Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 57 άτομα (0 μέλη και 57 επισκέπτες)

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

:klapste::klapste:
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.494
Κριτικές
207
Like
67.513
Πόντοι
48.917
Κρίμα που η κόρη του dpg μπαίνει στο παιχνίδι αυτό των μηνύσεων κ ανεβάζει ανακοινώσεις επειδή την έβρισαν οι οπαδοί....κρίμα για το κορίτσι που ενώ με τα λεφτά της θα μπορούσε να είναι τώρα στις Μαλδίβες κ να διασκεδάζει με τις φίλες της ,αυτή προτίμησε να μπει στην τοξικότητα του πρεζακια
 
Τελευταία τροποποίηση:

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.314
Like
14.513
Πόντοι
3.556
Μήπως όλο είναι ένα στημένο παιχνίδι και των 2???

Για μένα ,κανένας δεν θέλει να τελειώσει το πρωτάθλημα, για να μην έχει να χρεωθεί την πιθανή αποτυχία..
 

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
Μήπως όλο είναι ένα στημένο παιχνίδι και των 2???

Για μένα ,κανένας δεν θέλει να τελειώσει το πρωτάθλημα, για να μην έχει να χρεωθεί την πιθανή αποτυχία..
Ποιοι κινδυνευουν να καταποντιστουν αν χασουν το πρωταθλημα τυπε?
Αναρωτησου.......
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.314
Like
14.513
Πόντοι
3.556
Ποιοι κινδυνευουν να καταποντιστουν αν χασουν το πρωταθλημα τυπε?
Αναρωτησου.......
Και οι 2... Αποτυχία θα είναι και για τους 2. Απλά είναι υποκειμενικό για ποιόν θα είναι μεγαλύτερη...
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Και οι 2... Αποτυχία θα είναι και για τους 2. Απλά είναι υποκειμενικό για ποιόν θα είναι μεγαλύτερη...
για να μην αναρωτιεστε και κυριως να μην προσπαθει ενας βαζελος να ορισει τι θα μας στενοχωρεσει επειδη δεν ξερει,για εμας η χρονια εχει ηδη τελειωσει ως αποτυχημενη,ακομη κι αν παρουμε το πρωταθλημα.
 

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
για να μην αναρωτιεστε και κυριως να μην προσπαθει ενας βαζελος να ορισει τι θα μας στενοχωρεσει επειδη δεν ξερει,για εμας η χρονια εχει ηδη τελειωσει ως αποτυχημενη,ακομη κι αν παρουμε το πρωταθλημα.
για να μην αναρωτιεστε και κυριως να μην προσπαθει ενας βαζελος να ορισει τι θα μας στενοχωρεσει επειδη δεν ξερει,για εμας η χρονια εχει ηδη τελειωσει ως αποτυχημενη,ακομη κι αν παρουμε το πρωταθλημα.
Μην γινεσαι σδκληρος τυπε
Κοτζαμ σουπερ καπ πηρατε
Λιγο το χεις με 20+ μπατζετ?
Πειτε μας τωρα η Ευρωλιγκα η Θανατος, να κλα(π)σουμε
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.773
Like
57.713
Πόντοι
12.756

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.138
Κριτικές
174
Like
119.256
Πόντοι
46.423
Του Γιαννακόπουλου θα έπρεπε να του έχει απαγορευτεί η είσοδος στους αγωνιστικούς χώρους ισοβίως.

Σε άλλη χώρα θα τον είχαν βάλει μέσα μόνο και μόνο απο τα βίντεο που ανεβάζει οδηγώντας επικίνδυνα και βρίζοντας τους πάντες κλπ ...

Ο άνθρωπος είναι psycho.

Αναρωτιέμαι δεν υπάρχει κάποιος απο την οικογένειά του να τον συγκρατήσει ?
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Μην γινεσαι σδκληρος τυπε
Κοτζαμ σουπερ καπ πηρατε
Λιγο το χεις με 20+ μπατζετ?
Πειτε μας τωρα η Ευρωλιγκα η Θανατος, να κλα(π)σουμε
τυπε,εχετε μια ταση στη ζελα να λετε ο,τι μαλακια σας κατεβει και να τη θεωρειτε γεγονος.δεν ειναι ετσι οπως τα νομιζετε τα πραγματα.στοχος μας ηταν η ευρωλιγκα,χασαμε,εχουμε αποτυχει,παμε παρακατω.
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Του Γιαννακόπουλου θα έπρεπε να του έχει απαγορευτεί ισοβίως η είσοδος στους αγωνιστικούς χώρους.

Σε άλλη χώρα θα τον είχαν βάλει μέσα μόνο και μόνο απο τα βίντεο που ανεβάζει οδηγώντας επικίνδυνα και βρίζοντας τους πάντες κλπ ...

Ο άνθρωπος είναι psycho.

Αναρωτιέμαι δεν υπάρχει κάποιος απο την οικογένειά του να τον συγκρατήσει ?
ποιος ξερει τι τρομοκρατια ζουν στο σπιτι ρε τυπε;ειδες το γιο του σε κατι βιντεο που το παιδακι κοιταζει με απορια το μαλακα τον πατερα του και απλα συμφωνει μαζι του;εχθες πηγα να τα "βαλω" με τη γυναικα του αλλα μεσα στο σπιτι κανενας δεν ξερει τι συμβαινει.
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
:2funny:

1000001349.jpg
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.494
Κριτικές
207
Like
67.513
Πόντοι
48.917
Τα πουστραδερφια να πάνε στη συνάντηση με τον όρο ότι θα αποκλειστεί δια βίου ο πρεζακιας από αθλητικούς χώρους αλλιώς ας φορέσουν επιτέλους παντελόνια κ να κάνουν μαυρο στο ξύλο τον πρεζακια για την τιμή της ανήλικης κόρης τους..

Κανείς νοήμων άνθρωπος δεν θα τους καταλογίσει ευθύνες αν το κάνουν κ ας πάρουν την ομάδα από τους τελικούς ...

Μια φορά ρε πουστη μου να φανούν σαν άνδρες ....ή καλύτερα σαν πατεράδες που πάνε να χτυπησουν τον πρεζακια που με χυδαία λόγια ήθελε να βιάσει το παιδί τους ...


Άντε σαν άνδρες είναι αποτυχημένοι αλλά τουλάχιστον να φανούν σωστοί σαν πατεράδες κ ας χάσει ο ΟΣΦΠ κ δέκα πρωταθληματα
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.685
Κριτικές
173
Like
39.886
Πόντοι
38.529

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
ο βαζελισμος ειναι μικροβιο.οποιος πηγαινε να παιξει εκει,αυτοματα κολλαει και λεει μαλακιες.το οτι θελουμε τον αφανισμο του βαζελου,δε σημαινει πως θελουμε τον αφανισμο της ελλαδας.αν πανηγυρισαν τον αποκλεισμο του,το εκαναν επειδη αποκλειστηκε ο βαζελος,οχι επειδη τον απεκλεισε η φενερ.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Δεν έχουν να πούνε τίποτα σε συνάντηση με τον υβριστή που τους απείλησε

Κακως έβριζαν και οι οπαδοί όμως άλλη είναι η βαρύτητα του επωνύμου παραγοντα
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.263
Κριτικές
47
Like
17.806
Πόντοι
13.116
ο βαζελισμος ειναι μικροβιο.οποιος πηγαινε να παιξει εκει,αυτοματα κολλαει και λεει μαλακιες.το οτι θελουμε τον αφανισμο του βαζελου,δε σημαινει πως θελουμε τον αφανισμο της ελλαδας.αν πανηγυρισαν τον αποκλεισμο του,το εκαναν επειδη αποκλειστηκε ο βαζελος,οχι επειδη τον απεκλεισε η φενερ.
η Βαζελοποίηση φίλε, είναι φαινόμενο κοινωνικής παθογένειας,
που θα έπρεπε να διδάσκεται στα Πανεπιστήμια των Ανθρωπιστικών Σπουδών.
Έχει ξεκινήσει από την εποχή του Χουντέμπλεϊ και γιγαντώθηκε επί Βαρδινογιαννισμού.
Σε ακραία μορφή, αν ο παθών δεν έχει άλλες δυσκολίες, εμφανίζεται αμοιβάδα στο κρανίο
που σε τελικό στάδιο τον αφήνει άτιτλο, ανεπάγγελτο, με κρίσεις πανικού, μανία καταδίωξης
και στο τέλος παθαίνει άνοια. :hi:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom