
- Πόντοι
- 16.411
Αυτό το φώναξαν χτες?εεε οοο φέρεται μας την δέσποινα για πισωκολλητό
geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 30.127
- Κριτικές
- 16
- Like
- 19.151
- Πόντοι
- 9.345
Κράτος τσιρκο, από τη μία τον αναζητά με αυτόφωρο κι από την άλλη τον καλεί σε σύσκεψη με τον υπουργό...Μαρινάκης για αυτόφωρο Γιαννακόπουλου: "Οφείλουν οι Αρχές να την προχωρήσουν κανονικά, η διαδικασία είναι ίδια για όλους τους πολίτες"
Ο χοντρός αν ήταν πρόεδρος του μπάσκετ θα είχε βάλει κολάρο στον πρεζακια τη μπασκέτα με το διχτακι κ θα τον πετούσε στο Πασαλιμάνι![]()
Manimal
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 26.204
- Κριτικές
- 7
- Like
- 51.166
- Πόντοι
- 16.411
Κράτος τσιρκο, από τη μία τον αναζητά με αυτόφωρο κι από την άλλη τον καλεί σε σύσκεψη με τον υπουργό...
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 274
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 31K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 35K
